Hjælp til rengøring af bil?
Fra : Alex Jensen

Dato : 11-10-04 12:28

Hej alle

Hvordan udfører jeg bedst følgende rengøringsjob i bilen:

1) genstridige hundehår på "gulvtæppe"/betræk i bunden af bagagerummet
(stationcar)?

2) pletter på himmelen (hvilket rengøringsmiddel er bedst).

På forhånd tak!

Alex

Fra : ENN

Dato : 11-10-04 15:09

Min erfaring:

Hundehår - støvsuger og disse "klisterruller" man bruger til at fjerne hår
fra tøj.

Generel rensning - brug tæpperens blandet i en spand varmt vand og en
svamp - brug rigeligt med vædske så det bliver gennemblødt - derefter bruges
en vandstøvsuger/tæpperenser.

Bagefter skal bilen stå og udtørre i et døgn - helst i en opvarmet garage
alle døre etc. skal åbnes.

Du vil blive forbløffet over hvor meget møj man kan få af (og af farven på
"spildvandet)