Subaru Forester 2.5 XT AWD
Fra : Morten Brokjær Klost~

Dato : 16-10-04 14:24

Hej

Nogen der ved noget om den eller hvor jeg kan finde en test af den?

Br,
Morten

Fra : Kim Kristensen

Dato : 17-10-04 08:59

"Morten Brokjær Klostergaard" <mkg@tera.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Nogen der ved noget om den eller hvor jeg kan finde en test af den?
>
> Br,
> Morten

Jeg syntes ikke lige at jeg kann se den motorstørrelse mellem disse tests,
men ellers er der nogle af/med den model her:

http://www.bilnorge.no/vis_artikkel.php3?aid=16070

http://www.dinside.no/php/motor/biltester.php

(du skal registrere dig på den første, men det er helt uden gener)

Med venlig hilsen Kim

Fra : Morten Brokjær Klost~

Dato : 17-10-04 09:04

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> wrote in message

> Jeg syntes ikke lige at jeg kann se den motorstørrelse mellem disse tests,
> men ellers er der nogle af/med den model her:
>
> http://www.bilnorge.no/vis_artikkel.php3?aid=16070
>
> http://www.dinside.no/php/motor/biltester.php

Takker, men de har ikke den nye motor med.

Det der tiltrækker mig er 0-100 på 6,2 sek og en pris på gule plader på
under 300K.

Br,
Morten

Fra : Mogens

Dato : 17-10-04 15:11

"Morten Brokjær Klostergaard" <mkg@tera.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Det der tiltrækker mig er 0-100 på 6,2 sek og en pris på gule plader på
> under 300K.

Hvor finder du en dansk pris på den?
3 liters udgaven er vel endnu bedre...

Fra : Morten Brokjær Klost~

Dato : 17-10-04 18:32

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> wrote in message

> "Morten Brokjær Klostergaard" <mkg@tera.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvor finder du en dansk pris på den?
> 3 liters udgaven er vel endnu bedre...

Den fåes ikke i 3 liters og kun med en "neddroslet" udgave af STI motoren.

Men med chip laver den en quater mile på 12,9 (13,8 standart)

Jeg fandt det her for nogle dage siden:

Det er ikke kun fart Forester 2,5 Turbo byder på, - luksus i form af
læderindtræk, automatisk klimaanlæg, integreret CD/radio, alt i El-udstyr,
og et kæmpe elektrisk soltag i glas, samt ikke mindst et DVD baseret
navigationsanlæg med stor trykfølsom TFT skærm og hele Europa på en og samme
DVD, er alt sammen standardudstyr. Prisen for hele herligheden som personbil
på hvide plader bliver 520.000 , mens prisen på gule plader, for det der nok
må betegnes som Danmarks noget nær heftigste varebil bliver 240.000 kr. +
moms

Br,
Morten

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 18-10-04 07:43

"Morten Brokjær Klostergaard" <mkg@tera.dk.invalid> wrote in message

> Det der tiltrækker mig er 0-100 på 6,2 sek og en pris på gule plader på
> under 300K.

Er du sikker på den kan fåes på guleplader?
Der er jo den lille krølle med varerummet skal udgøre en vis procentdel af
selve bilen

--
/Dennis
Pug 106GTI - 128,6Hk @ 6802RPM

Fra : Brian Sørup

Dato : 18-10-04 10:05

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:4173660c$0$316$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> [...]

> Er du sikker på den kan fåes på guleplader?
> Der er jo den lille krølle med varerummet skal udgøre en vis

Ikke længere - det skal være mindst 120cm langt og 60 cm højt.
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 18-10-04 14:09

On Mon, 18 Oct 2004 11:04:49 +0200, "Brian Sørup"
<camaroFJERNpower454@hotmail.com> wrote:

> [...]
>på

>procentdel af
>
>Ikke længere - det skal være mindst 120cm langt og 60 cm højt.

Det kan ikke passe, for jeg har haft holdt bag en Fiat Multipla på Gule
plader og der så det godtnok ikke ud til at der var 120 cm fra
adskilelsen og til bagagerums"døren".
Flemming Jacobsen

Fra : Morten Brokjær Klost~

Dato : 18-10-04 15:58

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote in message

> Det kan ikke passe, for jeg har haft holdt bag en Fiat Multipla på Gule
> plader og der så det godtnok ikke ud til at der var 120 cm fra
> adskilelsen og til bagagerums"døren".

Det er der i en Xsara Piccasso, så mon ikke også i en Fiat Monstergrim?

Br,
Morten

Fra : Frederik

Dato : 17-10-04 13:34

> [...]
>
> http://www.dinside.no/php/motor/biltester.php
>
> (du skal registrere dig på den første, men det er helt uden gener)

Her:

http://www.caranddriver.com/article.asp?section_id=3&article_id=6854

Og jeg er helt enig med dig. Var nede at se på en. Den ligner gylle. Hvis
jeg købte den, ville jeg bo ved et lyskryds og vente på 3-serier.

Med en barnevogn bag i og en mærkat med "pas på børn i bilen", skulle jeg
nok få smadret et par egoer.

Bliver helt opstemt ved tanken...

Muhahahahahah!!!!!!

Mvh.

Frederik

Fra : Morten Brokjær Klost~

Dato : 17-10-04 18:34

"Frederik" <f.caroe@suf.nu> wrote in message

> [...]
> jeg købte den, ville jeg bo ved et lyskryds og vente på 3-serier.
>
> Med en barnevogn bag i og en mærkat med "pas på børn i bilen", skulle jeg

Præcist, man har den perfekte "Dr Jekyll og Mr Hyde" bil.

Br,
Morten

Fra : Tue

Dato : 17-10-04 18:31

On Sat, 16 Oct 2004 15:23:39 +0200, Morten Brokjær Klostergaard wrote:

> Hej
>
> Nogen der ved noget om den eller hvor jeg kan finde en test af den?
>
> Br,
> Morten
Der er en artikel i Nordjyske stiftstidende i dag.
http://www.nordjyske.dk/index.aspx?page=2&action=SektionId%3D1&sender=240&target=240&data=Id%3D1383264%26TelegramType%3D3

--
Tue Jensen

Fra : Frederik

Dato : 17-10-04 21:03

"Tue" <tuesj03@civil.auc.dk> wrote in message

> [...]
http://www.nordjyske.dk/index.aspx?page=2&action=SektionId%3D1&sender=240&ta
rget=240&data=Id%3D1383264%26TelegramType%3D3

Men hvordan fanden bliver den så hurtig? Det er trods alt kun 210 heste. Og
let er den ikke...

Lav gearing? Men efter sigende løber den væsentligt hurtigere på toppen, end
den er opgivet til?

Mvh.

Frederik