/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Sort Audi S8 STJÅLET!
Fra : MS


Dato : 18-10-04 10:49

Min sorte Audi S8, årg 1998 blev stjålet i nat.
Reg. nr. VT 36 620
Særlige kendtegn er de blanke sidespejle og at der IKKE står S8 bagpå bilen,
men kun foran i kølergrillen.
Den har original Audi Navigation Plus indbygget. Bageste kofanger flugter
ikke med bagskærmen ved hjulkassen i den ene side, efter en mindre påkørsel
bagfra.
Henvendelse Vejle Politi 76 43 14 48

Med venlig hilsen

Michael Schrøder




 
 
Brian S Jensen (18-10-2004)
Kommentar
Fra : Brian S Jensen


Dato : 18-10-04 11:04


"MS" <jollerbarn1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:cl03js$1juv$2@news.cybercity.dk...
> Min sorte Audi S8, årg 1998 blev stjålet i nat.
> Reg. nr. VT 36 620
> Særlige kendtegn er de blanke sidespejle og at der IKKE står S8 bagpå
bilen,
> men kun foran i kølergrillen.
> Den har original Audi Navigation Plus indbygget. Bageste kofanger flugter
> ikke med bagskærmen ved hjulkassen i den ene side, efter en mindre
påkørsel
> bagfra.
> Henvendelse Vejle Politi 76 43 14 48
>
> Med venlig hilsen
>
> Michael Schrøder
>

Mon ikke den, desværre, kører rundt på en autotrailer et sted i tyskland med
retning mod øst

Men skal nok give lyd hvis jeg ser den her på det fynske

De skulle ha' tæsk, skulle de !!

Mvh.
Brian S Jensen



Jacob Olsen (18-10-2004)
Kommentar
Fra : Jacob Olsen


Dato : 18-10-04 13:31

Med sådan en bil ville jeg nok have gps alarm i



"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:cl04dv$1l4m$1@news.cybercity.dk...
>
> "MS" <jollerbarn1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:cl03js$1juv$2@news.cybercity.dk...
> > Min sorte Audi S8, årg 1998 blev stjålet i nat.
> > Reg. nr. VT 36 620
> > Særlige kendtegn er de blanke sidespejle og at der IKKE står S8 bagpå
> bilen,
> > men kun foran i kølergrillen.
> > Den har original Audi Navigation Plus indbygget. Bageste kofanger
flugter
> > ikke med bagskærmen ved hjulkassen i den ene side, efter en mindre
> påkørsel
> > bagfra.
> > Henvendelse Vejle Politi 76 43 14 48
> >
> > Med venlig hilsen
> >
> > Michael Schrøder
> >
>
> Mon ikke den, desværre, kører rundt på en autotrailer et sted i tyskland
med
> retning mod øst
>
> Men skal nok give lyd hvis jeg ser den her på det fynske
>
> De skulle ha' tæsk, skulle de !!
>
> Mvh.
> Brian S Jensen
>
>



BJ (18-10-2004)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 18-10-04 13:34


"Jacob Olsen" <jeo@_sletmig_post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:4173b78f$0$153$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

KLIP

> Med sådan en bil ville jeg nok have gps alarm i

Først og fremmest ville jeg nok installere en tyverialarm i huset.

Det er ikke smart at ligge og sove, mens tyvene huserer indendørs og finder
bl.a. bilnøglerne.

--
Med venlig hilsen
Bjørn Jørvad



Bo Christensen (18-10-2004)
Kommentar
Fra : Bo Christensen


Dato : 18-10-04 15:00

> Mon ikke den, desværre, kører rundt på en autotrailer et sted i tyskland
med
> retning mod øst
er der ikke noget med:
Heute gestolen
morgen im polen
(beklager min dårlige stavning på tysk, meningen er der vist)
/bo



BJ (18-10-2004)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 18-10-04 11:07


"MS" <jollerbarn1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:cl03js$1juv$2@news.cybercity.dk...

Det er vist en grimmer en.

> Min sorte Audi S8, årg 1998 blev stjålet i nat.
> Reg. nr. VT 36 620

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2672786/

--
Med venlig hilsen
Bjørn Jørvad




Thomas H. (18-10-2004)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 18-10-04 12:39


"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse
news:417395c8$0$169$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2672786/

Elsker den måde journalister kan formulere ting på:
"og den er så dyr, at der er installeret et sporingssystem i den for at
forhindre tyverier."

Nåå ok, er den SÅ dyr, hvor er grænsen for dette?



Brian S Jensen (18-10-2004)
Kommentar
Fra : Brian S Jensen


Dato : 18-10-04 12:47


"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse
news:r%Ncd.58660$Vf.2782799@news000.worldonline.dk...
>
> "BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse
> news:417395c8$0$169$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> > http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2672786/
>
> Elsker den måde journalister kan formulere ting på:
> "og den er så dyr, at der er installeret et sporingssystem i den for at
> forhindre tyverier."
>
> Nåå ok, er den SÅ dyr, hvor er grænsen for dette?
>
>

Ja, journalister er nok det folkefærd som har nemmest ved
at "misforstå" ting - ihvertfald er det yderst sjældent at der
ikke er fejl i en artikel i f.eks. avisen (hvis man kender noget
til sagen)

1.7 mill. er jo nok også noget i overkanten for en 98-model

Mvh.
Brian S Jensen



JS (18-10-2004)
Kommentar
Fra : JS


Dato : 18-10-04 13:59


"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:cl0aff$1qiv$1@news.cybercity.dk...
>
> "Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse
> news:r%Ncd.58660$Vf.2782799@news000.worldonline.dk...
> >
> > "BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse
> > news:417395c8$0$169$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> >
> > > http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2672786/
> >
> > Elsker den måde journalister kan formulere ting på:
> > "og den er så dyr, at der er installeret et sporingssystem i den for at
> > forhindre tyverier."
> >
> > Nåå ok, er den SÅ dyr, hvor er grænsen for dette?
> >
> >
>
> Ja, journalister er nok det folkefærd som har nemmest ved
> at "misforstå" ting - ihvertfald er det yderst sjældent at der
> ikke er fejl i en artikel i f.eks. avisen (hvis man kender noget
> til sagen)
>
> 1.7 mill. er jo nok også noget i overkanten for en 98-model

Nu står der jo også nyprisen...



Ukendt (18-10-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 18-10-04 14:40

> > Ja, journalister er nok det folkefærd som har nemmest ved
> > at "misforstå" ting - ihvertfald er det yderst sjældent at der
> > ikke er fejl i en artikel i f.eks. avisen (hvis man kender noget
> > til sagen)
> > 1.7 mill. er jo nok også noget i overkanten for en 98-model

> Nu står der jo også nyprisen...

Jep - men mange læsere læser kun med det ene øje.

--
/Jan W Nielsen



Ukendt (18-10-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 18-10-04 18:40


"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse
news:4173c79f$0$194$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>> > Ja, journalister er nok det folkefærd som har nemmest ved
>> > at "misforstå" ting - ihvertfald er det yderst sjældent at der
>> > ikke er fejl i en artikel i f.eks. avisen (hvis man kender noget
>> > til sagen)
>> > 1.7 mill. er jo nok også noget i overkanten for en 98-model
>
>> Nu står der jo også nyprisen...
>
> Jep - men mange læsere læser kun med det ene øje.

Siger en "gammel" journalist ))

--
Tom



Ukendt (18-10-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 18-10-04 22:01

> Siger en "gammel" journalist ))

Nej, nej... Jeg er kun 32 år ung..

(Du må gere undlade at skrive, hvad jeg laver, eller hvor jeg arbejder - men
har du overhovedet nogen anelse..?)



--
/Jan W Nielsen



Henrik B. (18-10-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 18-10-04 22:47


"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse
news:41742ee9$0$248$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> (Du må gere undlade at skrive, hvad jeg laver, eller hvor jeg arbejder -
> men
> har du overhovedet nogen anelse..?)

Jeg tvivler - Tom er ikke så hurtig, nu han ikke kører turbo... )

--
M.v.h.
-------------------------------------
Livet er for kort til lange overhalinger



Ukendt (19-10-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 19-10-04 20:51

> Jeg tvivler - Tom er ikke så hurtig, nu han ikke kører turbo... )

He-he..

--
/Jan W Nielsen



Ukendt (20-10-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 20-10-04 17:43


"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse
news:41742ee9$0$248$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>> Siger en "gammel" journalist ))
>
> Nej, nej... Jeg er kun 32 år ung..
>
> (Du må gere undlade at skrive, hvad jeg laver, eller hvor jeg arbejder -
> men
> har du overhovedet nogen anelse..?)

Det var derfor "gammel" da jeg tænkte på DR i sin tid, jeg husker ikke hvad
du laver nu

--
Tom



BJ (18-10-2004)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 18-10-04 12:47


"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse
news:r%Ncd.58660$Vf.2782799@news000.worldonline.dk...

KLIP

> Elsker den måde journalister kan formulere ting på:
> "og den er så dyr, at der er installeret et sporingssystem i den for at
> forhindre tyverier."

De skal jo sælge billetter og købspriser på bl.a. biler kan jo få
misundelsen og skadefryden frem i ganske mange.

At så manden har betalt over 3 mill. kr. i skat og afgifter, når potten er
betalt (og fjolset i en Getz kun har betalt ca. 200.000 kr., men sviner det
samme), fatter folk jo ikke.

--
Med venlig hilsen
Bjørn Jørvad



alexbo (18-10-2004)
Kommentar
Fra : alexbo


Dato : 18-10-04 12:57


"Thomas H." skrev i

> Nåå ok, er den SÅ dyr, hvor er grænsen for dette?

Det ved din forsikring,
mange selskaber nægter at kaskoforsikre "dyre" biler uden sporingssystem.

mvh
Alex Christensen



Thunderbird [7100] (18-10-2004)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 18-10-04 14:42

On Mon, 18 Oct 2004 13:39:01 +0200, "Thomas H."
<thheFjerndetteforpokker@sol.dk> wrote:

>
>"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse
>news:417395c8$0$169$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2672786/
>
>Elsker den måde journalister kan formulere ting på:
>"og den er så dyr, at der er installeret et sporingssystem i den for at
>forhindre tyverier."
>
>Nåå ok, er den SÅ dyr, hvor er grænsen for dette?

Op til forsikringsselskaberne
--
Mvh
Flemming Jacobsen

Lasse Langwadt Chris~ (21-10-2004)
Kommentar
Fra : Lasse Langwadt Chris~


Dato : 21-10-04 23:44

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> wrote in message news:<r%Ncd.58660$Vf.2782799@news000.worldonline.dk>...
> "BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse
> news:417395c8$0$169$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> > http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2672786/
>
> Elsker den måde journalister kan formulere ting på:
> "og den er så dyr, at der er installeret et sporingssystem i den for at
> forhindre tyverier."
>
> Nåå ok, er den SÅ dyr, hvor er grænsen for dette?

Ved topdanmark er det svjh, omkring 500-600kkr kommer nok lidt an på
hvor
"attraktiv" bilmodellen er.

I Audi'en sad en Dantrack, og jeg er ret sikker på at de hele tiden
har vidst hvor bilen var, dansk autohjælp har en fin log af deres
køretur med mest +200Km/t ....

-Lasse

Thunderbird [7100] (18-10-2004)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 18-10-04 14:41

On Mon, 18 Oct 2004 12:07:04 +0200, "BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk>
wrote:

>
>"MS" <jollerbarn1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>news:cl03js$1juv$2@news.cybercity.dk...
>
>Det er vist en grimmer en.
>
>> Min sorte Audi S8, årg 1998 blev stjålet i nat.
>> Reg. nr. VT 36 620
>
>http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2672786/

Det er slet ikke så svært at smadre et GPS system som folk tror. Enten
så skal bilen bare ind i en container eller så skal GPS modtageren bare
dækkes af søvlfilm. Eller som noget helt 3 skal man bare have fingrene i
en GPS Jammer så er den hjemme.

Det eneste der hjælper er sqi en killswitch eller 2. Eller at man bolter
sin garagedør fast så at den slet ikke kan åbnes uden at de man først
kommer igennem 2 store hængelåse og så får fjernet de 2 metalstænger der
hænger i vejen.

Det sidste så jeg ofte brugt hos et sted hvor at jeg arbejdede der havde
for flere millioner kr i bærbare og computere stående på lager. Og det
virkede.
--
Mvh
Flemming Jacobsen

Christian B. Andrese~ (19-10-2004)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 19-10-04 08:18


"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote in message
news:8rh7n0dnbf0qqbc6e102mr7iun1jf0njjc@4ax.com...
> On Mon, 18 Oct 2004 12:07:04 +0200, "BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk>
> wrote:
>
> >
> >"MS" <jollerbarn1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> >news:cl03js$1juv$2@news.cybercity.dk...
> >
> >Det er vist en grimmer en.
> >
> >> Min sorte Audi S8, årg 1998 blev stjålet i nat.
> >> Reg. nr. VT 36 620
> >
> >http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2672786/
>
> Det er slet ikke så svært at smadre et GPS system som folk tror. Enten
> så skal bilen bare ind i en container eller så skal GPS modtageren bare
> dækkes af søvlfilm. Eller som noget helt 3 skal man bare have fingrene i
> en GPS Jammer så er den hjemme.

Det kræver jo at man ved hvor GPS antenne er placeret, og den kan placeres
mange steder.


--
mvh/rg. Christian
Jeg bruger
http://webmessenger.msn.com
Hvad bruger du ?



Thunderbird [7100] (19-10-2004)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 19-10-04 19:29

On Tue, 19 Oct 2004 09:18:08 +0200, "Christian B. Andresen"
<nobody@domain.country> wrote:

>
>"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote in message
>news:8rh7n0dnbf0qqbc6e102mr7iun1jf0njjc@4ax.com...
>> On Mon, 18 Oct 2004 12:07:04 +0200, "BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk>
>> wrote:
>>
>> >
>> >"MS" <jollerbarn1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> >news:cl03js$1juv$2@news.cybercity.dk...
>> >
>> >Det er vist en grimmer en.
>> >
>> >> Min sorte Audi S8, årg 1998 blev stjålet i nat.
>> >> Reg. nr. VT 36 620
>> >
>> >http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2672786/
>>
>> Det er slet ikke så svært at smadre et GPS system som folk tror. Enten
>> så skal bilen bare ind i en container eller så skal GPS modtageren bare
>> dækkes af søvlfilm. Eller som noget helt 3 skal man bare have fingrene i
>> en GPS Jammer så er den hjemme.
>
>Det kræver jo at man ved hvor GPS antenne er placeret, og den kan placeres
>mange steder.

Ikke hvis at man kører bilen i en container eller jammer den.
--
Mvh
Flemming Jacobsen

Christian B. Andrese~ (20-10-2004)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 20-10-04 08:55


"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote in message
news:g7nan0ljbvtpco80qu359aun2koskfk99u@4ax.com...
> On Tue, 19 Oct 2004 09:18:08 +0200, "Christian B. Andresen"
> <nobody@domain.country> wrote:
>
> >
> >"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote in message
> >news:8rh7n0dnbf0qqbc6e102mr7iun1jf0njjc@4ax.com...
> >> On Mon, 18 Oct 2004 12:07:04 +0200, "BJ"
<mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk>
> >> wrote:
> >>
> >> >
> >> >"MS" <jollerbarn1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> >> >news:cl03js$1juv$2@news.cybercity.dk...
> >> >
> >> >Det er vist en grimmer en.
> >> >
> >> >> Min sorte Audi S8, årg 1998 blev stjålet i nat.
> >> >> Reg. nr. VT 36 620
> >> >
> >> >http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2672786/
> >>
> >> Det er slet ikke så svært at smadre et GPS system som folk tror. Enten
> >> så skal bilen bare ind i en container eller så skal GPS modtageren bare
> >> dækkes af søvlfilm. Eller som noget helt 3 skal man bare have fingrene
i
> >> en GPS Jammer så er den hjemme.
> >
> >Det kræver jo at man ved hvor GPS antenne er placeret, og den kan
placeres
> >mange steder.
>
> Ikke hvis at man kører bilen i en container eller jammer den.

Men indtil den er komme i containeren vil den sende, og så snart den kommer
ud igen, forudsat at den kommer ud i et land som bruger samme mobilsystem.
Mange østlande er foran DK og bruger CDMA.


--
mvh/rg. Christian



Thunderbird [7100] (20-10-2004)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 20-10-04 11:38

On Wed, 20 Oct 2004 09:54:36 +0200, "Christian B. Andresen"
<nobody@domain.country> wrote:

>
>"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote in message
>news:g7nan0ljbvtpco80qu359aun2koskfk99u@4ax.com...
>> On Tue, 19 Oct 2004 09:18:08 +0200, "Christian B. Andresen"
>> <nobody@domain.country> wrote:
>>
>> >
>> >"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote in message
>> >news:8rh7n0dnbf0qqbc6e102mr7iun1jf0njjc@4ax.com...
>> >> On Mon, 18 Oct 2004 12:07:04 +0200, "BJ"
><mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk>
>> >> wrote:
>> >>
>> >> >
>> >> >"MS" <jollerbarn1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> >> >news:cl03js$1juv$2@news.cybercity.dk...
>> >> >
>> >> >Det er vist en grimmer en.
>> >> >
>> >> >> Min sorte Audi S8, årg 1998 blev stjålet i nat.
>> >> >> Reg. nr. VT 36 620
>> >> >
>> >> >http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2672786/
>> >>
>> >> Det er slet ikke så svært at smadre et GPS system som folk tror. Enten
>> >> så skal bilen bare ind i en container eller så skal GPS modtageren bare
>> >> dækkes af søvlfilm. Eller som noget helt 3 skal man bare have fingrene
>i
>> >> en GPS Jammer så er den hjemme.
>> >
>> >Det kræver jo at man ved hvor GPS antenne er placeret, og den kan
>placeres
>> >mange steder.
>>
>> Ikke hvis at man kører bilen i en container eller jammer den.
>
>Men indtil den er komme i containeren vil den sende, og så snart den kommer
>ud igen, forudsat at den kommer ud i et land som bruger samme mobilsystem.
>Mange østlande er foran DK og bruger CDMA.

Ellers så afkobler man batteriet og griller elektronikken i hele bilen.
--
Mvh
Flemming Jacobsen

Christian B. Andrese~ (20-10-2004)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 20-10-04 12:21


"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote in message
news:dvfcn0lacc61kpdavs54tifksiddvrhicq@4ax.com...
> On Wed, 20 Oct 2004 09:54:36 +0200, "Christian B. Andresen"
> <nobody@domain.country> wrote:
>
> >> >> >Det er vist en grimmer en.
> >> >> >
> >> >> >> Min sorte Audi S8, årg 1998 blev stjålet i nat.
> >> >> >> Reg. nr. VT 36 620
> >> >> >
> >> >> >http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2672786/
> >> >>
> >> >> Det er slet ikke så svært at smadre et GPS system som folk tror.
Enten
> >> >> så skal bilen bare ind i en container eller så skal GPS modtageren
bare
> >> >> dækkes af søvlfilm. Eller som noget helt 3 skal man bare have
fingrene
> >i
> >> >> en GPS Jammer så er den hjemme.
> >> >
> >> >Det kræver jo at man ved hvor GPS antenne er placeret, og den kan
> >placeres
> >> >mange steder.
> >>
> >> Ikke hvis at man kører bilen i en container eller jammer den.
> >
> >Men indtil den er komme i containeren vil den sende, og så snart den
kommer
> >ud igen, forudsat at den kommer ud i et land som bruger samme
mobilsystem.
> >Mange østlande er foran DK og bruger CDMA.
>
> Ellers så afkobler man batteriet og griller elektronikken i hele bilen.

Så kører man ikke derfra, med mindre man skifter alle sikringerne (hvis man
slipper så billigt)
Desuden kan man sagtens lave overvågningssystemer som er 100 % galvanisk
afskilt fra bilens systemer.


--
mvh/rg. Christian



Ukendt (20-10-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 20-10-04 17:46



> Så kører man ikke derfra, med mindre man skifter alle sikringerne (hvis
> man
> slipper så billigt)
> Desuden kan man sagtens lave overvågningssystemer som er 100 % galvanisk
> afskilt fra bilens systemer.

Jep men det er vist kun krystalapparater som kan køre uden strøm. Alt
elektronik skal have strøm for at fungere. Så hvis man ved hvor enheden
sidder så er det nu ikke synderligt besværligt at "deaktivere". En spids
skuretrækker og en klaphammer kan stoppe det meste elektronik

--
Tom



Thunderbird [7100] (20-10-2004)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 20-10-04 19:05

On Wed, 20 Oct 2004 13:20:59 +0200, "Christian B. Andresen"
<nobody@domain.country> wrote:


>> >Men indtil den er komme i containeren vil den sende, og så snart den
>kommer
>> >ud igen, forudsat at den kommer ud i et land som bruger samme
>mobilsystem.
>> >Mange østlande er foran DK og bruger CDMA.
>>
>> Ellers så afkobler man batteriet og griller elektronikken i hele bilen.
>
>Så kører man ikke derfra, med mindre man skifter alle sikringerne (hvis man
>slipper så billigt)
>Desuden kan man sagtens lave overvågningssystemer som er 100 % galvanisk
>afskilt fra bilens systemer.

Den "teknik" jeg lige beskrev "ved" jeg bare ofte bliver brugt og så
bliver bilen kørt på en lift og "eksporteret" ud af landet.
--
Mvh
Flemming Jacobsen

Henrik Bøgh (22-10-2004)
Kommentar
Fra : Henrik Bøgh


Dato : 22-10-04 11:00

En helt masse bits fra Christian B. Andresen til dk.fritid.bil gav følgende:

[...]

> Men indtil den er komme i containeren vil den sende, og så snart den kommer
> ud igen, forudsat at den kommer ud i et land som bruger samme mobilsystem.
> Mange østlande er foran DK og bruger CDMA.

Jeg hørte fra en langturschauffør at "standardproceduren" for dyre biler i
Vesteuropa m.h.p. "eksport" til østlandende i dag er at man har en
dertilindrettet container som bilen så bliver kørt ind i (der kan normalt
være 2 biler i FEU-container). Når bilen holder derinde hiver man batteriet
ud af den. Inden lastbilen er fremme ved destinationsstedet (12-15 timer
senere mindst) er det lille batteri i GPS-fætteren løbet tør og så triller
man bare bilen ud på et værksted, hvor man giver sig til at "reparere" bilen.

> mvh/rg. Christian

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/

"Underneith she's the woman of my dreams: Naked!"
-- Ryan Reynolds as Berg in 'Two guys, a girl and a Pizza Place'


Mads (18-10-2004)
Kommentar
Fra : Mads


Dato : 18-10-04 11:09

On Mon, 18 Oct 2004 11:48:44 +0200, "MS" <jollerbarn1@hotmail.com>
wrote:

>Min sorte Audi S8, årg 1998 blev stjålet i nat.
>Reg. nr. VT 36 620
>Særlige kendtegn er de blanke sidespejle og at der IKKE står S8 bagpå bilen,
>men kun foran i kølergrillen.
>Den har original Audi Navigation Plus indbygget. Bageste kofanger flugter
>ikke med bagskærmen ved hjulkassen i den ene side, efter en mindre påkørsel
>bagfra.
>Henvendelse Vejle Politi 76 43 14 48
>
>Med venlig hilsen
>
>Michael Schrøder

Hvordan?
Har den ikke startspærre, eller er det blot en illusion at
startspærren holder tyvene for døren?


Dennis Pedersen (18-10-2004)
Kommentar
Fra : Dennis Pedersen


Dato : 18-10-04 11:17


"Mads" <Dono@mail.com> wrote in message
news:0g57n059q2jarlhahguobdt8j1nqog1dtl@4ax.com...
> On Mon, 18 Oct 2004 11:48:44 +0200, "MS" <jollerbarn1@hotmail.com>
> wrote:
>
> >Min sorte Audi S8, årg 1998 blev stjålet i nat.
> >Reg. nr. VT 36 620
> >Særlige kendtegn er de blanke sidespejle og at der IKKE står S8 bagpå
bilen,
> >men kun foran i kølergrillen.
> >Den har original Audi Navigation Plus indbygget. Bageste kofanger flugter
> >ikke med bagskærmen ved hjulkassen i den ene side, efter en mindre
påkørsel
> >bagfra.
> >Henvendelse Vejle Politi 76 43 14 48
> >
> >Med venlig hilsen
> >
> >Michael Schrøder
>
> Hvordan?
> Har den ikke startspærre, eller er det blot en illusion at
> startspærren holder tyvene for døren?

Det link BJ sendt står der at de havde stjålet nøglerne i huset forinden.
Lidt bittert sporingsystemet ikke virker - eller også er de så snu det er
deaktiveret med vilje og den er godt på vej til at ende som reservedele
etellerandet eksotisk sted i østen


--
/Dennis
Pug 106GTI - 128,6Hk @ 6802RPM
http://daydreamer.dk/diverse/pug/page_01.htm



Thunderbird [7100] (18-10-2004)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 18-10-04 14:44

On Mon, 18 Oct 2004 12:09:13 +0200, Mads <Dono@mail.com> wrote:

>On Mon, 18 Oct 2004 11:48:44 +0200, "MS" <jollerbarn1@hotmail.com>
>wrote:
>
>>Min sorte Audi S8, årg 1998 blev stjålet i nat.
>>Reg. nr. VT 36 620
>>Særlige kendtegn er de blanke sidespejle og at der IKKE står S8 bagpå bilen,
>>men kun foran i kølergrillen.
>>Den har original Audi Navigation Plus indbygget. Bageste kofanger flugter
>>ikke med bagskærmen ved hjulkassen i den ene side, efter en mindre påkørsel
>>bagfra.
>>Henvendelse Vejle Politi 76 43 14 48
>>
>>Med venlig hilsen
>>
>>Michael Schrøder
>
>Hvordan?
>Har den ikke startspærre, eller er det blot en illusion at
>startspærren holder tyvene for døren?

Startspærre er bare en illusion. Mange prof biltyve kan fint komme uden
om en startspærre i dag.
--
Mvh
Flemming Jacobsen

Christian B. Andrese~ (18-10-2004)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 18-10-04 11:41


"MS" <jollerbarn1@hotmail.com> wrote in message
news:cl03js$1juv$2@news.cybercity.dk...
> Min sorte Audi S8, årg 1998 blev stjålet i nat.

Var den ikke låst ?


--
mvh/rg. Christian
Jeg bruger
http://webmessenger.msn.com
Hvad bruger du ?



Christian B. Andrese~ (18-10-2004)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 18-10-04 11:46


"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in message
news:41739db0$0$161$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "MS" <jollerbarn1@hotmail.com> wrote in message
> news:cl03js$1juv$2@news.cybercity.dk...
> > Min sorte Audi S8, årg 1998 blev stjålet i nat.
>
> Var den ikke låst ?

Jeg har nu læst JP artiklen.
Undrer mig så over at systemet ikke virker.
Vi har lavet noget på arbejdet, som er billigt og som virker både med web og
sms.


--
mvh/rg. Christian
Jeg bruger
http://webmessenger.msn.com
Hvad bruger du ?



BJ (18-10-2004)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 18-10-04 11:57


"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse
news:4173a021$0$159$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

KLIP

> Undrer mig så over at systemet ikke virker.
> Vi har lavet noget på arbejdet, som er billigt og som virker både med web
> og
> sms.

Bliver et sådan system ikke deaktiveret, når man har nøglerne eller kører
det permanent (så længe der er strøm på bilen)..?

--
Med venlig hilsen
Bjørn Jørvad



Henrik B. (18-10-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 18-10-04 12:03


"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse
news:4173a174$0$157$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

>> sms.
>
> Bliver et sådan system ikke deaktiveret, når man har nøglerne eller kører
> det permanent (så længe der er strøm på bilen)..?

På de systemer jeg har set/læst om, kan man "kalde" bilens position, når man
lyster. Evt. via nettet eller via den tilkoblede alramcentral.

--
M.v.h.
-------------------------------------
Livet er for kort til lange overhalinger



BJ (18-10-2004)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 18-10-04 12:14


"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:4173a2e8$0$256$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

KLIP

> På de systemer jeg har set/læst om, kan man "kalde" bilens position, når
> man lyster. Evt. via nettet eller via den tilkoblede alramcentral.

Det kan jo være en billig løsning:

http://www.tyvstop.dk/product_info.php?products_id=153&cPath=67

http://www.tyvstop.dk/product_info.php?manufacturers_id=14&products_id=152

Vi må jo ikke blande GSM og GPS sammen.

Mig bekendt kan du ikke få positionsangivelser med GSM, da udbyderne ikke
må/vil give dig positionen.

--
Med venlig hilsen
Bjørn Jørvad



Christian B. Andrese~ (18-10-2004)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 18-10-04 12:23


"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> wrote in message
news:4173a573$0$180$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> news:4173a2e8$0$256$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> KLIP
>
> > På de systemer jeg har set/læst om, kan man "kalde" bilens position, når
> > man lyster. Evt. via nettet eller via den tilkoblede alramcentral.
>
> Det kan jo være en billig løsning:
>
> http://www.tyvstop.dk/product_info.php?products_id=153&cPath=67
>
> http://www.tyvstop.dk/product_info.php?manufacturers_id=14&products_id=152
>
> Vi må jo ikke blande GSM og GPS sammen.
>
> Mig bekendt kan du ikke få positionsangivelser med GSM, da udbyderne ikke
> må/vil give dig positionen.

Vores er med både GPS og GSM moduler i.


--
mvh/rg. Christian
Jeg bruger
http://webmessenger.msn.com
Hvad bruger du ?



BJ (18-10-2004)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 18-10-04 12:31


"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse
news:4173a792$0$166$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

KLIP

> Vores er med både GPS og GSM moduler i.

O.k., den ene enhed skal jo sørge for kommunikationen (den må ikke
stedbestemme i Danmark trods det er muligt), den anden skal stedbestemme og
overføre data til GSM-telefonen som så transporterer dem videre.

Min egen Volvo har mulighed for et GSM-baseret indbygningsmodul, men dette
kan ikke virke korrekt i Danmark, men andre steder i Skandinavien.

Det kan samtidig styre bilen og samtidig bruges af Volvo, Göteborg til at
fejlrette bilen med og har desuden en overfalds-/ulykkefunktion til
alarmcentralen.

Sikke noget lort, vi som vanligt har de mest underlige restriktioner og ikke
kan aftale os ud af det.

--
Med venlig hilsen
Bjørn Jørvad



Henrik B. (18-10-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 18-10-04 13:10


"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse
news:4173a573$0$180$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Det kan jo være en billig løsning:
>
> http://www.tyvstop.dk/product_info.php?products_id=153&cPath=67

Hvilket er en alm. alarm med GSM tilslutning - ikke et sporingssystem.

--
M.v.h.
-------------------------------------
Livet er for kort til lange overhalinger




BJ (18-10-2004)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 18-10-04 13:13


"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:4173b2a2$0$190$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

KLIP

> Hvilket er en alm. alarm med GSM tilslutning - ikke et sporingssystem.

Jeg er sikker på, det omtalte "sporingssystem" er et GSM-system, da
journalisten nok ikke kender forskel på GSM, GPS og GSM-GPS.

Specielt da politiet udtaler, det ikke virker.

--
Med venlig hilsen
Bjørn Jørvad



martin (18-10-2004)
Kommentar
Fra : martin


Dato : 18-10-04 13:57


"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> wrote in message
news:4173b354$0$165$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> news:4173b2a2$0$190$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> KLIP
>
> > Hvilket er en alm. alarm med GSM tilslutning - ikke et sporingssystem.
>
> Jeg er sikker på, det omtalte "sporingssystem" er et GSM-system, da
> journalisten nok ikke kender forskel på GSM, GPS og GSM-GPS.
>
> Specielt da politiet udtaler, det ikke virker.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Bjørn Jørvad



NÅH.. er vi ikke ved at Være ude i noget OT her ?



John Sahl (18-10-2004)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 18-10-04 15:39

martin wrote:
> NÅH.. er vi ikke ved at Være ude i noget OT her ?

Kan du ikke lære at klippe i det du citerer _inden_ du forsøger
at belære nogen om reglerne på usenet.?

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det



Jonas R. (18-10-2004)
Kommentar
Fra : Jonas R.


Dato : 18-10-04 16:30

John Sahl wrote:
SNIP
> Kan du ikke lære at klippe i det du citerer _inden_ du forsøger
> at belære nogen om reglerne på usenet.?


Nej det har trolden ikke fattet endnu....

SUK

/Jonas R.



BJ (18-10-2004)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 18-10-04 16:08


"martin" <martin@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:l4Pcd.28093$g4.525233@news2.nokia.com...

KLIP

> NÅH.. er vi ikke ved at Være ude i noget OT her ?

Hvad er det du forsøger at forklare os, ven..?

--
Med venlig hilsen
Bjørn Jørvad



Thunderbird [7100] (18-10-2004)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 18-10-04 14:49

On Mon, 18 Oct 2004 13:13:55 +0200, "BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk>
wrote:


>Mig bekendt kan du ikke få positionsangivelser med GSM, da udbyderne ikke
>må/vil give dig positionen.

Det kan man nu faktisk godt. Er ikke helt inde i teknikken. Men Orange
kører ihvertfald med et system til erhverslivet der går ud på det
princip.

Og mener faktisk at det er "rimeligt" træfsikkert på grund af
triangulering.

Prøver lige at grave et link frem om det.
--
Mvh
Flemming Jacobsen

Christian B. Andrese~ (18-10-2004)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 18-10-04 12:17


"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> wrote in message
news:4173a174$0$157$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse
> news:4173a021$0$159$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> KLIP
>
> > Undrer mig så over at systemet ikke virker.
> > Vi har lavet noget på arbejdet, som er billigt og som virker både med
web
> > og
> > sms.
>
> Bliver et sådan system ikke deaktiveret, når man har nøglerne eller kører
> det permanent (så længe der er strøm på bilen)..?

Vores er ikke lavet specifikt som bilalarm, men kan bruges som en sådan.
Den kan sådan set konfigureres til hvad man vil:

- sende position hver time til en mobil
- sende position hver time til en hjemmeside
- sende status for digitale inputs og værdier for temp sensorer
- sættes til at alarmere hvis det beskyttede flyttes uden for et punkt (100
x 100 m fx.) eller et område defineret som en polygon (en parkeringsplads
eller havn eller ...)


--
mvh/rg. Christian
Jeg bruger
http://webmessenger.msn.com
Hvad bruger du ?



BJ (18-10-2004)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 18-10-04 12:19


"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse
news:4173a624$0$168$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

KLIP

> Vores er ikke lavet specifikt som bilalarm, men kan bruges som en sådan.
> Den kan sådan set konfigureres til hvad man vil:
>
> - sende position hver time til en mobil
> - sende position hver time til en hjemmeside
> - sende status for digitale inputs og værdier for temp sensorer
> - sættes til at alarmere hvis det beskyttede flyttes uden for et punkt
> (100
> x 100 m fx.) eller et område defineret som en polygon (en parkeringsplads
> eller havn eller ...)

Smart.

Hvad koster det..?

Er der nogen abonnementsomkostninger..?

--
Med venlig hilsen
Bjørn Jørvad



Christian B. Andrese~ (18-10-2004)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 18-10-04 12:24


"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> wrote in message
news:4173a6ab$0$180$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse
> news:4173a624$0$168$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> KLIP
>
> > Vores er ikke lavet specifikt som bilalarm, men kan bruges som en sådan.
> > Den kan sådan set konfigureres til hvad man vil:
> >
> > - sende position hver time til en mobil
> > - sende position hver time til en hjemmeside
> > - sende status for digitale inputs og værdier for temp sensorer
> > - sættes til at alarmere hvis det beskyttede flyttes uden for et punkt
> > (100
> > x 100 m fx.) eller et område defineret som en polygon (en
parkeringsplads
> > eller havn eller ...)
>
> Smart.
>
> Hvad koster det..?

Aner det ikke, har bare udviklet en stum af software til det.
Men vel 5-6.000 kr, det er jo et industriprodukt ikke en DVD afspiller eller
andet forbruger elektronik.


> Er der nogen abonnementsomkostninger..?

Ja det er der vist til web delen, ellers ved jeg ikke så meget om det.
Kan heller ikke skaffe det.


--
mvh/rg. Christian
Jeg bruger
http://webmessenger.msn.com
Hvad bruger du ?



BJ (18-10-2004)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 18-10-04 12:32


"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse
news:4173a7ed$0$177$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

KLIP

> Men vel 5-6.000 kr, det er jo et industriprodukt ikke en DVD afspiller
> eller
> andet forbruger elektronik.

Klart, klart ... det er rettet mod erhvervslivet nærmere transportsektoren.

> Ja det er der vist til web delen, ellers ved jeg ikke så meget om det.
> Kan heller ikke skaffe det.

O.k.

--
Med venlig hilsen
Bjørn Jørvad



Christian B. Andrese~ (18-10-2004)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 18-10-04 12:35


"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> wrote in message
news:4173a9c3$0$162$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse
> news:4173a7ed$0$177$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> KLIP
>
> > Men vel 5-6.000 kr, det er jo et industriprodukt ikke en DVD afspiller
> > eller
> > andet forbruger elektronik.
>
> Klart, klart ... det er rettet mod erhvervslivet nærmere
transportsektoren.

Ja, hvor den pris er peanuts imod værdien af en containerfuld varer.

>
> > Ja det er der vist til web delen, ellers ved jeg ikke så meget om det.
> > Kan heller ikke skaffe det.
>
> O.k.

Og så selvfølgelig et GSM abn.

Både vores her i DK og Triband til USA.


--
mvh/rg. Christian
Jeg bruger
http://webmessenger.msn.com
Hvad bruger du ?
>
> --
> Med venlig hilsen
> Bjørn Jørvad
>
>



BJ (18-10-2004)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 18-10-04 12:42


"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse
news:4173aa7d$0$175$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

KLIP

> Ja, hvor den pris er peanuts imod værdien af en containerfuld varer.

Helt enig.

> Både vores her i DK og Triband til USA.

Det skal jo virke næsten globalt.

Volvos system hedder ' Volvo on call ', men kan som sagt ikke anvendes i
Danmark.

--
Med venlig hilsen
Bjørn Jørvad



Christian B. Andrese~ (18-10-2004)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 18-10-04 12:52


"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> wrote in message
news:4173ac1e$0$160$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse
> news:4173aa7d$0$175$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> KLIP
>
> > Ja, hvor den pris er peanuts imod værdien af en containerfuld varer.
>
> Helt enig.
>
> > Både vores her i DK og Triband til USA.
>
> Det skal jo virke næsten globalt.

Det kommer det nok også til.

> Volvos system hedder ' Volvo on call ', men kan som sagt ikke anvendes i
> Danmark.

Træls, når nu man vel betaler for det , tilmed med afgift + moms.


--
mvh/rg. Christian
Jeg bruger
http://webmessenger.msn.com
Hvad bruger du ?



BJ (18-10-2004)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 18-10-04 12:54


"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse
news:4173ae59$0$182$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

KLIP

> Træls, når nu man vel betaler for det , tilmed med afgift + moms.

Det kan nu fravælges, men jeg ville da gerne betale for det (og har
undersøgt det til bunds), hvis det ellers virkede.

--
Med venlig hilsen
Bjørn Jørvad



Henrik B. (18-10-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 18-10-04 13:26


"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse
news:4173a6ab$0$180$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Hvad koster det..?

Hér er et par danske firmaer der leverer sådanne løsninger:

http://www.dantrack.com/

http://www.foxfone.dk/bilalarm.html

http://www.followit.dk/default.asp

Jeg så forøvrigt at du var hjemme lørdag aften. )

--
M.v.h.
-------------------------------------
Livet er for kort til lange overhalinger



BJ (18-10-2004)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 18-10-04 13:30


"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:4173b657$0$240$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

KLIP

> Jeg så forøvrigt at du var hjemme lørdag aften. )

Vi skulle jo styre de unge mennesker...

Du kunne roligt have kigget forbi. Jeg sad ovenpå med vat i ørerne...

--
Med venlig hilsen
Bjørn Jørvad



Uffe Bærentsen (18-10-2004)
Kommentar
Fra : Uffe Bærentsen


Dato : 18-10-04 15:50


"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse
news:4173b765$0$176$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Du kunne roligt have kigget forbi. Jeg sad ovenpå med vat i ørerne...

Hvorfor vat i ørerne?
Klassisk musik lyder også fantastisk, gennem et par gode Stax hovedtelefoner


Nå, det var for at høre 'lidt' af festen med det andet øre også.




--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC (nysynet



Henrik B. (18-10-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 18-10-04 17:20


"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4173d808$0$299$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

>> Du kunne roligt have kigget forbi. Jeg sad ovenpå med vat i ørerne...

Kan ikke se din post, så jeg svarer lige hér:
Holdt sønnemand fest?

> Klassisk musik lyder også fantastisk, gennem et par gode Stax
> hovedtelefoner

Se dét er nostalgi. Og sikke en lyd der kom fra sådan et par basser. Hvad
skal man så med højttalere?

--
M.v.h.
-------------------------------------
Livet er for kort til lange overhalinger



BJ (18-10-2004)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 18-10-04 17:29


"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:4173ed13$0$233$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

KLIP

> Holdt sønnemand fest?

Jep. Han fyldte 21 år.

> Se dét er nostalgi. Og sikke en lyd der kom fra sådan et par basser. Hvad
> skal man så med højttalere?

Nej vel, mine har ikke været sat til i 4 år nu ...... det samme gælder for
radioen...

--
Med venlig hilsen
Bjørn Jørvad



Henrik B. (18-10-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 18-10-04 17:40


"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse
news:4173ef4f$0$183$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

>> Holdt sønnemand fest?
>
> Jep. Han fyldte 21 år.

Te'løkke med det. Som de dog gror, så'n nogen børn...

>> Se dét er nostalgi. Og sikke en lyd der kom fra sådan et par basser. Hvad
>> skal man så med højttalere?
>
> Nej vel, mine har ikke været sat til i 4 år nu ......

Hmmm, hvad laver de så hos dig? Hvorfor er de ikke i brug i min stue
istedet? )

--
M.v.h.
-------------------------------------
Livet er for kort til lange overhalinger



BJ (18-10-2004)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 18-10-04 19:01


"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:4173f1f3$0$226$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

KLIP

> Hmmm, hvad laver de så hos dig? Hvorfor er de ikke i brug i min stue
> istedet? )

Ha, de spiser ingen brød ..... heller ikke i min skuffe..

--
Med venlig hilsen
Bjørn Jørvad



Henrik B. (18-10-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 18-10-04 20:43


"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse
news:417404f8$0$157$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

>> Hmmm, hvad laver de så hos dig? Hvorfor er de ikke i brug i min stue
>> istedet? )
>
> Ha, de spiser ingen brød ..... heller ikke i min skuffe..

Nej men de ældes - måske endda til det punkt, hvor de ikke længere
fungerer....GYYYS!

--
M.v.h.
-------------------------------------
Livet er for kort til lange overhalinger



Uffe Bærentsen (18-10-2004)
Kommentar
Fra : Uffe Bærentsen


Dato : 18-10-04 19:42


"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse
news:4173ef4f$0$183$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

>> Holdt sønnemand fest?
>
> Jep. Han fyldte 21 år.

Stort TILLYKKE med ham.

> Nej vel, mine har ikke været sat til i 4 år nu ...... det samme gælder for
> radioen...

Kan kun forstå dig.
Har dog ikke hørebøffer selv, den lille ville hyle hvis der kun var den
slags her



--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC (nysynet



Ukendt (18-10-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 18-10-04 18:43


"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse
news:4173a021$0$159$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in message
> news:41739db0$0$161$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>
>> "MS" <jollerbarn1@hotmail.com> wrote in message
>> news:cl03js$1juv$2@news.cybercity.dk...
>> > Min sorte Audi S8, årg 1998 blev stjålet i nat.
>>
>> Var den ikke låst ?
>
> Jeg har nu læst JP artiklen.
> Undrer mig så over at systemet ikke virker.
> Vi har lavet noget på arbejdet, som er billigt og som virker både med web
> og
> sms.

Man skal vel bare vide på hvilken sikring at GPS systemet sidder, så tager
det ca. 30 sekunder at deaktivere systemet

--
Tom



Henrik B. (18-10-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 18-10-04 18:53


"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:41740096$0$167$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

>> sms.
>
> Man skal vel bare vide på hvilken sikring at GPS systemet sidder, så tager
> det ca. 30 sekunder at deaktivere systemet

Så er det sgu'da amatører der har monteret, hvis der ikke også er monteret
en seperat sikring til systemet. Og selvfølgelig skjult for andre end ejeren
selv.

--
M.v.h.
-------------------------------------
Livet er for kort til lange overhalinger



Ukendt (18-10-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 18-10-04 18:55


"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:417402d9$0$193$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> news:41740096$0$167$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>>> sms.
>>
>> Man skal vel bare vide på hvilken sikring at GPS systemet sidder, så
>> tager det ca. 30 sekunder at deaktivere systemet
>
> Så er det sgu'da amatører der har monteret, hvis der ikke også er monteret
> en seperat sikring til systemet. Og selvfølgelig skjult for andre end
> ejeren selv.

Den kan vel også findes på google uden jeg selv gider lede.
At afbryde et elektrisk kredsløb burde ikke være "rocket-sience"

--
Tom



Uffe Bærentsen (18-10-2004)
Kommentar
Fra : Uffe Bærentsen


Dato : 18-10-04 19:47


"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:41740378$0$179$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

>>> Man skal vel bare vide på hvilken sikring at GPS systemet sidder, så
>>> tager det ca. 30 sekunder at deaktivere systemet
>>
>> Så er det sgu'da amatører der har monteret, hvis der ikke også er
>> monteret en seperat sikring til systemet. Og selvfølgelig skjult for
>> andre end ejeren selv.
>
> Den kan vel også findes på google uden jeg selv gider lede.
> At afbryde et elektrisk kredsløb burde ikke være "rocket-sience"

Hvorfor skal det dog være en sikring der er afgørende.
Sådan noget skal da være en samlet indstøbt klump, gerne støbt fast i selve
bilen.
Der skal selvfølgelig være en rimelig akku eller kondensator i samme klump.
En 'levetid' på et døgns tid burde kunne laves på sådan et system.

Just my 2-cent om den sag.



--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC (nysynet



Christian B. Andrese~ (19-10-2004)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 19-10-04 08:20


"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message
news:41740378$0$179$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> news:417402d9$0$193$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> >
> > "Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> > news:41740096$0$167$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> >
> >>> sms.
> >>
> >> Man skal vel bare vide på hvilken sikring at GPS systemet sidder, så
> >> tager det ca. 30 sekunder at deaktivere systemet
> >
> > Så er det sgu'da amatører der har monteret, hvis der ikke også er
monteret
> > en seperat sikring til systemet. Og selvfølgelig skjult for andre end
> > ejeren selv.
>
> Den kan vel også findes på google uden jeg selv gider lede.
> At afbryde et elektrisk kredsløb burde ikke være "rocket-sience"

Jeg kan godt montere GPS overvågning i min bil så det vil tage dig lang tid
at finde og disable det.


--
mvh/rg. Christian
Jeg bruger
http://webmessenger.msn.com
Hvad bruger du ?



phk (19-10-2004)
Kommentar
Fra : phk


Dato : 19-10-04 11:31


"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse
news:4174c039$0$177$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Jeg kan godt montere GPS overvågning i min bil så det vil tage dig lang
tid
> at finde og disable det.

Sludder med dig. Lidt sølvpapir hen over hattehylde og instrumentbræt - så
er man et langt stykke hen ad vejen.


--
Per, Esbjerg



Christian B. Andrese~ (19-10-2004)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 19-10-04 11:33


"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message
news:4174ecb9$0$202$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse
> news:4174c039$0$177$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> > Jeg kan godt montere GPS overvågning i min bil så det vil tage dig lang
> tid
> > at finde og disable det.
>
> Sludder med dig. Lidt sølvpapir hen over hattehylde og instrumentbræt - så
> er man et langt stykke hen ad vejen.

Det hjælper da ikke hvis jeg har monteret GPS antennen i kofangeren,
beklædningen til sidespejlet eller ?


--
mvh/rg. Christian
Jeg bruger
http://webmessenger.msn.com
Hvad bruger du ?



Henrik B. (19-10-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 19-10-04 11:45


"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse
news:4174ed49$0$171$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

>> Sludder med dig. Lidt sølvpapir hen over hattehylde og instrumentbræt -
>> så
>> er man et langt stykke hen ad vejen.
>
> Det hjælper da ikke hvis jeg har monteret GPS antennen i kofangeren,
> beklædningen til sidespejlet eller ?

Dertil kommer at man i det hele taget skal være klar over og tænke på, at
det skidt kan være monteret på bilen. Og forbrydere er ikke de klogeste
mennesker i denne verden...

--
M.v.h.
-------------------------------------
Livet er for kort til lange overhalinger



Ukendt (20-10-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 20-10-04 17:50



> Dertil kommer at man i det hele taget skal være klar over og tænke på, at
> det skidt kan være monteret på bilen. Og forbrydere er ikke de klogeste
> mennesker i denne verden...

Hmmm nok ikke dem der stjæler en udb*llet Kadett men til de "bedre" biler
skal man som minimum lige vide hvor black boxen sidder. Jeg går ud fra at
enhver tyv der kaster sig over en større bil har denne viden

--
Tom



Ukendt (20-10-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 20-10-04 17:53


"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:4176971e$0$176$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
>> Dertil kommer at man i det hele taget skal være klar over og tænke på, at
>> det skidt kan være monteret på bilen. Og forbrydere er ikke de klogeste
>> mennesker i denne verden...
>
> Hmmm nok ikke dem der stjæler en udb*llet Kadett men til de "bedre" biler
> skal man som minimum lige vide hvor black boxen sidder. Jeg går ud fra at
> enhver tyv der kaster sig over en større bil har denne viden

Nå svaret kom længere fremme i tråden

--
Tom



phk (19-10-2004)
Kommentar
Fra : phk


Dato : 19-10-04 12:52


"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse
news:4174ed49$0$171$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Det hjælper da ikke hvis jeg har monteret GPS antennen i kofangeren,
> beklædningen til sidespejlet eller ?

Right. Og så er der ikke flere steder tilbage ;)


--
Per, Esbjerg



Uffe Bærentsen (19-10-2004)
Kommentar
Fra : Uffe Bærentsen


Dato : 19-10-04 14:03


"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev i en meddelelse
news:4174ffb5$0$158$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Right. Og så er der ikke flere steder tilbage ;)

Joda.
En opvarmet for- eller bagrude kan da snildt bruges til antenne.
Tror det vil være svært at køre en bil, hvor forruden er dækket med alufolie




--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC (nysynet



Christian B. Andrese~ (19-10-2004)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 19-10-04 14:29


"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> wrote in message
news:417511ff$0$305$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> news:4174ffb5$0$158$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> > Right. Og så er der ikke flere steder tilbage ;)
>
> Joda.
> En opvarmet for- eller bagrude kan da snildt bruges til antenne.

Vist ikke når det er lavet på den måde som Ford har det i Mondeoen, men det
ved jeg ikke. Men desuden vil antennen jo være for nem at se.


--
mvh/rg. Christian
Jeg bruger
http://webmessenger.msn.com
Hvad bruger du ?



Uffe Bærentsen (19-10-2004)
Kommentar
Fra : Uffe Bærentsen


Dato : 19-10-04 14:43


"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse
news:417516ae$0$177$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Vist ikke når det er lavet på den måde som Ford har det i Mondeoen, men
> det
> ved jeg ikke. Men desuden vil antennen jo være for nem at se.

Det er da netop ikke at se.
Det eneste du kan se er varmetrådene i ruden.
Så bliver det op til dig om du vil tildække forrude eller bagrude med
alufolie.
Jeg ville selvfølgelig ikke montere et skilt, der sagde at feks. forruden
blev brugt som antenne.




--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC (nysynet



Christian B. Andrese~ (20-10-2004)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 20-10-04 08:55


"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> wrote in message
news:41751e77$0$199$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse
> news:417516ae$0$177$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> > Vist ikke når det er lavet på den måde som Ford har det i Mondeoen, men
> > det
> > ved jeg ikke. Men desuden vil antennen jo være for nem at se.
>
> Det er da netop ikke at se.
> Det eneste du kan se er varmetrådene i ruden.
> Så bliver det op til dig om du vil tildække forrude eller bagrude med
> alufolie.
> Jeg ville selvfølgelig ikke montere et skilt, der sagde at feks. forruden
> blev brugt som antenne.

En GPS antenne kan ikke bare laves som nogle tråde i en forrude.


--
mvh/rg. Christian



Uffe Bærentsen (20-10-2004)
Kommentar
Fra : Uffe Bærentsen


Dato : 20-10-04 22:15


"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse
news:417619e7$0$174$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> En GPS antenne kan ikke bare laves som nogle tråde i en forrude.

Hvorfor ikke det?
Har da set dem lavet med noget der ligner meget.
Det var nu bare med kortere tråd, ca. 15 cm.



--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC (nysynet



phk (19-10-2004)
Kommentar
Fra : phk


Dato : 19-10-04 16:14


"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:417511ff$0$305$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> "phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> news:4174ffb5$0$158$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> > Right. Og så er der ikke flere steder tilbage ;)
>
> Joda.
> En opvarmet for- eller bagrude kan da snildt bruges til antenne.
> Tror det vil være svært at køre en bil, hvor forruden er dækket med
alufolie
>

Er det noget man kan købe som ekstraudstyr?


--
Per, Esbjerg



BJ (19-10-2004)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 19-10-04 16:40


"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev i en meddelelse
news:41752f05$0$145$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

KLIP

> Er det noget man kan købe som ekstraudstyr?

Hvorom alt er og de mange gode forslag.....

Bilen er fundet (takket være GPS-systemet), tyvene anholdt samt en garage
fuld af andre stjålne biler ligeledes fundet.

Audiens GPS-system førte politiet lige lukt ind i røverhulen...)))))

Delinkventerne, 3 mænd på henholdsvis 17, 22 og 30 år sidder nu bag lås og
slå...)



Uffe Bærentsen (19-10-2004)
Kommentar
Fra : Uffe Bærentsen


Dato : 19-10-04 16:52


"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse
news:41753568$0$158$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Bilen er fundet (takket være GPS-systemet), tyvene anholdt samt en garage
> fuld af andre stjålne biler ligeledes fundet.
>
> Audiens GPS-system førte politiet lige lukt ind i røverhulen...)))))
>
> Delinkventerne, 3 mænd på henholdsvis 17, 22 og 30 år sidder nu bag lås og
> slå...)

Skide godt!
(selv om de siger det ikke virker


Håber for Michael at der ikke er sket skader på bilen.



--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC (nysynet



BJ (19-10-2004)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 19-10-04 16:57


"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:41753828$0$243$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

KLIP

> Skide godt!
> (selv om de siger det ikke virker

De vil i dag ikke svare ja eller nej til om systemet har virket, men at
finde garagen blot på skrømt, den er nu alligevel for tyk...

--
Med venlig hilsen
Bjørn Jørvad



John Sahl (19-10-2004)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 19-10-04 17:02

Uffe Bærentsen wrote:
> (selv om de siger det ikke virker

Har vel været for at narre tyvene..

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det



BJ (19-10-2004)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 19-10-04 17:05


"John Sahl" <spamtrap7@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
news:cl3dp1$1rpb$1@news.cybercity.dk...

KLIP

> Har vel været for at narre tyvene..

Det må man stærkt formode.

Der er blevet stjålet en række kostbare biler i vort grevskab og denne Audi
med GPS-overvågning har været en enestående chance for at nappe tyvene..

--
Med venlig hilsen
Bjørn Jørvad



koolberg (20-10-2004)
Kommentar
Fra : koolberg


Dato : 20-10-04 08:49

Kanon BJ at de har taget tyvene... så skal jeg ikke være bange for min
Corsa fra 84' længere...


/koolberg

Christian B. Andrese~ (20-10-2004)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 20-10-04 08:56


"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> wrote in message
news:41753568$0$158$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> news:41752f05$0$145$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> KLIP
>
> > Er det noget man kan købe som ekstraudstyr?
>
> Hvorom alt er og de mange gode forslag.....
>
> Bilen er fundet (takket være GPS-systemet), tyvene anholdt samt en garage
> fuld af andre stjålne biler ligeledes fundet.
>
> Audiens GPS-system førte politiet lige lukt ind i røverhulen...)))))
>
> Delinkventerne, 3 mænd på henholdsvis 17, 22 og 30 år sidder nu bag lås og
> slå...)

Link ?


--
mvh/rg. Christian



BJ (20-10-2004)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 20-10-04 10:25


"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse
news:41761a1f$0$161$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

KLIP

> Link ?

Vejle Lokal Radio .... .... samt Vejle Amts Folkeblad:

http://www.vejleonline.dk/

--
Med venlig hilsen
Bjørn Jørvad



Ukendt (20-10-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 20-10-04 11:58


"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> wrote in message
news:41762efe$0$177$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse
> news:41761a1f$0$161$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> KLIP
>
> > Link ?
>
> Vejle Lokal Radio .... .... samt Vejle Amts Folkeblad:
>
> http://www.vejleonline.dk/

Hr. BJ er de sikker på, at det er den rigtige bil, for ifølge linket er det
en Augi
Jeg har ikke hørt om det mærke før, kan man tilflydes billeder eller
yderligere oplysninger om dette attraktive mærke )



BJ (20-10-2004)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 20-10-04 12:02


"Møller" <eam_host_g2n_dot_dk> skrev i en meddelelse
news:41764497$0$158$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

KLIP

> Jeg har ikke hørt om det mærke før, kan man tilflydes billeder eller
> yderligere oplysninger om dette attraktive mærke )

Det er en speciel lokal udgave.

Hvis du ønsker mere info eller billeder, må du købe avisen...

--
Med venlig hilsen
Bjørn Jørvad



Morten Fruergaard (20-10-2004)
Kommentar
Fra : Morten Fruergaard


Dato : 20-10-04 12:28

BJ telepaterede følgende til sin PC:
> Audiens GPS-system førte politiet lige lukt ind i
> røverhulen...)))))

Så kan de lære det, kan de... ROFL

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Dæk/fælge, rustfrit udstyr m.v. til 4x4 & vans.
2-vejs alarmer, alm. alarmer, startspærre, fart pilot og meget andet...
Nu også dæk til personvogne... www.cf-offroad.dk:4567/index.php/



Christian B. Andrese~ (19-10-2004)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 19-10-04 08:20


"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message
news:41740096$0$167$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse
> news:4173a021$0$159$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> >
> > "Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in message
> > news:41739db0$0$161$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> >>
> >> "MS" <jollerbarn1@hotmail.com> wrote in message
> >> news:cl03js$1juv$2@news.cybercity.dk...
> >> > Min sorte Audi S8, årg 1998 blev stjålet i nat.
> >>
> >> Var den ikke låst ?
> >
> > Jeg har nu læst JP artiklen.
> > Undrer mig så over at systemet ikke virker.
> > Vi har lavet noget på arbejdet, som er billigt og som virker både med
web
> > og
> > sms.
>
> Man skal vel bare vide på hvilken sikring at GPS systemet sidder, så tager
> det ca. 30 sekunder at deaktivere systemet

Der kan jo være separet forsyning.


--
mvh/rg. Christian
Jeg bruger
http://webmessenger.msn.com
Hvad bruger du ?



Kito (18-10-2004)
Kommentar
Fra : Kito


Dato : 18-10-04 14:28

Rolig nu, Du finder den sikkert hos den nærmeste guldsmed helt inde i
butikken.

Poul
"MS" <jollerbarn1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:cl03js$1juv$2@news.cybercity.dk...
> Min sorte Audi S8, årg 1998 blev stjålet i nat.
> Reg. nr. VT 36 620
> Særlige kendtegn er de blanke sidespejle og at der IKKE står S8 bagpå
> bilen,
> men kun foran i kølergrillen.
> Den har original Audi Navigation Plus indbygget. Bageste kofanger flugter
> ikke med bagskærmen ved hjulkassen i den ene side, efter en mindre
> påkørsel
> bagfra.
> Henvendelse Vejle Politi 76 43 14 48
>
> Med venlig hilsen
>
> Michael Schrøder
>
>
>



Ukendt (18-10-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 18-10-04 14:48

> Min sorte Audi S8, årg 1998 blev stjålet i nat.
> Michael Schrøder

Det var da fuldkommen "Crazy Daisy", Michael..

Jeg håber, du finder den.

--
/Jan W Nielsen



BJ (18-10-2004)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 18-10-04 16:10


"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse
news:4173c99b$0$245$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

KLIP

> Det var da fuldkommen "Crazy Daisy", Michael..

Han skulle nok snakke med alarmselskabet om en privatalarm også..)

--
Med venlig hilsen
Bjørn Jørvad



Ukendt (18-10-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 18-10-04 18:14

> Han skulle nok snakke med alarmselskabet om en privatalarm også..)

Det tror jeg på..

--
/Jan W Nielsen



Von Kock (18-10-2004)
Kommentar
Fra : Von Kock


Dato : 18-10-04 19:09


"MS" <jollerbarn1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:cl03js$1juv$2@news.cybercity.dk...
> Min sorte Audi S8, årg 1998 blev stjålet i nat.
> Reg. nr. VT 36 620
> Særlige kendtegn er de blanke sidespejle og at der IKKE står S8 bagpå
> bilen,
> men kun foran i kølergrillen.
> Den har original Audi Navigation Plus indbygget. Bageste kofanger flugter
> ikke med bagskærmen ved hjulkassen i den ene side, efter en mindre
> påkørsel
> bagfra.
> Henvendelse Vejle Politi 76 43 14 48
>
> Med venlig hilsen
>
> Michael Schrøder
>
>


Surt show, men tør øjnene og køb en ny. Det er godt nok ikke en S'er men
hva' faen

http://www.allanhansen.dk/html/indhold/vis_bil.asp?ID=238602117

Mvh
Søren



Kim (19-10-2004)
Kommentar
Fra : Kim


Dato : 19-10-04 15:08

Har lige set bilen i tv, den er fundet hos en tyvebande i Sønderjylland.


"Von Kock" <vonkock@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:417407c3$0$275$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "MS" <jollerbarn1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:cl03js$1juv$2@news.cybercity.dk...
> > Min sorte Audi S8, årg 1998 blev stjålet i nat.
> > Reg. nr. VT 36 620
> > Særlige kendtegn er de blanke sidespejle og at der IKKE står S8 bagpå
> > bilen,
> > men kun foran i kølergrillen.
> > Den har original Audi Navigation Plus indbygget. Bageste kofanger
flugter
> > ikke med bagskærmen ved hjulkassen i den ene side, efter en mindre
> > påkørsel
> > bagfra.
> > Henvendelse Vejle Politi 76 43 14 48
> >
> > Med venlig hilsen
> >
> > Michael Schrøder
> >
> >
>
>
> Surt show, men tør øjnene og køb en ny. Det er godt nok ikke en S'er men
> hva' faen
>
> http://www.allanhansen.dk/html/indhold/vis_bil.asp?ID=238602117
>
> Mvh
> Søren
>
>



phk (20-10-2004)
Kommentar
Fra : phk


Dato : 20-10-04 14:33


"MS" <jollerbarn1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:cl03js$1juv$2@news.cybercity.dk...

> Min sorte Audi S8, årg 1998 blev stjålet i nat.
> Reg. nr. VT 36 620
> Særlige kendtegn er de blanke sidespejle og at der IKKE står S8 bagpå
bilen,
> men kun foran i kølergrillen.

http://www.tv2regionerne.dk/Default.asp?r=1&Id=212280

Den var set kørende rundt i Vejle og blev eftersat af politiet.

Dens GPS har således ikke hjulpet i opklaringen...


--
Per, Esbjerg



phk (20-10-2004)
Kommentar
Fra : phk


Dato : 20-10-04 20:06


"MS" <jollerbarn1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:cl03js$1juv$2@news.cybercity.dk...

> Min sorte Audi S8, årg 1998 blev stjålet i nat.

Nu er bilen fundet - fortæller du os så hvorfor overvågningssystemet ikke
virkede?


--
Per, Esbjerg



BJ (20-10-2004)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 20-10-04 20:28


"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev i en meddelelse
news:4176b6fe$0$156$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

KLIP

> Nu er bilen fundet - fortæller du os så hvorfor overvågningssystemet ikke
> virkede?

Du godeste ... har du ikke fulgt tråden...

Du kan også købe Vejle Amts Folkeblad fra den 19. og 20. dennes.

--
Med venlig hilsen
Bjørn Jørvad



phk (21-10-2004)
Kommentar
Fra : phk


Dato : 21-10-04 06:57


"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse
news:4176bc33$0$181$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

>> Nu er bilen fundet - fortæller du os så hvorfor overvågningssystemet ikke
>> virkede?
>
> Du godeste ... har du ikke fulgt tråden...
>
> Du kan også købe Vejle Amts Folkeblad fra den 19. og 20. dennes.

Hvis jeg kunne det behøvede jeg ikke spørge her ;)


--
Per, Esbjerg



phk (21-10-2004)
Kommentar
Fra : phk


Dato : 21-10-04 07:02


"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse
news:4176bc33$0$181$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> news:4176b6fe$0$156$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> KLIP
>
>> Nu er bilen fundet - fortæller du os så hvorfor overvågningssystemet ikke
>> virkede?
>
> Du godeste ... har du ikke fulgt tråden...
>
> Du kan også købe Vejle Amts Folkeblad fra den 19. og 20. dennes.

VAF skriver på http://www.vejleonline.dk/

En satellit-sladrehank i en stjålen Augi førte politiet lige til en garage i
Hornstrup, hvor man fandt en masse stjålne biler. Tre mænd er anholdt i
sagen

men ifølge http://www.tv2regionerne.dk/Default.asp?r=1&Id=212280 blev bilen
tilfældigt opdaget af patrulje, som optog forfølgelsen ....

Det var bare det jeg ville sige ;)

--
Per, Esbjerg



BJ (21-10-2004)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 21-10-04 12:16


"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev i en meddelelse
news:417750a8$0$177$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

KLIP

> Det var bare det jeg ville sige ;)

O.k., jeg tror nu mest på vore lokale medier...

--
Med venlig hilsen
Bjørn Jørvad



Thunderbird [7100] (21-10-2004)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 21-10-04 19:38

On Thu, 21 Oct 2004 13:15:59 +0200, "BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk>
wrote:

>
>"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev i en meddelelse
>news:417750a8$0$177$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
>KLIP
>
>> Det var bare det jeg ville sige ;)
>
>O.k., jeg tror nu mest på vore lokale medier...

Enig, men er vel loyal *G*. Og når at det "delvist" er ens arbejdsgiver
så er det endnu bedre *G*
--
Mvh
Flemming Jacobsen

Anne & Torben (21-10-2004)
Kommentar
Fra : Anne & Torben


Dato : 21-10-04 20:23

Hej..

Jeg ved af omveje at den er fundet ved hjælp at satelit. Ved også hvilket
system.
Jeg vender lige tilbage med mere info. B.la uddrag fra en log, hvor
hastigheder o.l er vist.

Mvh
Torben..


"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote in message
news:af0gn0t0ittp055hpl8oa3m09rcbr66a26@4ax.com...
> On Thu, 21 Oct 2004 13:15:59 +0200, "BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk>
> wrote:
>
>>
>>"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev i en meddelelse
>>news:417750a8$0$177$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>
>>KLIP
>>
>>> Det var bare det jeg ville sige ;)
>>
>>O.k., jeg tror nu mest på vore lokale medier...
>
> Enig, men er vel loyal *G*. Og når at det "delvist" er ens arbejdsgiver
> så er det endnu bedre *G*
> --
> Mvh
> Flemming Jacobsen



BJ (21-10-2004)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 21-10-04 21:43


"Anne & Torben" <jagt@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:41780cad$0$14238$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

KLIP

Hallehøj.

> Jeg vender lige tilbage med mere info. B.la uddrag fra en log, hvor
> hastigheder o.l er vist.

Det lyder spændende.

Vi afventer.

--
Med venlig hilsen
Bjørn Jørvad



phk (21-10-2004)
Kommentar
Fra : phk


Dato : 21-10-04 20:43


"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse
news:af0gn0t0ittp055hpl8oa3m09rcbr66a26@4ax.com...
> On Thu, 21 Oct 2004 13:15:59 +0200, "BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk>
> wrote:

>>O.k., jeg tror nu mest på vore lokale medier...
>
> Enig, men er vel loyal *G*. Og når at det "delvist" er ens arbejdsgiver
> så er det endnu bedre *G*

Nå ... kører han også med aviser? :)


--
Per, Esbjerg



Thunderbird [7100] (21-10-2004)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 21-10-04 23:42

On Thu, 21 Oct 2004 21:42:55 +0200, "phk" <phk_stopspam@esenet.dk>
wrote:

>
>"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse
>news:af0gn0t0ittp055hpl8oa3m09rcbr66a26@4ax.com...
>> On Thu, 21 Oct 2004 13:15:59 +0200, "BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk>
>> wrote:
>
>>>O.k., jeg tror nu mest på vore lokale medier...
>>
>> Enig, men er vel loyal *G*. Og når at det "delvist" er ens arbejdsgiver
>> så er det endnu bedre *G*
>
>Nå ... kører han også med aviser? :)

Han gør ikke, men jeg gør ;)
--
Mvh
Flemming Jacobsen

Anne & Torben (22-10-2004)
Kommentar
Fra : Anne & Torben


Dato : 22-10-04 11:52

Hæj.

Lidt mere info om den aktuelle sag.
Audi'en er udstyret med en Dantrack DT-100. www.dantrack.com
Grunden til den i første omgang ikke gav signal, var at den kort tid efter
tyveriet (5 min) var blevet parkeret i en garage.
Tirsdag morgen klokken 01:47 blev den flyttet, og derfor kunne man efter
nogle hidsige bil-jagter finde den.
Uddrag fra loggen :

01:49 Kører flere gange 200 km/t mod Aarhus
02:27 Aarhus politi indsættes i jagten
03:30 Politiet får kontakt med bilen, politiet opgiver ved Randers
med 230 km/t
04:14 Audi'en positioneres til Purhus ved Hobro
04:31 Politiet er tæt på igen ved Randers
04:35 Bilens position er 6km NV for Randers med 208 km/t
04:54 E45 sydgående med 205 km/t, politiet opgiver igen
05:16 Skovvej ved Bjerringbro
05:23 Borgergade i Bjerringbro med 180 km/t
05:45 Jagten er for farlig (morgentrafik). Politiet indstiller igen
06:25 Vejle 4km nord for Vejle. Audi'en holder nu stille
06:32 Politiet kører til stedet
06:36 Politiet anholder 3 gerningsmænd - 4 stjålne biler findes i
garagen.


Så alt ialt, så kan det da vist godt svare sig for forsikrings-selskaberne
at forlange dem installeret.
Mener at TD vil have dem i biler over 650.000 for overhovedet at forsikre
dem.

Mvh
Torben.


"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote in message
newsegn09l6g1t5ohtps0b8lsu36cngfdr57@4ax.com...
> On Thu, 21 Oct 2004 21:42:55 +0200, "phk" <phk_stopspam@esenet.dk>
> wrote:
>
> >
> >"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse
> >news:af0gn0t0ittp055hpl8oa3m09rcbr66a26@4ax.com...
> >> On Thu, 21 Oct 2004 13:15:59 +0200, "BJ"
<mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk>
> >> wrote:
> >
> >>>O.k., jeg tror nu mest på vore lokale medier...
> >>
> >> Enig, men er vel loyal *G*. Og når at det "delvist" er ens arbejdsgiver
> >> så er det endnu bedre *G*
> >
> >Nå ... kører han også med aviser? :)
>
> Han gør ikke, men jeg gør ;)
> --
> Mvh
> Flemming Jacobsen



Dennis Pedersen (22-10-2004)
Kommentar
Fra : Dennis Pedersen


Dato : 22-10-04 14:10


"Anne & Torben" <jensen@jagt.dk> wrote in message
news:4178e41d$0$267$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hæj.
>
> Lidt mere info om den aktuelle sag.
> Audi'en er udstyret med en Dantrack DT-100. www.dantrack.com
> Grunden til den i første omgang ikke gav signal, var at den kort tid efter
> tyveriet (5 min) var blevet parkeret i en garage.
> Tirsdag morgen klokken 01:47 blev den flyttet, og derfor kunne man efter
> nogle hidsige bil-jagter finde den.
> Uddrag fra loggen :
>
> 01:49 Kører flere gange 200 km/t mod Aarhus
> 02:27 Aarhus politi indsættes i jagten
> 03:30 Politiet får kontakt med bilen, politiet opgiver ved Randers
> med 230 km/t
> 04:14 Audi'en positioneres til Purhus ved Hobro
> 04:31 Politiet er tæt på igen ved Randers
> 04:35 Bilens position er 6km NV for Randers med 208 km/t
> 04:54 E45 sydgående med 205 km/t, politiet opgiver igen


Damn de har godt nok sparket til den stakkels "lille" audi :)


--
/Dennis
Pug 106GTI - 128,6Hk @ 6802RPM
http://daydreamer.dk/diverse/pug/page_01.htm



phk (22-10-2004)
Kommentar
Fra : phk


Dato : 22-10-04 15:14


"Anne & Torben" <jensen@jagt.dk> skrev i en meddelelse
news:4178e41d$0$267$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hæj.
>
> Lidt mere info om den aktuelle sag.
> Audi'en er udstyret med en Dantrack DT-100. www.dantrack.com
> Grunden til den i første omgang ikke gav signal, var at den kort tid efter
> tyveriet (5 min) var blevet parkeret i en garage.

> 04:54 E45 sydgående med 205 km/t, politiet opgiver igen

Det kan næppe være morgentrafikken - men en morgentræt Mondeo 2.0 der i
hvert fald ikke løber 200km/t med juletræ på taget.


--
Per, Esbjerg



phk (22-10-2004)
Kommentar
Fra : phk


Dato : 22-10-04 15:40


"Anne & Torben" <jensen@jagt.dk> skrev i en meddelelse
news:4178e41d$0$267$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Lidt mere info om den aktuelle sag.
> Audi'en er udstyret med en Dantrack DT-100. www.dantrack.com
> Grunden til den i første omgang ikke gav signal, var at den kort tid efter
> tyveriet (5 min) var blevet parkeret i en garage.
> Tirsdag morgen klokken 01:47 blev den flyttet, og derfor kunne man efter
> nogle hidsige bil-jagter finde den.

Hvad vil det sige - kunne man ikke tracke den hen til garagen? Eller skal
den følges LIVE hele tiden? Det er ikke muligt at se hvor den HAR været?


--
Per, Esbjerg



Anne & Torben (22-10-2004)
Kommentar
Fra : Anne & Torben


Dato : 22-10-04 16:30

Hej.

Man kunne ikke følge den, da gps-delen ikke altid kan forventes at modtage
inden i garagen. Men den begyndte bare at aflevere koordinater igen da gps
var tilgængelig.
Jeg mener ikke umiddelbart at der er noget historie-funktion deri, men i det
her tilfælde afleverede den jævnligt koordinater til Dansk autohjælp. Kan
konfigureres til både sms og email.

Mvh
Torben.


"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message
news:41791b9f$0$191$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Anne & Torben" <jensen@jagt.dk> skrev i en meddelelse
> news:4178e41d$0$267$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
>> Lidt mere info om den aktuelle sag.
>> Audi'en er udstyret med en Dantrack DT-100. www.dantrack.com
>> Grunden til den i første omgang ikke gav signal, var at den kort tid
>> efter
>> tyveriet (5 min) var blevet parkeret i en garage.
>> Tirsdag morgen klokken 01:47 blev den flyttet, og derfor kunne man efter
>> nogle hidsige bil-jagter finde den.
>
> Hvad vil det sige - kunne man ikke tracke den hen til garagen? Eller skal
> den følges LIVE hele tiden? Det er ikke muligt at se hvor den HAR været?
>
>
> --
> Per, Esbjerg
>



phk (23-10-2004)
Kommentar
Fra : phk


Dato : 23-10-04 06:34


"Anne & Torben" <jagt@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:4179276d$0$14247$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Jeg mener ikke umiddelbart at der er noget historie-funktion deri,

Stoooooooor fejl hvis bilen bliver stjålet uden at nogen er opmærksom på
det!


--
Per, Esbjerg



Anne & Torben (23-10-2004)
Kommentar
Fra : Anne & Torben


Dato : 23-10-04 07:28


"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message
news:4179ed0a$0$171$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Anne & Torben" <jagt@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> news:4179276d$0$14247$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
>
>> Jeg mener ikke umiddelbart at der er noget historie-funktion deri,
>
> Stoooooooor fejl hvis bilen bliver stjålet uden at nogen er opmærksom på
> det!
>
>
> --
> Per, Esbjerg
>

Der er dog en funktion der afhjælper denne uheldighed.
Man definerer et "fence", som styres ved hjælp af tændingen, eller sms.
Der sætter man f.eks fence til 500 m. Den vil så sende sms hvis den flyttes
udenfor de 500 m. Den skulle jo nok have været styret med sms i dette
tilfælde

Torben.



phk (23-10-2004)
Kommentar
Fra : phk


Dato : 23-10-04 07:56


"Anne & Torben" <jagt@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:4179fa10$0$22684$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

> Der er dog en funktion der afhjælper denne uheldighed.
> Man definerer et "fence", som styres ved hjælp af tændingen, eller sms.
> Der sætter man f.eks fence til 500 m. Den vil så sende sms hvis den
> flyttes udenfor de 500 m. Den skulle jo nok have været styret med sms i
> dette tilfælde

Men som jeg forstår det vågner ejeren ved at bilen starter ude i garagen,
fordi tyvene havde været inde i huset efter nøglen.

Der _er_ en brist i det system! Historiedelen mangler.


--
Per, Esbjerg



phk (22-10-2004)
Kommentar
Fra : phk


Dato : 22-10-04 15:50


"Anne & Torben" <jensen@jagt.dk> skrev i en meddelelse
news:4178e41d$0$267$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Uddrag fra loggen :

Uddrag???

Hvad er der sket med den gode gamle copy and paste? ;)


--
Per, Esbjerg



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177519
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408651
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste