Alder på mine dæk?????????
Fra : Andersen [3650]

Dato : 17-10-04 13:17

Hvor hulen finder jeg oplysninger så jeg
kan finde ud af hvor gamle mine vinterdæk
er???
Troede at dkfritidbil.dk havde svaret, men nej.
(måske en ide til opfølgning )
Mange websider om dæk er ligeledes besøgt.

Der står bla. "DOT P10T" og "ARDU 467"
hvis det hjælper.

--
/Andersen [3650]

andersen snabela nospam dot dk

Fra : Gismo

Dato : 17-10-04 13:35
Fra : Andersen [3650]

Dato : 17-10-04 13:43

Jamen jamen jamen, ikke et øje tørt.
Sutter må jo så være fra uge 46/1997.
Takke mange gange for hjælpen.

--

http://www.campingferie.dk/link.asp?link=http://www.sds.dk/sider/dækdata.htm

Fra : Thostrup

Dato : 17-10-04 14:30

"Andersen [3650]" <virkerikke@nospam.dk> wrote in message
> Jamen jamen jamen, ikke et øje tørt.
> Sutter må jo så være fra uge 46/1997.

:D Mon så ikke de står for udskiftning :D

Mvh Thostrup

Fra : Andersen [3650]

Dato : 17-10-04 18:47

Det bliver de også i morgen
Har fået tilbud på 4 stk Goodyear Vector 5
for 1600,- incl moms, montering og afbalancering.

Fra : anders majland

Dato : 18-10-04 16:13

>Hvor hulen finder jeg oplysninger så jeg
>kan finde ud af hvor gamle mine vinterdæk
> Har fået tilbud på 4 stk Goodyear Vector 5
> for 1600,- incl moms, montering og afbalancering.

Vær lige opmærksom på at vector 5 dækket er et helårsdæk og ikke et
vinterdæk (Men jeg var nu meget godt tilfreds med det på min mazda)

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Andersen [3650]

Dato : 19-10-04 18:51

meddelelse news:41741a4d$0$77009$14726298@news.sunsite.dk...

> Vær lige opmærksom på at vector 5 dækket er et helårsdæk og ikke et
> vinterdæk (Men jeg var nu meget godt tilfreds med det på min mazda)

Det er helt bevidst at det blev Vector 5, netop
fordi det er et helårsdæk.
Ellers havde jeg valgt Goodyear Ultragrip 6.
Får dem på imorgen
De 4-5 dage hvor vi reelt har behov for et rigtigt
vinterdæk, opvejer ikke besværet med at have 2
sæt dæk. Så disse dage tager jeg den med ro
I det hele taget er det et religions? om hvorvidt
man skal køre med helårsdæk eller skifte mellem
sommer- & vinterdæk. Debatten herinde afspejler
ihverttilfælde denne påstand.

Forsat god fart.

Fra : anders majland

Dato : 19-10-04 20:25

> Det er helt bevidst at det blev Vector 5, netop
> fordi det er et helårsdæk.

Det var bare fordi du i samme indlæg snakkede om alder på gamle
vinterdæl og så de nye Vector 5.

> I det hele taget er det et religions? om hvorvidt
> man skal køre med helårsdæk eller skifte mellem
> sommer- & vinterdæk. Debatten herinde afspejler
> ihverttilfælde denne påstand.

Yep - men som sagt var jeg ganske godt tilfreds med Vector 5 på min nu
forhenværende Mazda 626 2.2i stationcar. Hvis der er en der ser en sådan
i hvid tilsalg med vector 5 må i gerne give lyd. Jeg er lidt nysgerrig
hvad den kan koste efter nogle uger hos pladesmeden

Fra : Selcuk Kömürcü

Dato : 21-10-04 12:42

Hvor køber du de dæk for 1.600 kr. Jeg kunne også være interesseret.

/Selcuk

Fra : Andersen [3650]

Dato : 21-10-04 17:49

"Selcuk Kömürcü" <isl29784nospam@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor køber du de dæk for 1.600 kr. Jeg kunne også være interesseret.
>
> /Selcuk

Det viste sig at mekkeren havde kigget forkert
i prislisten, men et ord var jo et ord som han
sagde. Glad var jeg, for det billigeste jeg havde
fundet forinden var 1900,-.