Tagspoilere ?
Fra : Michael Petersen

Dato : 13-10-04 14:22

Hejsa Geni'er !

Jeg har en Citroën Xantia StationCar fra 11/'97.

Jeg ved ikke om det hedder tagspoilere, men det er nogle, der hænger på
langs på taget af bilen.

Det ER skinner på taget, så mon ikke det er muligt ?
....det skal ikke bruges til noget - andet end pynt.

Har prøvet at demostrere lidt via MSPAINT ;)
http://www.mpetersen.dk/ill.jpg

Med venlig hilsen,
Michael.

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-04 14:59

"Michael Petersen" <michael@mpetersen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ...det skal ikke bruges til noget - andet end pynt.
>
> Har prøvet at demostrere lidt via MSPAINT ;)

det er såmænd blot tagbøjler du kan købe tagbagagebærer til disse, istedet
for som på en bil uden at sætte dem i tagrende/dørkanterne

Dannie

Fra : Michael Petersen

Dato : 13-10-04 16:21

Ved du hvor de kan købes så ?
Huske på, at det IKKE skal være til tagbagaebære eller noget, de skal side
på LANGS.

Med venlig hilsen.

Fra : Lars Frandsen

Dato : 13-10-04 16:33

> Ved du hvor de kan købes så ?
> Huske på, at det IKKE skal være til tagbagaebære eller noget, de skal side
> på LANGS.

Har du spurgt hos din lokale Citroën-forhandler?
Ud fra deres hjemmeside ser det ud til, at det hedder en sideræling.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Mogens

Dato : 13-10-04 17:24

"Lars Frandsen" <lars.nyheder@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Har du spurgt hos din lokale Citroën-forhandler?
> Ud fra deres hjemmeside ser det ud til, at det hedder en sideræling.

Jep - det er blot rails.