Halløj rødder (og de obligatoriske....)
Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 10-10-04 23:39

Halløjsa i hytterne

(både de lerklinede, dem af strå, og så de lidt mere holdbare :=)

Jamen - jeg er jo lige her - læser godtnok kun på må og få, hvis jeg
endeligt kan finde tid i overskud.

Uffe noterede sig :

>De gange jeg har hørt fra ham i hans "fravær" har han haft rigeligt travlt
>med projekter, der dog ikke har være hverken internet eller bilrelateret.

Netop - og det lykkedes os sgisme at få svensk fjernsyn der nede i
Klarskov, endda i tålelig kvalitet - og så mener jeg ikke sproget ;)

>Mon ikke han dukker op når det bliver koldt udenfor?

Nøehhhh..... der er jo ikke dårligt vejr, kun dårlig påklædning.

>Så vi kan lokke ham udenfor i kulden for at tage billeder*GGGGGGGGGGGGGGG*

Niks, *den* har jeg luret

Kim :

"......jeg savner hans pudsige hverdagsoplevelser og bilkøb

Bilkøb er lagt på hylden (indtil videre) men pudsigheder er der mange
af - senest gik en af tøsernes bil i stykker, og jeg måtte flikke en
generator fra en Sierra, ned i gemmerne i en kadett

(virker vist fint nok, falck har ikke været retur med hendes bil)

Den reserve jeg har til en Rekord, passer jo vanen tro ikke til de
mindre modeller.

Og så tror jeg visse skraldemænd, er dumme - ham dernede (i klarskov)
påstår han nede fra landevejen, kan se om der holder en bil på
gårdspladsen , så han ikke kan vende skraldebøtten (hans, altså)

Det var ihvertfald hvad han havde bildt kommunen ind, da jeg ringede
til teknisk forvaltning og skældte lidt ud - se, når nu de få nogle
billeder, så holder *den* påstand ikke en meter, og de må til
lommerne, og betale penge retur, for de gange de har øvet sig i at
"springe gærder"

mht de andre bemærkninger om tonen herinde - lad os sige det kort :

Jeg burde købe mig et par sabelsko !

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Uffe Ravn

Dato : 11-10-04 00:15

<jan@fedtegreven.dk> skrev

> Netop - og det lykkedes os sgisme at få svensk fjernsyn der nede i
> Klarskov, endda i tålelig kvalitet - og så mener jeg ikke sproget ;)

Hatten af for det.

billeder*GGGGGGGGGGGGGGG*

> Niks, *den* har jeg luret

Årh bare lad vær

Mvh.

Fra : Peter Weis

Dato : 11-10-04 15:11

jan@fedtegreven.dk wrote:

> Jeg burde købe mig et par sabelsko !

Så et par violette snabel-tyrker-sko?

mvh
Peter

Fra : jan@stevns.net

Dato : 11-10-04 18:49

Peter Weis <p.weis@email.dk..slet> skrev :

>Så et par violette snabel-tyrker-sko?

Sårn et par tøsefarvede, nægter jeg ganske enkelt at klemme fusserne
ned i ;)

(hehe..............)

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why

Fra : Peter Weis

Dato : 11-10-04 21:16

jan@stevns.net wrote:

> Sårn et par tøsefarvede, nægter jeg ganske enkelt at klemme fusserne
> ned i ;)

Heller ikke på en dunhammeraften?

mvh
Peter

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 12-10-04 01:01

Peter Weis <p.weis@email.dk..slet> skrev :

>Heller ikke på en dunhammeraften?

På en hva'for'en'fisk ??

;)

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Peter Weis

Dato : 12-10-04 17:22

jan@fedtegreven.dk wrote:

> På en hva'for'en'fisk ??

Jeg citerede Steppeulvene. Dem er du da gammel nok til at huske

mvh
Peter

Fra : BJ

Dato : 12-10-04 17:26

"Peter Weis" <p.weis@email.dk..slet> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg citerede Steppeulvene. Dem er du da gammel nok til at huske

Den har Jan glemt.

Det har vel ikke noget med chillum at gøre..?

Bjørn Jørvad

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 12-10-04 18:15

"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev :

>Den har Jan glemt.

Fuldtændigt ... jeg giver de svenske skovsvampe skylden ;)

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : BJ

Dato : 12-10-04 18:23

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Fuldtændigt ... jeg giver de svenske skovsvampe skylden ;)

LOL ... virkningen skulle efter sigende være den samme.

Bjørn Jørvad

Fra : Peter Weis

Dato : 12-10-04 19:36

"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> wrote:

> Det har vel ikke noget med chillum at gøre..?

Joeh, og var det ikke Grundtvig der røg på orgelpibe?

mvh
Peter

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 16-10-04 10:29

Hej!

jan@fedtegreven.dk wrote:

> Jamen - jeg er jo lige her - læser godtnok kun på må og få, hvis jeg
> endeligt kan finde tid i overskud.

Det er så helt ok :) "Man" blev bare forundret over din manglende tilstedeværelse...

> [...]
> af - senest gik en af tøsernes bil i stykker, og jeg måtte flikke en
> generator fra en Sierra, ned i gemmerne i en kadett

Hmm, så skal du altså ikke have den Scorpio i dk.marked.privat.bil til 5k?

> (virker vist fint nok, falck har ikke været retur med hendes bil)

Eller også har de opgivet den

--
Mvh, Kim

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 16-10-04 19:08

Kim Voss Schrader <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev :

>Det er så helt ok :) "Man" blev bare forundret over din manglende tilstedeværelse...

*det* er du vist ikke ene om ;)

Jeg lå jo også i fast rutefart en 14 dages tid til Stockholm - er du
gal Rekorden fik løvet nogle kilometre på tælleren ;)

>Hmm, så skal du altså ikke have den Scorpio i dk.marked.privat.bil til 5k?

Niksen - det ser tilstrækkeligt flot ud med 2 flotte af slagsen på
gårdspladsen.

(efter fruen har taget fat i den koksfarvede (Århusianeren) - er den
dælme blevet flot....

Du ved Hendes bil ~ hendes opgave ;)

>Eller også har de opgivet den

Nope - Sierra generatoren klarer jobbet i fin stil

Vi går jo ind for genbrug her nede på bøeheren

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 16-10-04 19:11

Hej!

jan@fedtegreven.dk wrote:

> *det* er du vist ikke ene om ;)

Nope :)

> Jeg lå jo også i fast rutefart en 14 dages tid til Stockholm - er du
> gal Rekorden fik løvet nogle kilometre på tælleren ;)

Kan jeg forestille mig. Meeeen du er vel ikke kørt frem og tilbage hver dag? ;)

> Niksen - det ser tilstrækkeligt flot ud med 2 flotte af slagsen på
> gårdspladsen.

Fair nok. Du mangler dog stadig en ekstra Spiril :)

> Nope - Sierra generatoren klarer jobbet i fin stil
>
> Vi går jo ind for genbrug her nede på bøeheren

Ja *det* er vi vist en del, der har bemærket *lol* :)

--
Mvh, Kim

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 16-10-04 19:24

Kim Voss Schrader <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev :

>Kan jeg forestille mig. Meeeen du er vel ikke kørt frem og tilbage hver dag? ;)

kørte mandag morgen alt for tidligt, kom hjem tirsdag sen aften - og
afsted igen torsdag morgen - hjem lørdag morgen

666km x 4, pr uge

>Fair nok. Du mangler dog stadig en ekstra Spiril :)

mjoehhhhh - ser du - den næststørste af tøserne, er jo helt kulret
efter en 'kaner, så det kan være en camaro, eller en trans kan finde
vej

(Men først skal jeg lige mure en skorsten ! - loong story)

>Ja *det* er vi vist en del, der har bemærket *lol* :)

hmmmm..... <grin>

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 16-10-04 20:00

Hej!

jan@fedtegreven.dk wrote:
> kørte mandag morgen alt for tidligt, kom hjem tirsdag sen aften - og
> afsted igen torsdag morgen - hjem lørdag morgen
>
> 666km x 4, pr uge

Yikes :)

> mjoehhhhh - ser du - den næststørste af tøserne, er jo helt kulret
> efter en 'kaner, så det kan være en camaro, eller en trans kan finde
> vej

Hehe :) Hvad med en Plymouth GTX? Den er fandme nice - se bare reklamen for den
nye Audi A3. Hvem faen vil have en Audi efter sådan en reklame? :)

> (Men først skal jeg lige mure en skorsten ! - loong story)

Du har vel næppe væltet den med Rekorden

--
Mvh, Kim