Fornuftig varevogn?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 15-10-04 14:19

Hvad findes der af fornuftige varevogne i prislejet kr. 100.000 - 150.000 +
moms? Den skal være maks. 2 år gammel, helst diesel. Et fornuftigt varerum,
men behøver ikke være så stort som i en Transporter. Komforten må gerne være
i den bedre halvdel, og automatgear er ikke nogen hindring.

Hvad ville I vælge?

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 15-10-04 14:57

..°o.O Thomas O.o°. wrote:
> Hvad findes der af fornuftige varevogne i prislejet kr. 100.000 -
> 150.000 + moms?

Den blå avis ?

> Hvad ville I vælge?

Kia Carnival.

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Debat om KIA biler: http://kiaforum.dyndns.dk

Fra : Jacob Madsen

Dato : 15-10-04 18:36

"Søren C. Fischer" <soren@fischer-streton.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Den blå avis ?

> Kia Carnival.

Har du set crash testen?

Fra : Jimmy

Dato : 15-10-04 20:19

"Jacob Madsen" <c@tis.dk> skrev i en meddelelse

> "Søren C. Fischer" <soren@fischer-streton.dk.invalid> skrev i en
> meddelelse

> Har du set crash testen?

Aldrig.

/J.

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 15-10-04 20:40

Jacob Madsen wrote:
> "Søren C. Fischer" <soren@fischer-streton.dk.invalid> skrev i en
> meddelelse news:nGQbd.939$Y57.343@news.get2net.dk...

> Har du set crash testen?

Tænker du på NCAP-testen ?
http://www.nhtsa.dot.gov/NCAP/Cars/2420.html

Fra : Neser

Dato : 15-10-04 15:21

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
være
> i den bedre halvdel, og automatgear er ikke nogen hindring.

Hvad med VW Caddy? Den fåes fra ny til ca. 100.000 + moms.

Ved ikke lige hvilken motor der er i så, men vil da tro at den ikke
overstiger 150.000 + moms for en diesel. Ellers lyder den da til at opfylde
dine kriterier.

- Neser

Fra : Jimmy

Dato : 15-10-04 16:57

> [...]
> gerne være
> i den bedre halvdel, og automatgear er ikke nogen hindring.

Selvom jeg ikke selv ville vælge koreansk, ville Kia Carnival måske have
din interesse.
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=403000117&page=1

Fornuftig...?? Måske.
Behagelig at køre i? ... Prøv den.

Fra : Jacob Madsen

Dato : 15-10-04 17:22

Toyota Sportsvan, hvis den er stor nok. Det er min til tider bedste bil (og
jeg har haft mange - det er nr.25 i rækken).
Den er kedelig, men driftsikker som bare fanden - jeg købte den i februar
hvor den havde gået 95000 - nu har den gået 142000 og der har ikke været så
meget som en skrue løs.

Jacob