Ejer du en bil fra 1960-1979?
Fra : Jakob Leth

Dato : 20-10-04 07:50

Vi er nogen stykker der er kommet online med en ny side www.youngtimer.dk Siden er
tilegnet de klassikere og "næsten klassikere" der kører rundt herhjemme. Formålet
med siden er at samle bilejere på tværs af klubber for at lave forskellige ting
sammen. Tit er det svært at samle specielt mange biler i klubregi, det bliver
væsentligt nemmere hvis vi er lidt flere bilmærker. Youngtimer er ikke en klub,
der er intet kontingent. Siden er udelukkende tænkt som en platform til at skabe
kontakt bilejere imellem. Siden indeholder galleri med mulighed for at vise sin
bil frem og fortælle dens historie. Desuden er der forum, køb & salg,
arrangementskalender og en god håndfuld links.

Mvh Jakob Info@youngtimer.dk

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:152.73.36.113)

Fra : Jesper Bach

Dato : 20-10-04 12:33

"Jakob Leth " <info@youngtimer.dk> wrote in message
> [...]
> bil frem og fortælle dens historie. Desuden er der forum, køb & salg,
> arrangementskalender og en god håndfuld links.

Min MB er fra '84 så den er ikke klassificeret.

Men det fedeste billede på sitet, er Mortens Simca i nødsporet på motorvejen
(på prøveplader forstås).

hehe....

Jesper

Fra : Olesen

Dato : 20-10-04 19:24

"Jakob Leth " <info@youngtimer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bil frem og fortælle dens historie. Desuden er der forum, køb & salg,
> arrangementskalender og en god håndfuld links.

Godt initiativ.
Synes dog godt, I ku' ta' starten af 80'erne med,
da der her var stor opmærksomhed på benzinøkonomi,
og visse mærker lavede forskellige tricks.
"formel E" fra VW osv...