Hjælp til håndfri montering i vogn (farvek~
Fra : MB

Dato : 13-10-04 20:34

hej

Jeg har anskaffet mig et brugt Dabendorf Funkwerk (fwd) håndri sæt til
min gode gamle nokia 8210. Det er model "Audio Profi".

Da det er købt brugt, har jeg ingen manual/vejledning mht montage af
de ledninger som hører til styreboksen.

Der er 8 ledninger :
Brun
Rød
Hvid
Lilla
Blå
Gul
Grøn
Sort

Hvad skal de enkelte ledninger bruges til ???

Da både min radio (VW navigation) og håndfri sættet understøtter
radiomute(mute af radio ved opkald) vil jeg gerne benytte denne
funktion samt få tlf lyden ud gennem de foreste højtaler i bilen.

Nogen bud på hvilke ledninger som skal forbindes med hvad ??

mvh
Morten