En hale...
Fra : Andreas Frøsting

Dato : 16-10-04 01:12

Hej,

Jeg søger en hale...

Jeg har set en Peugeot Partner køre rundt med en 30-35 cm. orange hale
med en lille kvast pels i spidsen, stikkende ud af bagagerummet - og
sådan en må jeg da (naturligvis?) også have...

I går trawlede jeg det meste af København igennem (Bilxperten,
bildillen, toys'r'us, bilka..) og opnåede kun ekspedienter der kiggede
MEGET underligt på mig...

Nogen herinde der har en idé til hvor man kan lede?
Har også være en tur omkring google, hvilket jeg ikke blev vildere
klog af...

--
Andreas Frøsting

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-04 08:41

søg på motorvejen efter en død ræv. pels den og garv den og voila du har
det du søger
Esben

Fra : Leo Jensen

Dato : 16-10-04 09:48

> [...]
>
> Nogen herinde der har en idé til hvor man kan lede?
> Har også være en tur omkring google, hvilket jeg ikke blev vildere

Halløjsa, Andreas har konverteret fra MTB til bil
Tror du ikke det bare har været noget der ikke kunne være i bagagerummet da
de smækkede døren ?

Leo

Fra : hanzen

Dato : 16-10-04 10:00

"Leo Jensen" <maigaard-jensen@slet.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Tror du ikke det bare har været noget der ikke kunne være i bagagerummet
da
> de smækkede døren ?

Stakkels hund.
--
hilzen
hanzen

Saab 900 - 185 Hk. med kunstigt åndedræt

Fra : Jimmy

Dato : 16-10-04 11:27

"hanzen" <hanzen@removemailme.dk> skrev i en meddelelse

> "Leo Jensen" <maigaard-jensen@slet.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> da
>>

> Stakkels hund.

Måske var det bare Siegfried og Roy på tur..
http://www.siegfriedandroy.com/

/J.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 16-10-04 09:51

Andreas Frøsting skrev:

> I går trawlede jeg det meste af København igennem (Bilxperten,
> bildillen, toys'r'us, bilka..) og opnåede kun ekspedienter der kiggede
> MEGET underligt på mig...

Det forstår man jo ikke at de gør.. LOL

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Gevaldi

Dato : 16-10-04 11:03

Andreas Frøsting skriblede:

> [...]
> med en lille kvast pels i spidsen, stikkende ud af bagagerummet - og
> sådan en må jeg da (naturligvis?) også have...

Hva' vil du bruge en løve til?

> [...]
> MEGET underligt på mig...
>
> Nogen herinde der har en idé til hvor man kan lede?

I ZOO :D

--
/Gevaldi

Fra : Andreas Frøsting

Dato : 16-10-04 16:59

>Nogen herinde der har en idé til hvor man kan lede?
>Har også være en tur omkring google, hvilket jeg ikke blev vildere
>klog af...

Det kan altså være lidt svært at tage den her gruppe seriøst - men ok,
jeg bad vist også selv om det

Jeg vil da naturligvis ha' sådan en hale stikkende ud af bagsmækken på
min Lupo. Jeg er underlig, min bil er underlig (hey, den knækkede selv
oliepinden her i går... flot) - og en hale vil kun få den til at se
endnu mere nuttet ud?

Jeg er virkelig på bar bund :(
(nej, Zoo er ikke en option, tror ikke jeg vil afprøve effekten af at
klippe halen af en af deres løver ;)

--
Andreas Frøsting

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 16-10-04 18:16

Find en Davy Crocket hue, klip halen af den

Fra : FJ

Dato : 16-10-04 21:45

Du er faktisk ikke helt skør. I "gamle" dage for 20-30 år siden var der
faktisk en del der kørte rundt med i haler i antennen og bag på knallerter
osv. Dengang var det ægte tørrede rævehaler, så forslaget med at finde en
død ræv og tørre halen er ikke helt ved siden af.