Hvem er god til at tegne biler?
Fra : John Sahl

Dato : 14-10-04 13:42

Hejsa,

Er der nogen her inde der er god til at tegne biler?

Jeg kunne nemlig godt bruge lidt hjælp

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 14-10-04 13:44

"John Sahl" <spamtrap7@mandezonen.dk> wrote in message
> Hejsa,
>
> Er der nogen her inde der er god til at tegne biler?
>
> Jeg kunne nemlig godt bruge lidt hjælp

Den tidligere deltager Lars Vestman er vist.

Mon ikke han smuglæser stadig ?

--
mvh/rg. Christian

Fra : John Sahl

Dato : 14-10-04 13:48

Christian B. Andresen wrote:
> Den tidligere deltager Lars Vestman er vist.

Jeg har selvfølgelig spurgt Lars, men han har ikke for meget tid

> Mon ikke han smuglæser stadig ?

Med garanti...

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 14-10-04 13:54

> Jeg har selvfølgelig spurgt Lars, men han har ikke for meget tid

> Med garanti...

Det må nogle gange krible helt vild i hans fingre tror jeg !

--
mvh/rg. Christian
Jeg bruger også:

Fra : Mikael Andresen

Dato : 14-10-04 15:34

smut ind i vagcars.dk's forum under off topic.. der sidder der en masse der
er gode med photoshop og laver totalt mange fede billeder lige nu...

Mvh. Mikael

Fra : John Sahl

Dato : 14-10-04 17:54

Mikael Andresen wrote:
> smut ind i vagcars.dk's forum under off topic.. der sidder der en
> masse der er gode med photoshop og laver totalt mange fede billeder
> lige nu...

Takker, jeg har oprettet et indlæg der inde med forespørgslen.

Fra : Mogens

Dato : 14-10-04 20:58

> Takker, jeg har oprettet et indlæg der inde med forespørgslen.

Ellers mail du Vestmann - han ville elske det :)

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 14-10-04 22:13

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse news:ckmlnk$1k65$1@news.cybercity.dk...

> "John Sahl" <spamtrap7@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Ellers mail du Vestmann - han ville elske det :)

Hvis han havde tiden til det

Hint: news:cklshs$oj2$1@news.cybercity.dk

/Jakob

Fra : John Sahl

Dato : 14-10-04 23:24

Mogens wrote:
> Ellers mail du Vestmann - han ville elske det :)

Har jeg gjort og han kigger da også på det når han finder
tid til det, men det er lidt tid siden og intet er sket, så i
stedet for at presse ham kan jeg da godt undersøge om
andre kan gøre noget ved det.

Skal bare lige have taget bedre billeder der passer bedre
til formålet.

Fra : martin

Dato : 15-10-04 07:27

"John Sahl" <spamtrap7@mandezonen.dk> wrote in message
> Hejsa,
>
> Er der nogen her inde der er god til at tegne biler?

> [...]

hermann porsche Og/ eller pininfarina