Ford focus C-max kabinevarmer ?
Fra : Holger

Dato : 15-10-04 11:51

Jeg har købt en Ford Focus C-Max, hvor der var monteret kabinevarmer.
Desværre er afsnittet i manualen vedr. kabinevarmere ikke særligt
uddybende. I hvertfald er det ikke nok for at få den til at virke.
Forhandleren vil gerne vise hvordan den virker, hvis jeg besøger ham - han
siger at blæser indstillingerne skal stå på en bestemt måde ? - men den er
købt i 'den anden ende af DK' for at spare 4 mnd leveringstid. Ford DK vil
'prøve' at fremskaffe noget mere dokumentation, men det kunne jo være at
nogen her vidste lidt mere, bare for at se at den virker.

På forhånd tak

<- Holger ->

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 15-10-04 12:24

Holger wrote:
> Jeg har købt en Ford Focus C-Max, hvor der var monteret kabinevarmer.

Har du prøvet at stikke snuden indenfor hos din nærmeste Ford forhandler?
De sælger dem vel også, og kan vise/forklare hvordan det virker.......

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Debat om KIA biler: http://kiaforum.dyndns.dk

Fra : Holger

Dato : 15-10-04 12:38

"Søren C. Fischer" <soren@fischer-streton.dk.invalid> wrote in

> Har du prøvet at stikke snuden indenfor hos din nærmeste Ford forhandler?
> De sælger dem vel også, og kan vise/forklare hvordan det virker.......

Det var selvfølgelig en idé. Han vil vel ikke afvise en god 'fremtidig'
kunde på værkstedet