Så er den gal igen!
Fra : NEiL DANELAW

Dato : 12-10-04 09:14

Hvor tørstig er man lige?

http://ttv.tv2.dk/index.php?side=118

Fra : Ukendt

Dato : 12-10-04 09:34

"NEiL DANELAW" <mail@danelaw.dk> skrev i en meddelelse
news:vnMad.82270$KX.23945@fe49.usenetserver.com...
> Hvor tørstig er man lige?
>
> http://ttv.tv2.dk/index.php?side=118

Så mangler de københavn'ske kiosker vel snart cola )))

--
Tom

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 12-10-04 09:46

"NEiL DANELAW" <mail@danelaw.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor tørstig er man lige?
>
> http://ttv.tv2.dk/index.php?side=118

Man skal ikke græde over spildt cola!

nogen der ved om det var Pepsi, for SÅ var det til at græde over.

Føreren har vist også et forklaringsproblem:
'Det var til eget forbrug...........'

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC (nysynet

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 12-10-04 11:07

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> wrote in message

> "NEiL DANELAW" <mail@danelaw.dk> skrev i en meddelelse

> Man skal ikke græde over spildt cola!
>
> nogen der ved om det var Pepsi, for SÅ var det til at græde over.

Den eneste rigtige cola er Jolly cola!

> Føreren har vist også et forklaringsproblem:
> 'Det var til eget forbrug...........'

Ork - han har vel bare en stor familie og et godt forbrug af cola? :)
En af mine bekendte havde på et tidspunkt også et overdrevet forbrug af
cola - det første han gjorde om morgen var at *PFT* åbne en cola. Der kunne
så ryge en kasse dåse cola OM DAGEN!. Tal om at være tørstig :)

--
/Dennis
Pug 106GTI - 128,6Hk @ 6802RPM

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 12-10-04 18:41

On Tue, 12 Oct 2004 10:14:14 +0200, "NEiL DANELAW" <mail@danelaw.dk>
wrote:

>Hvor tørstig er man lige?
>
>http://ttv.tv2.dk/index.php?side=118

Coloerne alene vejer 2016 kg og det uden at vi tager hensyn til
emballage. Hvad for nogle varevogne er det lige der lovligt kan laste
2016+ kg.
Flemming Jacobsen

Fra : anders majland

Dato : 12-10-04 20:08

> Coloerne alene vejer 2016 kg og det uden at vi tager hensyn til
> emballage. Hvad for nogle varevogne er det lige der lovligt kan laste
> 2016+ kg.

Nok ikke mange på danske plader. Typisk er totalvægten jo valgt til
3500kg og så er egenvægten vel typisk de 2ton og dermed kun 1,5ton
lasteevne. (tal fra en peugeot boxer). Men i f.eks tyskland har de
tradition for "små" lastbiler på vist nok 6 ton totalvægt der må køres
på almindeligt kørekort (hvis det bare er taget før en eller anden dato
i 80'erne)
--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Fly Christensen

Dato : 12-10-04 21:29

On Tue, 12 Oct 2004 21:08:07 +0200, "anders majland"
<anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote:

> Men i f.eks tyskland har de
>tradition for "små" lastbiler på vist nok 6 ton totalvægt der må køres
>på almindeligt kørekort (hvis det bare er taget før en eller anden dato
>i 80'erne)

Ikke helt korrekt. Grænsen er 7,5 ton. Min kone har taget kørekort i
1990 og må køre op til 7,5 ton totalvægt med almindeligt kørekort.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 13-10-04 00:21

> [...]
>tradition for "små" lastbiler på vist nok 6 ton totalvægt der må køres
>på almindeligt kørekort (hvis det bare er taget før en eller anden dato

Troede så at det var en dansker der var snak om. For hvis det er det, så
er det jo nok fordi at tumpen overlastede varevognen at dækkene sprang.
Flemming Jacobsen