Fragtpriser fra USA?
Fra : John Sahl

Dato : 12-10-04 14:12

Hejsa,

Er der nogen der ligger inde med tips til at finde den billigste
måde at få noget der ligner 40-50kg gods sendt fra USA til
DK. Det er lige meget om det er en langsom måde, bare den
ikke ulejliger sælger for meget eller er alt for dyr.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 12-10-04 16:02

John Sahl wrote:
> [...]
> DK. Det er lige meget om det er en langsom måde, bare den
> ikke ulejliger sælger for meget eller er alt for dyr.

Har du prøvet at kalkulere prisen på US postal, billigste måde er som
skibsfragt leveringstid 4-6 uger.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : John Sahl

Dato : 12-10-04 16:28

Hans L. Jørgensen wrote:
> Har du prøvet at kalkulere prisen på US postal, billigste måde er som
> skibsfragt leveringstid 4-6 uger.

De kan kun klare 70 pounds.. Så skal det deles op i 2
pakker a' 76,25$ men det kunne være en mulighed.

Fra : Brian Sørup

Dato : 12-10-04 18:57

> De kan kun klare 70 pounds.. Så skal det deles op i 2
> pakker a' 76,25$ men det kunne være en mulighed.

Jeg tror ikke du får det meget billigere - prøv evt.
http://www.baxglobal.com - de er billigst med fragt på den krumtap jeg
(engang - suk!) skal have hjem til BigBlock'en.
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Anne Stokholm

Dato : 12-10-04 19:02

"Brian Sørup" wrote in message news:2t2k65F1gpqd5U1@uni-berlin.de...

> Jeg tror ikke du får det meget billigere - prøv evt.
> http://www.baxglobal.com - de er billigst med fragt på den krumtap
jeg
> (engang - suk!) skal have hjem til BigBlock'en.

BaxGlobal er stærke på USA-markedet. Det er muligt at de har nogle
billige søfragtsrater. Men igen skal man huske at kigge på de danske
omkostninger. Selvfølgelig alt efter hvordan leveringsbetingelserne er
(Incoterms).

Oven i søfragten kommer jo også terminalhandling, LCL-service charge
(stykgodsgebyr), indfortoldning evt. levering, og sidst men ikke
mindst et speditionsgebyr som godt kan være på alt fra 100 - 300
kroner.

Bare lige et suk fra en speditørelev.

Anne

Fra : John Sahl

Dato : 12-10-04 19:21

Anne Stokholm wrote:
> Bare lige et suk fra en speditørelev.

DOH, jeg kender sgu da en speditørtøs, hende må jeg lige kontakte

Fra : sode

Dato : 12-10-04 22:55

> [...]
> DK. Det er lige meget om det er en langsom måde, bare den
> ikke ulejliger sælger for meget eller er alt for dyr.

Har lige bestilt en bil hjem fra US (chicago)
115$ pr m3 + handlingfee gennem
www.schenker.dk

Hvis det er fra området er du velkommen til at proppe det i min "kasse"

VH/Sode

Fra : Brian Sørup

Dato : 13-10-04 13:13

"sode" <banspamsode@has.dk> skrev i en meddelelse
..

> Har lige bestilt en bil hjem fra US (chicago)

Nysgerrig er man jo altid - hvilken bil er der tale om ?
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : sode

Dato : 13-10-04 23:01

Hej
En raceribil.
1 stk Royale S2000M

VH/Sode

Fra : Ukendt

Dato : 15-10-04 11:41

"sode" <banspamsode@has.dk> wrote in message
> Hej
> En raceribil.
> 1 stk Royale S2000M
>
> VH/Sode

15.000 $ ?
15.000 DKK i fragt ?
--
Møller

Fra : sode

Dato : 15-10-04 15:16

115$. .skriver dollars pr m3

Fra : John Sahl

Dato : 15-10-04 15:24

sode wrote:
> 115$. .skriver dollars pr m3

Det lyder som en ok pris.

Fra : John Sahl

Dato : 13-10-04 13:33

sode wrote:
> Hvis det er fra området er du velkommen til at proppe det i min
> "kasse"

Lyder fornemt, hvornår bliver det afsendt fra USA?

Smid mig eventuelt en mail med info.

Fra : sode

Dato : 13-10-04 18:57

Inden for 14 dg.

Fra : John Sahl

Dato : 13-10-04 20:03

sode wrote:
> Inden for 14 dg.

Ok, tak for tilbuddet, men det når jeg vist ikke.
(Har dog formentligt et lignende tilbud der passer
med min tidsramme)

Fra : Anne Stokholm

Dato : 13-10-04 16:17

"sode" skrev

> Har lige bestilt en bil hjem fra US (chicago)
> 115$ pr m3 + handlingfee gennem
> www.schenker.dk

Ej dér arbejder jeg

Fra : BJ

Dato : 13-10-04 16:22

"Anne Stokholm" <tilanne@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Ej dér arbejder jeg

*RABAT* ... )

Bjørn Jørvad

Fra : Anne Stokholm

Dato : 13-10-04 16:25

"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> wrote in message

> *RABAT* ... )

Ja det kunne du li'?

/Anne -med speciale i import

Fra : BJ

Dato : 13-10-04 16:32

"Anne Stokholm" <tilanne@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Ja det kunne du li'?

Det er jo det som bliver til flødeskum i den sidste ende...

> /Anne -med speciale i import

Bjørn Jørvad (kun en kunde).

Fra : Anne Stokholm

Dato : 13-10-04 16:33

"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> wrote in message

> KLIP

> Det er jo det som bliver til flødeskum i den sidste ende...

Jeg kan måske godt hjælpe hvis det drejer sig om import til et
importørregistreret SE-nummer.

Personligt gods håndterer vi ikke ret meget af. Det er ofte en
langsommelig og besværlig process med kontantfortoldning + betaling.

--
Venlig hilsen
Anne Stokholm

I know that I have done many things
to give you reason not to listen to me
- Sinead O'Connor -

Fra : BJ

Dato : 13-10-04 16:40

"Anne Stokholm" <tilanne@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg kan måske godt hjælpe hvis det drejer sig om import til et
> importørregistreret SE-nummer.

.... det er det normalt. Jeg skal huske dig/jer på det, næste gang jeg
skal have noget hjem fra Vaughan.

Bjørn Jørvad