Opfølging : "Holder pludsligt stille med 1~
Fra : WhoopAss

Dato : 17-10-04 12:21

Hej Tom

Nu har jeg haft skilt instrument boardet og jeg kunne ligefrem mærke hvodan
de 2 multistik sad lidt løst, de blev presset på plads, nu er det jo så
bare at vente og se om det har hjulpet noget (men det forventer jeg helt
klart, sådan som de stik sad)

Igen mange tak for hjælpen, uden din beskrivelse af hvordan man skiller
intrument boardet kunne det godt have gået hen og blevet en meget
"interessant" oplevelse

Mvh

Martin

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-04 19:28

"WhoopAss" <Whopass@sol.dk.remove.this> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Igen mange tak for hjælpen, uden din beskrivelse af hvordan man skiller
> intrument boardet kunne det godt have gået hen og blevet en meget

Hehe man lærer jo efterhånden Fejlene at kende

--
Tom