indbrud i bagagerum
Fra : Allan Pedersen

Dato : 12-10-04 21:07

Er der nogen der kan forklare mig følgende:

hvis man ønsker at bryde ind i et (tomt) bagagerum . på en Ford escort
årgang 97.
Hvorfor tager man så en mukkert og en skruetrækker , slår en 2 cm flænge i
metallet, ved siden af låsen og beskadiger hele kanten rundt om låsen, da
man river cylinderen ud. når man "bare" kunne have smadret sideruden og
åbnet den indefra kabinen.

det er hurtigere, og koster mindre at få lavet.

mvh

Allan

Fra : Mikael L

Dato : 12-10-04 21:32

"Allan Pedersen" <allan.p@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> åbnet den indefra kabinen.
>
> det er hurtigere, og koster mindre at få lavet.

De typer som gør den slags kan vel næppe beskyldes for at være den skarpeste
kniv i skuffen.
Hvis jeg kunne svare på det vidste jeg også hvorfor nogen i sin tid brød ind
i min gamle BMW e30 og ødelægge for 25.000kr. for at stjæle en billig
autoradio, hvis frontpanel lå på mit stuebord. De blev heldigvis fanget
hehehehe.......

Mikael

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-10-04 13:24

Mikael L skrev:

> [...]
> brød ind i min gamle BMW e30 og ødelægge for 25.000kr. for at stjæle
> en billig autoradio, hvis frontpanel lå på mit stuebord. De blev

Fanget af hvem?

Jeg håber de (tyvene) fik en ordentlig omgang.... kaffe og kage for man
må jo ikke slå og vold løser intet synes det er være :o/

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Mikael L

Dato : 13-10-04 17:35

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse

> Fanget af hvem?
>
> Jeg håber de (tyvene) fik en ordentlig omgang.... kaffe og kage for man
> må jo ikke slå og vold løser intet synes det er være :o/

Det var politiet der havde slået en klo i dem et andet sted i byen, på det
tidspunkt havde de været i 8 biler.
Jeg fik mine cder igen og slap for selvrisiko, den kunne forsikringen jo få
hos gerningsmanden.

Mikael

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-10-04 17:42

Mikael L skrev:

> Det var politiet der havde slået en klo i dem et andet sted i byen, på

Øv. Den er ret blød den klo

> Jeg fik mine cder igen og slap for selvrisiko, den kunne forsikringen jo
> få hos gerningsmanden.

Okay lækkert. Ellers havde det været pænt trælst.

Fra : Martin Bak

Dato : 12-10-04 21:32

> [...]
>
>----------------
......ønsker at bryde ind i et (tomt) bagagerum . på en Ford escort

Det siger vist alt. Så er man ikke for kvik. Min medfølelse til bilens ejer.

Martin

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 12-10-04 21:38

Fordi biltyve er ididoter?

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 13-10-04 08:06

> Fordi biltyve er ididoter?

Ikke alle!
Jeg slap heldigt (kan man være heldig når man bliver bestjålet?). Min
kæreste havde glemt at tage mobiltelefonen fra holderen i bilen. Så tyven
smadrede det bageste lille-bitte siderude (Volvo 740) og åbnede bagdøren op,
og stjal mobilen. Hvis det havde været en dum tyv, havde han sgu smadret
hele sideruden på førersiden, hvilket ville have kostet meget mere.

Mvh

Emil

Fra : G.B.

Dato : 13-10-04 12:39

"Allan Pedersen" <allan.p@post2.tele.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> om låsen, da man river cylinderen ud. når man "bare" kunne have
> smadret sideruden og åbnet den indefra kabinen.

Fordi man er en forp*let amatør?

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : KH

Dato : 13-10-04 22:59

Min dybeste medfølelse!! Jeg har selv (for een time siden) haft indbrud i
min Fiesta fra '96. Der er intet stjålet idet de ikke er kommet helt ind.
Men min dør er fucked. De har forsøgt sig ved ruden uden held derefter er
selve døren åbnet sig ca. 10 cm i toppen idet man sikkert har prøvet med en
skruetrækker for derefter at volde døren op. Desværre har jeg ikke kasko, så
alt ryger op ad egen lomme, og tro mig der var ikke vanket kaffe og kage de
amatører som har forsøgt sig her!!!!!

Klaus Høngaard
Klaus@FJERNHoengaard.dk