'96 Vectra. Kodet radio/CD afslpiller
Fra : pa

Dato : 12-10-04 21:30

Jeg har lige købt en '96 Vectra som "gør det selv bil".
Den har en original radio, men virker ikke. Jeg har hørt men skal bruge kode
eller kode kort for at få den til at virke. Kan man ikke
omgås det eller skal man en tur til Opel for at få den låst op?
--
PA

Fra : Ukendt

Dato : 12-10-04 21:53

Kig i servicebog hvis den er med, der skriver de tit radio code ind, hvis ikke så
er det ud med den!

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:83.72.180.217)

Fra : Karsten Andersen

Dato : 13-10-04 08:42

Tue, 12 Oct 2004 22:52:42 +0200, skrev <Jes>, på 19 linier, i
<002301c4b09d$6acd73e0$3a4d82d4@autoatlas.local>, :

>Kig i servicebog hvis den er med, der skriver de tit radio code ind, hvis ikke så
>er det ud med den!
Hvorfor det?
Opel kan sikkert finde koden

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : L

Dato : 13-10-04 15:39

Hej

Skriver radioen "SAFE"

Hvis den gør det, kan du tage hen til et Opel værksted, (tag din
registrering attest med) der kan man slå koden op på computeren.
Jeg tror dog ikke man kan se koden, hvis den er blevet lavet om af den
tidligere ejer.

Tast ikke koden ind et forkert antal gange, så låser den sig, nemlig ja´

god fornøjelse

Torben

Fra : pa

Dato : 13-10-04 17:31

"L" <ulund@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tidligere ejer.
>
> Tast ikke koden ind et forkert antal gange, så låser den sig, nemlig ja´

Tak for svarene. Jeg var en tur til Opel og efter de havde fået
stelnummeret, tog det dem ikke mange sekunder at få den låst op.
Kostede ikke noget og jeg fik instrukser om hvordan den skal fixe
hvis jeg skulle bruge koden igen. Den låser automatisk hvis batteriet bliver
taget fra. Sgu da noget af en tyverisikring hvis stelnummer og kode skal
bruges!
Men det er da flot lyd Opel har fået banket i den Vectra!
--
PA