Underognsbehandler i Århus området
Fra : Bent Birgersen

Dato : 15-10-04 09:30

Hejsa

Kan I anbefale en undervognsbehandler i Århus området. Det skal være en der
er rimelig i pris og hvor kvaliteten samtidig er iorden. Jeg ved ikke om
Pava eller Dinitrol er bedst?, men kommed jeres anbefalinger både med hensyn
til behandlingsmetode og evt hvem der kan udføre arbejdet.

Tak for svar
BB

Fra : Lau

Dato : 15-10-04 10:09

Min erfaring er at undgå Pava i Brabrand. Det skallede af efter et ½ år og
de gad ikke gøre noget ved det!
--
Lau
___,

/ \

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 15-10-04 21:19

> [...]
> hensyn
> til behandlingsmetode og evt hvem der kan udføre arbejdet.

Kan varmt anbefale SUVO i Hasselager.

-M