vægtafgift WV Transporter
Fra : Michael

Dato : 16-10-04 19:19

hejsa jeg har lige købt en WV Transporter 2,4D, årg 95,
men er blevet lidt overrasket over at den helårlige vægtafgift er 4800kr,er
der noget med at den kan vejes ned, og hvordan foregår det evnt i praksis
MVH Michael

Fra : Jacob Madsen

Dato : 16-10-04 20:05

"Michael" <ankerlund@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
4800kr,er
> der noget med at den kan vejes ned, og hvordan foregår det evnt i praksis

Det kan den. Helt ned til 2025 kg totalvægt. Men det kræver et nyt syn.

Jacob

Fra : Mikael Andresen

Dato : 16-10-04 22:33

jeg mener nu at 4800 kr for en 1årig er billigt.. mener den normalt er
højere.. jeg giver små 4400 på en golf 3 GTD

Mvh. Mikael

PS: hva skal man med en Transpeter der ikke må læsse noget

Fra : Jacob Madsen

Dato : 17-10-04 17:24

"Mikael Andresen" <mikaelandresenFJERN@FJERNcool.dk> skrev i en meddelelse
> jeg mener nu at 4800 kr for en 1årig er billigt.. mener den normalt er
> højere.. jeg giver små 4400 på en golf 3 GTD

Så er der da noget galt. Jeg gav 2330 for min golf 3 TD indtil krumtappen
stod af

> Mvh. Mikael
>
> PS: hva skal man med en Transpeter der ikke må læsse noget

NOgen synes den er sjov at køre rundt i. Men det er nok lidt åndsvagt at
nedsætte vægten. Jeg tror max. man kan spare en tusse om året.