Går det at pille turboen af en bil?
Fra : PCTN

Dato : 14-10-04 22:22

Jeg har en transporter TD, hvor turboen er defekt.
hvad vil der ske hvis jeg bare leder både luft
og udstødning uden om turboen ?

Bilen har nok ikke så langt igen, så at
renovere turboen kan være spilte penge.

Er det nødvendig at justere dieselpumpe ?

Der er jo en slange der går fra turbo
og over til dieselpumpe, jeg formoder
at når ladetrykket bliver stort nok så
giver den mere diesel ?

Men da der nu ikke kommer tryk mere
ja så giver den ikke mere diesel?

Så måske er det ikke engang nødvendig
at justere dieselpumpen?

Fra : Jacob Madsen

Dato : 15-10-04 08:27

"PCTN" <nogen@et.eller.andet.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Bilen har nok ikke så langt igen, så at
> renovere turboen kan være spilte penge.
>
> Er det nødvendig at justere dieselpumpe ?

Ellers har jeg en velfungerende 1,6 D motor til billige penge.

Jacob 20230399

Fra : Roar Hinrichsen

Dato : 17-10-04 17:53

hvad skal den koste??