Passat 89 og vinduesvisker
Fra : Morten Snedker

Dato : 12-10-04 10:25

Ja, har man to biler, går det selvfølgelig altid galt på samme tid -
bare for at udgifterne kan spredes mest muligt! :-\

Vinduesviskeren virker KUN på hurtigste hastighed. Står stilken på
nogle af de andre niveauer, sker der intet.

Er viskerene midt på ruden, og jeg kører stilken én (eller flere) ned,
så stopper viskerne hvor de er, og falder ikke på plads...

Er det sikringer, visker-motor...eller hur? Visker/vasker bagtil
virker vint.

mvh /Snedker
---
http://dbconsult.dk
Email: mortenatdbconsultdotdk

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 12-10-04 10:37

"Morten Snedker dbconsultdotdk>" <morten"udelad"@<udelad> skrev i en
meddelelse news:0i8nm0tq9r7tfhdfpkf5nun0lfkp5p9uiq@4ax.com...
> [...]
> så stopper viskerne hvor de er, og falder ikke på plads...
>
> Er det sikringer, visker-motor...eller hur? Visker/vasker bagtil

Sikkert ledningsforbindelserne.

Bo

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 12-10-04 11:10

"Morten Snedker dbconsultdotdk>" <morten"udelad"@<udelad> wrote in message
> [...]
> så stopper viskerne hvor de er, og falder ikke på plads...
>
> Er det sikringer, visker-motor...eller hur? Visker/vasker bagtil

på min nissan primera var det viskermotoren der var stået af, den virkede
ikke på interval eller enkelt visk hvor den stoppede midt på ruden. på
hurtig og alm visk kørte den dog som normalt.... ska ikke kunne sige om det
er det samme med din, og om det bare er et relæ der evt skal skiftes. måske
vw har et bedre system end nissan (haha*)hvor man ikke skal lægge 1900kr for
viskermotoren. gudskelov gik den inden for 6 mdr's garantien

(*kan huske at sideruden på min polo(96) faldt ned i døren pga. clipsen til
at holde ruden i rudeophejset var blevet træt og der var det et helt nyt
rudehejs der skulle til selvom det kun var clipsen man kunne nøjes med at
skifte)

--
Allan
Nissan Primera 2,0 se aut

Fra : Ukendt

Dato : 12-10-04 19:52

> [...]
> så stopper viskerne hvor de er, og falder ikke på plads...
>
> Er det sikringer, visker-motor...eller hur? Visker/vasker bagtil

Det er agaranteret betjeningsarmen det er galt med, har haft lidt det samme
problem.
Derudover sprøjtede den også sprinklervæske når jeg kørte over et bump, det
er vist noget gammelt lort de har fået lavet der, det er næsten ikke til at
støve sådan en op ved en hugger.

--
/Claus - Passat '89 + Golf '97

http://vwfanatic.dk