Lol Ukækkert.
Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 19-10-04 19:52

Læste lige den anden tråd om sjove oplevelser på tankstationer.

Jeg kom ind på tankstatioen efter smøger. Absolut ingen andre kunder til
stede, så jeg parkerer ved en stander - som der var masser af.

Får da fint at vide at jeg ikke kan købe en skid før jeg har fjenet min bil
fra standeren når jeg ikke skulle tanke. For at gør plads til de andre...

Jeg købte sjovt nok mine smøger på en anden tankstation lol

Fra : Kim Olsen

Dato : 19-10-04 20:12

Hej Martin

Sådan er Teddy altså bare (DK-benzin i Svinninge)

Jeg gætter på at det var der du var

Har selv lært det "the hard way"

Hilsen

Kim Olsen

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-04 20:46

> Sådan er Teddy altså bare (DK-benzin i Svinninge)
> Har selv lært det "the hard way"

Amatør - og et typisk eksempel på den slags erhvervsdrivende, der lukker og
slukker - og som presses ud af markedet af de professionelle.

At parkere ved standeren er forkert.

At "opdrage" kunder på den måde der er ikke bare forkert - det er dårlig
forretning.

Forstår godt, du handler et andet sted fremover.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Kim Olsen

Dato : 19-10-04 21:06

> [...]
> forretning.
>
> Forstår godt, du handler et andet sted fremover.

Hvis nu det er DK i Svinninge der er tale om, er ejeren altså ikke en
døgnflue - tanken har eksisteret i mange år.
Ejeren er kendt for at være lidt sær, men er egentlig meget omgængelig, hvis
man ikke overskrider han regler.

Der står i øvrigt tydelige (jae..altså håndskrevne) skilte flere steder på
området om reglerne

Så selvom jeg da er enig i, at det er forkert at holde i vejen ved
tankstanderen - når der nu 20 meter væk ER parkeringpladser, så vil ejerens
opførsel uden tvivl koste nogle kunder.

Hilsen
Kim

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 19-10-04 21:18

On Tue, 19 Oct 2004 22:05:30 +0200, "Kim Olsen"
<kim.olsen(fjerndette)@sport.dk> wrote:

> [...]
>man ikke overskrider han regler.
>
>Der står i øvrigt tydelige (jae..altså håndskrevne) skilte flere steder på

Det samme forefindes på en DK tank i Give her i Vejle området.
Flemming Jacobsen

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-04 21:22

> Hvis nu det er DK i Svinninge der er tale om, er ejeren altså ikke en
> døgnflue - tanken har eksisteret i mange år.

Ja, der er ingen konkurrence - så kan sådanne ting få lov at leve lidt
længere..

Måden at gøre det på er selvfølgelig at sætte nogle venlige skilte op på
området, hvis man mener, problemet er tilstrækkelig stort..

(Vis hensyn - parker ikke bilen foran standeren, så andre ikke kan tanke.
Tak)

--
/Jan W Nielsen

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 20-10-04 22:19

Sjovt nok VAR det hos Teddy i Svinninge. Godt gæt. Og jeg kommer der
AAAAALDRIG mere... så kører jeg hellere ned i den anden ende af byen ;)

Fra : Michael Petersen

Dato : 19-10-04 20:07

He he...
....var det dem fra butikken der sagde det ?

Tror næppe "chefen" ville ha' sagt det - kontakt ham ;)

Fra : Leonard

Dato : 19-10-04 20:19

"Martin / Fårevejle" <Jadahva@SPAMhotmail.com> wrote:

>Får da fint at vide at jeg ikke kan købe en skid før jeg har fjenet min bil
>fra standeren når jeg ikke skulle tanke. For at gør plads til de andre...

Det er fanme iorden, der vil jeg gerne tanke!

--
Leonard

Fra : Basil

Dato : 19-10-04 20:27

Leonard wrote:

> Det er fanme iorden, der vil jeg gerne tanke!

Ja, cool tankpasser.
En der går op i jobbet, den tank ville jeg godt opleve.
Så sent som i morges på Islevdalvej holdt jeg spærret inde bag nogen tumper
fra Petri&Haugsted, og de gad ikke flytte sig, de skulle jo lige snakke og
babbe smøger.
De jeg havde holdt et minuts tid og ventet på at komme ud, måtte jeg
møjsommeligt bakke ud fra indespæringen.
Havde Jette bare været lidt vågen, lavede hun samme politik på sin tank, OG
HÅNDHÆVEDE DEN.
Kai

Fra : Niels Skaaning

Dato : 19-10-04 22:28

"Basil" <Kunta@starmail.spam.co.za> skrev i en meddelelse

> [...]
> møjsommeligt bakke ud fra indespæringen.
> Havde Jette bare været lidt vågen, lavede hun samme politik på sin tank,

Det er sjovt så lidt respekt folk har for personbiler, men lige så snart man
sidder bag rattet i en lastbil og lige skal forbi så skynder folk sig med at
flytte deres køretøjer og går det ikke hurtigt nok så kan processen speedes
lidt op med et tryk på kompressorhornet. Mon folk er bange for man mister
tålmodigheden og bare tromler deres køretøjer over?

NS

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 20-10-04 20:52

Basil wrote:

> De jeg havde holdt et minuts tid og ventet på at komme ud, måtte jeg
> møjsommeligt bakke ud fra indespæringen.

Hmm, hvori bestod indespærringen når du bare kunne bakke?

Apropos for doven til at bruge bakgear, så satte jeg mig ud i min
bil idag. Jeg holdt ved kantstenen på den villavej jeg bor på. En
gut med cykel, cykeltrailer og aviser kom ud fra min nabos
indkørsel, observerede at jeg satte mig ind i min bil og startede
den, hvorefter han trak sin cykel + trailer hen og stillede den
durk foran min bil. Manden så lidt stresset ud, har sikkert være
på sønnikes avisrute fordi knægten ikke selv gad, så jeg lod det
være ved det, men jeg fik mig et godt grin over at han var så
herligt ligeglad. Da han kom ud fra min indkørsel trak han sin
cykel udenom min bil uden at ænse mig..

Nu jeg tænker over det, så burde jeg have sat bilen i bakgear og
bakket mens han forsøgte at trække cyklen uden om min bil og ind
til min nabo på den anden side, det kunne have været ren fest..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 19-10-04 22:35

"Leonard" <nospam@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Det er fanme iorden, der vil jeg gerne tanke!

Jeps, helt i orden, så kan de fa... lære det..... . Sa... uskik at parkere
v. tankene, mens man køber ind, det taber tanken lige så mange kunder ved-
som ved lidt "opdragelse" ;).

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 20-10-04 09:26

Leonard wrote:

> Det er fanme iorden, der vil jeg gerne tanke!

Ditto her, - hurra for en konsekvent holdning. En ejer med nosser, som ofte
i lokal sammenhæng scorer gode kunder, - og bliver samtidig fri for de
dårlige (læs dovne og med manglende respekt for andre).

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 19-10-04 21:26

Martin / Fårevejle wrote:
> Læste lige den anden tråd om sjove oplevelser på tankstationer.
>
> Jeg kom ind på tankstatioen efter smøger. Absolut ingen andre kunder til
> stede, så jeg parkerer ved en stander - som der var masser af.

I kunne spare jer selv for en masse problemer hvis I holdt op med at ryge :)

Mvh.

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 20-10-04 09:28

Lars L. Hansen wrote:

> I kunne spare jer selv for en masse problemer hvis I holdt op med at
> ryge :)

*LOL*

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Gevaldi

Dato : 20-10-04 06:05

Martin / Fårevejle skriblede:

> Jeg købte sjovt nok mine smøger på en anden tankstation lol

Utroligt at du har råd til at ryge :(

--
/Gevaldi

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 20-10-04 22:21

> Utroligt at du har råd til at ryge :(

Hva da?

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-10-04 22:35

Martin / Fårevejle skrev:

> Hva da?

Noget med en tråd andetsteds i hierakiet

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Gevaldi

Dato : 21-10-04 08:54

Martin Johansen [6000] skriblede:

> Noget med en tråd andetsteds i hierakiet

Ja da, var det ikke noget med et rådighedsbeløb
på 300 kr. om måneden

--
/Gevaldi

Fra : Torben E

Dato : 20-10-04 15:05

> [...]
> fra standeren når jeg ikke skulle tanke. For at gør plads til de andre...
>
> Jeg købte sjovt nok mine smøger på en anden tankstation lol

Men jeg ville handle dér, sådan er folk så forskellige.

Torben E

Fra : Per O.

Dato : 20-10-04 15:30

Martin / Fårevejle wrote:
> [...]
> de andre...
>
> Jeg købte sjovt nok mine smøger på en anden tankstation lol

Det er tankpasseren sikkert aldeles ligeglad med. Du er bare en af mange,
men en af dem han alligevel helst ser køre forbi. Selv om der ikke er kunder
behøber du jo ikke parkere ved en stander. Du tager sikkert ikke den
fjerneste skade af at få lidt ekstra luft i dine tilrøgede lunger, så vis
lidt hensyn til andre end dig selv og din dovne krop, og parker et andet
sted og GÅ hen til tanken ! Men det har rygningen måske også sat en stopper
for ?

Per O.

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 20-10-04 22:24

Du tager sikkert ikke den
> [...]
> lidt hensyn til andre end dig selv og din dovne krop, og parker et andet
> sted og GÅ hen til tanken ! Men det har rygningen måske også sat en

Jeg kan da absolut ingen grund se til at gå 20 meter ekstra når man ikke
generer nogen som helst ved at holde ved døren? Der var ikke et øje udover
mig da jeg var der. Jeg ka da sagtens forstå det hvis man ikke skal tanke og
der holder 30 i kø for at tanke. Men at man ligefrem afviser kunder på det
grundlag når de ikke har generet nogen. Ham Teddy er i øvrigt ret så kendt i
omegnen for at være temmeligt underlig... underligt den forretning kan blive
ved med at løbe rundt syns jeg.