NIssan Primera P11 StC: Bagklap fjernbetje~
Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 13-10-04 11:26

Er der nogen der har erfaringer med problemet:

Vores fjernbetjente dørlåse virker nu kun på de 4 døre. Bagklappen skal
låses/op med nøglen.

Det er lidt irriterende, men ikke noget at smide en formue efter.

Hvordan kan det fixes billigt?

Finn, Roskilde

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 13-10-04 11:36

nilfri (4000) telepaterede følgende til sin PC:
> Hvordan kan det fixes billigt?

Kommer an på, hvad der er galt...

Det kan jo flere ting. Fx. motoren eller en ledning.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Martin P.

Dato : 13-10-04 13:17

"nilfri (4000)" <SeSignaturForMailadresse@pq.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> låses/op med nøglen.
>
> Det er lidt irriterende, men ikke noget at smide en formue efter.

Jeg har hørt om problemet før inde på nissanklubben.dk. Prøv at lav et
indlæg i det forum.

- Martin