Autoradio mod tyveri?
Fra : Jesper

Dato : 16-10-04 16:16

Hejsa

Jeg har lige været uheldig at få stjålet min cd-radio hvor mit
frontpanel endda var taget af, damn! MEN, nu skal jeg jo ha' en ny,
men er der ik' nogen der kan anbefale nogle radio-typer/mærker som har
et godt tyverisystem - koder, keycards whatever? Jeg vil jo helst
gerne forhindre det sker igen!

Mvh Jesper

Fra : John Sahl

Dato : 16-10-04 16:27

Jesper wrote:
> [...]
> men er der ik' nogen der kan anbefale nogle radio-typer/mærker som har
> et godt tyverisystem - koder, keycards whatever? Jeg vil jo helst

Tyven er ligeglad hvad du propper i, kan de rende med
det, så gør de det.

Få dig en 2-vejs alarm så du selv kan reagere på eventuelle
uregelmæssigheder ved din bil.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Jesper

Dato : 16-10-04 16:30

en 2-vejs alarm, hvad er det? Og hvor kan jeg købe sådan en? Jeg har
iøvrigt en Peugeot 206.

Fra : John Sahl

Dato : 16-10-04 16:36

Jesper wrote:
> en 2-vejs alarm, hvad er det? Og hvor kan jeg købe sådan en? Jeg har
> iøvrigt en Peugeot 206.

En 2-vejs alarm sørger for at du på din remote får besked om
at der foregår noget ved din bil. Andre gider jo ikke reagere på
en bilalarm, så det er op til en selv.

www.cf-offroad.dk (Jylland) og www.uniq-import.dk (Sjælland)
kan hjælpe dig, også med installeringen.

Fra : Jesper

Dato : 16-10-04 16:48

Er jo ret genialt - men virker den også på nyere biler? Dog
irriterende man så skal ha to nøgler med sig. Der står den ik virker
med biler med startspærre fra fabrikken, men det er vist kun nogle
features.

On Sat, 16 Oct 2004 17:35:59 +0200, "John Sahl"

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-04 16:51

"Jesper" <jesper_spamtag@bone.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> irriterende man så skal ha to nøgler med sig. Der står den ik virker
> med biler med startspærre fra fabrikken, men det er vist kun nogle

Min bil er da født med 3 vejs startspærre og fungerer udmærket med denne
kombination

--
Tom

Fra : Brizz

Dato : 16-10-04 18:09

LEA 825 lyder som noget enhver mand burde eje til sin bil
Kan man også udbygge den med et modul der tænder for dvd'en og spoler frem
til det ens favoritsted i filmen så den er klar i bilen når man åbner døren?

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-04 16:49

> En 2-vejs alarm sørger for at du på din remote får besked om
> at der foregår noget ved din bil. Andre gider jo ikke reagere på
> en bilalarm, så det er op til en selv.

Man kalder dem også "Pager" og jeg har sådan en
Den fungerer op til 1 Km væk så for det meste har jeg aldtid "kontakt" med
min bil

--
Tom

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 16-10-04 17:15

John Sahl skrev:

> Tyven er ligeglad hvad du propper i, kan de rende med det, så gør de
> det.

JA desværre. Selv radioer i prisklassen 1000,- render de lystigt med.

> Få dig en 2-vejs alarm så du selv kan reagere på eventuelle
> uregelmæssigheder ved din bil.

Det vil jeg gerne have i min kommende bil. Er det en uoverskuelig opgave
eller kan en perlegrusmekaniker som jeg gøre det uden at skille hele
bilen ad?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"