Vild Kadett....
Fra : Andersen

Dato : 18-10-04 17:37

http://bilbasen.dk/biler/private/showcar.asp?id=519482&page=10

Hmmm.. mange tanker går gennem hovedet når man læser spec. på denne her.

Første indtryk er prisen... den er jo enorm høj, tror ikke han nogensinde
får dette for den.
En turbo + intercooler koster ca. 20-25Kkr incl installering..

Andet indtryk er hvordan alverden står bilen fast med 280 Hk og træk på
forhjul..? Hmmm..

Men helt klart er den da utroligt flot gejlet.. sikkert ikke en man skal
parkere oppe i byen i lørdag aften... så er man da sikker på at den er
smadret

Hvad syns i om bilen??

Hilsen
Andersen

Fra : Andersen

Dato : 18-10-04 17:41

Fra : Henrik B.

Dato : 18-10-04 17:43

"Andersen" <andersen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> En turbo + intercooler koster ca. 20-25Kkr incl installering..
>
> Andet indtryk er hvordan alverden står bilen fast med 280 Hk og træk på

Jeg ville være meget mere bekymret for mit møde med bilinspektøren.

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : Andersen

Dato : 18-10-04 17:45

> Jeg ville være meget mere bekymret for mit møde med bilinspektøren.
>
> --
> M.v.h.
> -------------------------------------
> Livet er for kort til lange overhalinger

Ja det falder mig også ind... hvordan mon det nu lige går... slet ikke.
Medmindre man punger ud med den store tegnebog.

Andersen

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-04 18:17

> Jeg ville være meget mere bekymret for mit møde med bilinspektøren.

Jeg ville - med bilens udseende - være meget mere bekymret for mit møde
nogen, som jeg kendte.

)

--
/Jan W Nielsen

Fra : Basil

Dato : 18-10-04 18:19

Jan W. Nielsen wrote:

> Jeg ville - med bilens udseende - være meget mere bekymret for mit møde
> nogen, som jeg kendte.
>
> )

ROFL

Fra : Henrik B.

Dato : 18-10-04 18:46

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse

> Jeg ville - med bilens udseende - være meget mere bekymret for mit møde
> nogen, som jeg kendte.
>
> )

*LOL* Hvorfor tror du vinduerne er så sorte..?

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-04 19:34

> *LOL* Hvorfor tror du vinduerne er så sorte..?

Fordi ejeren er på vej ned for at bytte noget, han havde købt til kæresten -
som var for stort.. He-he...

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 18-10-04 19:50

Jan W Nielsen telepaterede følgende til sin PC:
> Fordi ejeren er på vej ned for at bytte noget, han havde købt til
> kæresten - som var for stort.. He-he...

LOL.

Det kommer vel an på, hvilken størrelse hun er vant til..

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 18-10-04 20:13

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> skrev i en meddelelse news:41741057$0$77016$14726298@news.sunsite.dk...

> Det kommer vel an på, hvilken størrelse hun er vant til..

Det lyder som om du er aftager til Flemmings fejlkøb

/Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-04 20:38

> Det kommer vel an på, hvilken størrelse hun er vant til..

He-he...

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Martin Bak

Dato : 18-10-04 20:59

> [...]
> Jan W Nielsen telepaterede følgende til sin PC:
>
> LOL.
>
> Det kommer vel an på, hvilken størrelse hun er vant til..

Der står ingen steder at det er _hende_ der synes den er for stor...

Martin

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-04 21:57

> Der står ingen steder at det er _hende_ der synes den er for stor...

*LOOOOOL*

--
/Jan W Nielsen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 19-10-04 05:48

Martin Bak telepaterede følgende til sin PC:
> Der står ingen steder at det er _hende_ der synes den er for stor...

Arh.. Mindreværdskompleks?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Henrik B.

Dato : 18-10-04 20:38

> Fordi ejeren er på vej ned for at bytte noget, han havde købt til
> kæresten -
> som var for stort.. He-he...

*ROFLMAO*

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 18-10-04 20:31

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse

> Jeg ville - med bilens udseende - være meget mere bekymret for mit møde
> nogen, som jeg kendte.

Set inde på Strøget i Kjøwenhavnstrup i weekenden:

En bil skal krydse Strøget, hvad den godt må der.
I bilen sidder der: En ung fyr og hans kæreste (gætter her)
Hun skælder ud over at han vil krydse gågaden.
Da det ikke hjælper, så kommer næste skridt.
Hun sig meget demonstrativt med armene over kors
Da det heller ikke hjælper, så kommer det ultimative skridt:
Hun slår solskærmen ned!

og så var vi mange der kom til at grine

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC (nysynet

Fra : Basil

Dato : 18-10-04 18:19

Andersen wrote:
> [...]
>
> Men helt klart er den da utroligt flot gejlet.. sikkert ikke en man skal
> parkere oppe i byen i lørdag aften... så er man da sikker på at den er

Der kører en rundt i Herlev, der er dobbelt så bobbet at se på, den har alt
lir der findes.
Nu synes jeg at Kadett E er en af verdens 10 ækleste ting at se på, så når
den får Testarossa skærme på, og ting der svarer til det, og samtidig har en
motorlyd som en............Kadett 1.3, så trækker jeg sgu på smilebåndet
Kai

Fra : Brian

Dato : 18-10-04 19:04

Hejsa

Basil skrev:
> [...]
> så når den får Testarossa skærme på, og ting der svarer til det, og
> samtidig har en motorlyd som en............Kadett 1.3, så trækker jeg

Denne lyder næppe som en 1,3 - ellers er jeg enig

/Brian

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-04 18:32

> [...]
> får dette for den.
> En turbo + intercooler koster ca. 20-25Kkr incl installering..

Hvor kan man få det til den pris?

--
Tom

Fra : Niels Bengaard

Dato : 18-10-04 20:37

> Hvor kan man få det til den pris?

Enig.

Ikke meget i en kadett motor holder til 280 hk, Skal man have en sådan bil
skal man naturligvis have dokumentation for, hvilke stumper motoren er lavet
af, og hvem der har kørt motoren ind. Plejlstænger, kobling, gearkasse,
stempler, ventiler osv. holder ikke til den belastning. Hele motorstyringen,
indsprøjtning og tænding kan heller ikke bruges.

Niels

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-04 21:58

> Ikke meget i en kadett motor holder til 280 hk

Det er Vectra Turbo-motoren, siger han..

(Han kørte på Vandel i sommer - eller sidste sommer)

--
/Jan W Nielsen

Fra : Andersen

Dato : 19-10-04 15:39

> Hvor kan man få det til den pris?

Alle steder jeg har forespurgt. Daugaard, kolstrup... kender til færdige
montering anslag på almindelige biler.
Fik bud på min Anden mondeo på mellem 20-25Kkr... MED intercooler.!!

Andersen

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-04 17:26

> Alle steder jeg har forespurgt. Daugaard, kolstrup... kender til færdige
> montering anslag på almindelige biler.
> Fik bud på min Anden mondeo på mellem 20-25Kkr... MED intercooler.!!

Det lyder VILDT billigt.
Jeg har et tilbud fra hollandske Van Alen mener jeg det hedder, de vil have
40.000 Kr for at give mondeo'en 180 bhp. De skal desuden have bilen i 5
arbejdsdage.

--
Tom

Fra : John Sahl

Dato : 20-10-04 17:44

Tom wrote:
> [...]
> vil have
> 40.000 Kr for at give mondeo'en 180 bhp. De skal desuden have bilen i

Det kan jo laves på mange mere eller mindre seriøse måder.
Derfor er der nok også forskel på priserne.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-04 17:55

> Det kan jo laves på mange mere eller mindre seriøse måder.
> Derfor er der nok også forskel på priserne.

Ja det skriftlige tilbud jeg har en med sænkning af kompressionen, smedet
stempler nye plejelstænger så det også kan HOLDE

--
Tom

Fra : John Sahl

Dato : 20-10-04 18:07

Tom wrote:
> Ja det skriftlige tilbud jeg har en med sænkning af kompressionen,
> smedet stempler nye plejelstænger så det også kan HOLDE

Netop.. Hvornår skal bilen så afsted?

Fra : Tommy

Dato : 19-10-04 07:25

Hej Andersen

"Andersen" <andersen@mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Men helt klart er den da utroligt flot gejlet.. sikkert ikke en man skal
> parkere oppe i byen i lørdag aften... så er man da sikker på at den er

For det første: Det er en Kadett (=rust)
For det andet: Det er stadig kun en Kadett (=rust)
For det tredje: Det er en GSI som sikkert aldrig her prøvet at køre under
5000 omdrejninger.

Har en makker der lige har solgt sin GSI som også så rigtig godt ud. Jeg
syntes den var rigtig lækker. Han fik 30.000 for den men mente selv den ikke
var mere værd end 15.000. Maskinen var slidt op og selv om han havde holdt
rusten nede var der alligevel meget nedenunder som skulle mures.

Der står at den er fuldt renoveret i 2003. Det vil sige at du kan begynde at
mure i den igen i 2005.
Det eneste han sælger den bil så dyrt på er de 280+ hypper. Det skinner
rigtig godt i øjnene på de 18-19 årige der stadig kun har deres kort på
prøve.
Bare fordi en bil er gejlet betyder det heller ikke at den er fed. Må nok
sige at det er federe med en bil man ikke kan se på at den har kræfter. Folk
ser helt vildt sjove ud når de forsøger at overhale men så jokker man bare
til pinden i sin familie-racer og trækker fra.

Fik jeg forresten sagt at det kun er en Kadett?

Hilsen Tommy

Fra : Niels Munk

Dato : 19-10-04 14:14

"Tommy" <no@replyatall.com> wrote in message

> Folk ser helt vildt sjove ud når de forsøger at overhale men så jokker man
bare
> til pinden i sin familie-racer og trækker fra.

Hvad gør du?
Er du klar over hvilken fare du udsætter andre for ved den manøvre?

/SlowHand

Fra : Andersen

Dato : 19-10-04 15:49

Hej Tommy...

Jeg har selv importeret i GSI 16V ér i 1996, og havde den i 5 år.. se
nedenstående.!!

Andersen
">
> For det første: Det er en Kadett (=rust) IKKE PÅ DEN JEG HAVDE
> For det andet: Det er stadig kun en Kadett (=rust) STADIG IKKE PÅ DEN JEG
HAVDE
> For det tredje: Det er en GSI som sikkert aldrig her prøvet at køre under
> 5000 omdrejninger. >> Kan da godt være.. men min fejlede ikke noget.
Jeg solgte den da den havde rundet 360.000 km, MEN samme motor og gearkasse,
og det skal siges at jeg kørte ikke morfar kørsel. Så ud fra det må man da
sige at motoren holder godt. Og ang. dit rust på Kadett.. må det sku være en
skrøne... Min var endda en ´89 og der var ikke noget gennemtærret på den. Da
jeg solgte den stod den stadig i orginal lakken fra ´89.!!!

Andersen

Fra : Per O.

Dato : 19-10-04 19:44

Andersen wrote:
> Hej Tommy...
>
> Jeg har selv importeret i GSI 16V ér i 1996, og havde den i 5 år.. se
> nedenstående.!!

Fisker du efter sympati ytringer ?

OK ... jeg har ondt af dig ... hjalp det ?

Per O.

Fra : Andersen

Dato : 19-10-04 20:42

"Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse

> Fisker du efter sympati ytringer ?
>
> OK ... jeg har ondt af dig ... hjalp det ?
>
> Per O.

Nej overhovedet ikke.!!! Skriver bare min mening... Og mine synspunkter.
Som skrevet havde jeg ikke nogle problemer med denne bil da jeg havde den.

Andersen

Fra : Rune Simonsen

Dato : 20-10-04 21:30

On Mon, 18 Oct 2004 18:36:37 +0200, "Andersen" <andersen@mail.dk>