VAGCars
Fra : Allan Møller

Dato : 17-10-04 21:11

Er der andre end mig som har problemer med at
læse i forumet ?

Jeg kan ej heller oprettes som bruger og har sendt
en mail til webmaster for ca. 1 måned siden og har intet
hørt endnu.

Er det kendte problemer eller mig som har et problem ?

Mvh. Allan

Fra : Basil

Dato : 17-10-04 21:17

Allan Møller wrote:
> [...]
> hørt endnu.
>
> Er det kendte problemer eller mig som har et problem ?

De har en ekstrem sløv webmaster.
Det undrer mig at folk gider bruge det forum.
Kai

Fra : Allan Møller

Dato : 17-10-04 21:28

> De har en ekstrem sløv webmaster.
> Det undrer mig at folk gider bruge det forum.

Er der alternativer ?
Ud over her - men jeg har haft et par problemer med VW og synes ikke rigtigt
at
nogen kan hjælpe mig her - desværre.

Mvh. Allan

Fra : Thomas Landberg

Dato : 17-10-04 21:43

> Er der alternativer ?
> Ud over her - men jeg har haft et par problemer med VW og synes ikke
> rigtigt
> at
> nogen kan hjælpe mig her - desværre.

Der er lidt småalternativer, men næppe noget der nærmer sig Vagcars, hvis
det altså skal foregå på dansk. Men det er et kendt problem at deres forum
er nede. Jeg har ikke kunne komme ind hele dagen, så det er jo heller ikke
fordi problemerne bliver ordnet i en ruf.

--

MVH

Thomas Landberg
www.bokstuning.dk
Spritny hjemmeside med en hidtil uhørt detaljeringsgrad

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 17-10-04 22:02

"Thomas Landberg" <thomasFJERN1DETTEVEDSVAR@landberg.dk> skrev i en
meddelelse

Men det er et kendt problem at deres forum
> er nede. Jeg har ikke kunne komme ind hele dagen, så det er jo heller ikke
> fordi problemerne bliver ordnet i en ruf.

Hvon' kan det være anderledes, jeg har tracet på URL'en, og kan se det er et
hjørne af SMC's server som er lånt :((. Det borger ikke for pålidelighed,
firmaet ikke ligefrem er kendt for pålidlighed,service ;). Men når
Vagcars's forum ellers køre, er det alletides til VAG specifikke sprgs.

Fra : Tp

Dato : 18-10-04 21:07

Hvis du har en VW Polo 9N så er www.polo9n.dk et godt alternativ.

Mvh Tim