Chervolet Astro V6 ca 90 erfaringer?!
Fra : Juel

Dato : 09-10-04 21:56

Hejsa Alle

Nogle der har erfaring med den ?
Hvilke modeller er der ? 160hk og 200HK og hvad er forskellen, er de alle
ikke på 4,3L ?
er det noget bras, eller hvordan med det ?

Mvh
Morten

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 10-10-04 09:52

"Juel" <news@FJERNstarchild.dk> wrote in message
> Hejsa Alle
>
> Nogle der har erfaring med den ?

Den var oppe at vende for ikke så længe siden her i gruppen
Den skulle være forslugen og dyr i stumper (og forsikring?)

http://tinyurl.com/47887

--
/Dennis
Pug 106GTI - 128,6Hk @ 6802RPM

Fra : Juel

Dato : 10-10-04 10:02

> Den var oppe at vende for ikke så længe siden her i gruppen
> Den skulle være forslugen og dyr i stumper (og forsikring?)
>
> http://tinyurl.com/47887

har læst hele google groups igennem
Men ingen forklaring på hvorfor nogle har 160hk og nogle har 200hk nå de
alle er 4,3L V6..

jeg tror jeg vil kigge efter en 200HK 4x4..

Mvh
Morten

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 10-10-04 10:18

Juel telepaterede følgende til sin PC:
> har læst hele google groups igennem
> Men ingen forklaring på hvorfor nogle har 160hk og nogle har 200hk nå
> de alle er 4,3L V6..

200 hk er en Vortec...
(Hvad det så end betyder...)

> jeg tror jeg vil kigge efter en 200HK 4x4..

Det ville jeg også.
4x4 er dog lidt dyrere at køre i, og skulle vist gå en lille smule mere i
stykker.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Juel

Dato : 10-10-04 10:37

> 200 hk er en Vortec...
> (Hvad det så end betyder...)

Hehe ok

> Det ville jeg også.
> 4x4 er dog lidt dyrere at køre i, og skulle vist gå en lille smule mere i
> stykker.

Hehe hvad skulle man ellers bruge alle sine penge til

Mvh
Morten

Fra : Mogens

Dato : 10-10-04 19:18