Fjernbetjent centrallås
Fra : mhn

Dato : 20-10-04 11:27

Hej.

Jeg har købt en Astra fra 1997 med centrallås. Desværre er den ikke
fjernbetjent

En forespørgsel hos det lokale Opel værksted, fortæller mig at det vil
være en bekostelig affære at indsætte et nyt fjernbetjent system -
idet de ikke længere kan skaffe det uoriginale relæ man tidligere blot
kunne indsætte på det eksisterende system.

Kender I noget til det relæ de snakker om ?

Kan jeg finde noget brugt et sted ?

Indeholder det også sender og modtager - eller skal jeg finde noget
selv der passer til ?

Som I kan læse ud af spørgsmålene er alle inputs velkomne.

mvh
michael

Fra : Karsten Andersen

Dato : 20-10-04 18:37

20 Oct 2004 03:26:53 -0700, skrev mhn, på 24 linier, i
<a8f3a379.0410200226.37c8949@posting.google.com>, :

skrev du også klokken 8

Har svaret der.

--