Ny gearkassE?
Fra : tb

Dato : 16-10-04 20:13

Min felicia ryster ved 80-120km/t. Værst når der accelereres, ellers ikke
galt. Det kan ikke mærkes i styr, og det kan ikke mærkes ved bremsning.
Ryster er nok nærmerere : hopper op og ned

Var på værksted. Han sagde det var en trækstang, så den skiftede han. Den
så rigtigt nok ikke særlig pæn ud. Problemet var bare at jeg fik en ond
regning og intet havde det hjulpet. Så sagde han, at der hvor trækakslen
går ind i gearkassen også kunne være defekt (slør = hoppende fornemmelse),
og de bøsninger kunne ikke skiftes på en felicia = ny gearkasse

Så er spørgsmålet : Skal jeg ud i den blå el l og lede efter en ny gearkasse
og bruge en masse tid + penge på det, eller kan det også være noget andeT?

Fra : Petersen

Dato : 16-10-04 20:35

"tb" <no_mail@cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Var på værksted. Han sagde det var en trækstang, så den skiftede han. Den
> så rigtigt nok ikke særlig pæn ud. Problemet var bare at jeg fik en ond

Skal man så betale???

Fra : tb

Dato : 16-10-04 23:28

> Skal man så betale???

tjae, han brugte jo tid, og han skiftede en dims - dermed krav om penge...
Om det er fair, er så en anden sag, men en eller anden skal jo betale for
den tid han brugte...

Fra : alexbo

Dato : 16-10-04 23:48

"tb" skrev

> Så sagde han, at der hvor trækakslen
> går ind i gearkassen også kunne være defekt

Det kan godt være rigtigt, men så kan man manuelt rykke det inderste stykke
af akslen op og ned.
Det er til at mærke og er ikke et spørgsmål om " at også kunne være defekt"

mvh
Alex Christensen