Afmontering af startspærre
Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 13-10-04 15:28

Hej ng
Min nabo har en fiat bravo som driller meget med startspærren... bilen går
ud efter 50 m pga den.

Nu vil de gerne have den afmonteret / Slået den fra.

Hvordan gør man nemmest det?

Fra : phk

Dato : 13-10-04 16:46

"Martin / Fårevejle" <Jadahva@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ud efter 50 m pga den.
>
> Nu vil de gerne have den afmonteret / Slået den fra.

Mon ikke noget software forbundet med bilen kan klare det?

--
Per, Esbjerg

Fra : DirectX

Dato : 13-10-04 16:58

hvordan ved i det er startspærren der driller ?

Jeg vil nok finde navn og diagram på den. ellers vil jeg bare afmonterer det
hele og lave ledningsnettet som det oprindeligt var.

Mvh
C@ss

Fra : Troja

Dato : 13-10-04 17:58

DirectX tastede følgende
> Jeg vil nok finde navn og diagram på den. ellers vil jeg bare
> afmonterer det hele og lave ledningsnettet som det oprindeligt var.

Ville godt se dig gøre det i min Honda

Historien melder jo ikke om det er eftermonteret eller originalt.

Fra : Eivind

Dato : 13-10-04 18:47

Mener ikke Bravo findes uden.......

Eivind

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 13-10-04 22:11

Det er originalt skam ;)

Men hver 3. dag kommer de kun 20 meter så slukker bilen af en eller anden
mystisk grund.. Så de vil gerne af med den startspærre....

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-04 23:57

Hvis det er orginalt så er der kun Værksted tilbage, det er ikke noget man selv
kan afmontere, var det eftermonteret så kunne det godt lade sig gøre.

Jes

"Re: Afmontering af startspærre"

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:83.72.180.217)

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 15-10-04 08:28

<Jes> wrote in message
> Hvis det er orginalt så er der kun Værksted tilbage, det er ikke noget man
selv
> kan afmontere, var det eftermonteret så kunne det godt lade sig gøre.

Det er sandheden med modifikationer.
På en 106 f.eks er det forholdsvis let når man stadigt har de orginale
nøgler.
http://www.users.totalise.co.uk/~robconvery/unlock/unlock.html

Man er naiv hvis man tror det ikke kan lade sig gøre også at fjerne på Fiat
:)

--
/Dennis
Pug 106GTI - 128,6Hk @ 6802RPM

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 14-10-04 12:28

Martin / Fårevejle wrote:
> [...]
> bilen går ud efter 50 m pga den.
>
> Nu vil de gerne have den afmonteret / Slået den fra.

Jeg ville foreslå at de fik bilen slæbt ned til Fiat.
Med en fejlkodeudlæsning kan de konstatere om det er startspærren der
driller, eller noget helt andet....

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Debat om KIA biler: http://kiaforum.dyndns.dk

Fra : Rohwedder2

Dato : 14-10-04 14:58

Ja - Brian vil også meget gerne vide hvordan startspærren "bare" kan
afmonteres - så bilerne er lettere at negle....*SSS*

Ned til Fiat og få dem til at kigge på det...