H1 pærer med blåligt skær?
Fra : Ukendt

Dato : 11-10-04 20:37

Hvor finder jeg H1 pærer med blåligt skær?

Philips Blue Vision og Osram Blue (den gamle model) lyser overhovedet ikke
noget som helst i retningen af blå!

Nogen som kender til H1 pærer som reelt lyser så man kan se det blå? (evt.
hvad med de nye Osram Cool Blue??)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 11-10-04 20:42

Jens skrev:

> Nogen som kender til H1 pærer som reelt lyser så man kan se det blå?

thansen.dk's Diamond Blue H1 ? De lyser direkte blåt men er ulovligt -
Det er også ulovligt at køre 160 på motorvejen men vi gør det alligevel

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-04 20:47

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse

> thansen.dk's Diamond Blue H1 ? De lyser direkte blåt men er ulovligt -
> Det er også ulovligt at køre 160 på motorvejen men vi gør det alligevel

Hmm... Er det H1, 12v-55w, super blue Varenr.: 40861???

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 11-10-04 20:56

Jens skrev:

> Hmm... Er det H1, 12v-55w, super blue Varenr.: 40861???

Ja det mener jeg det er men har ikke mulighed for at tjekke op på det
desværre. Spørg i butikken - de ved det.

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-04 21:20

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> wrote in message

> thansen.dk's Diamond Blue H1 ? De lyser direkte blåt men er ulovligt -
> Det er også ulovligt at køre 160 på motorvejen men vi gør det alligevel

Jeg troede "vi" var forbeholdt den regerende monark.
Men jeg går ud fra, at du kun taler for dig selv
--
Møller

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 11-10-04 21:39

Møller skrev:

> Jeg troede "vi" var forbeholdt den regerende monark. Men jeg går ud fra,
> at du kun taler for dig selv

LOL næh jeg er vist ikke den eneste der trykker den af når forholdende
er til det

Fra : Henrik B.

Dato : 11-10-04 21:46

> LOL næh jeg er vist ikke den eneste der trykker den af når forholdende
> er til det

Huh?

*LOL*

--