Motorrumskontakter til alarm, købes hvor?
Fra : Mads Stetter

Dato : 09-10-04 17:43

Hej Alle

Så fik jeg installeret alarm og centrallåse i bilen... det var nu rart!

Men jeg mangler 2 kontakter (1 til motorhjelm og en til bagsmæk) er der
nogen der ved hvor man kan købe diise i ordentlig kvalitet?

Håber i kan hjælpe lidt

MVH Mads Stetter
Golf TD
RF400R (Til Salg http://www.dfmc.dk/?id=10 )

Fra : Andersen [3650]

Dato : 09-10-04 19:42

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men jeg mangler 2 kontakter (1 til motorhjelm og en til bagsmæk) er der
> nogen der ved hvor man kan købe diise i ordentlig kvalitet?

Man kan købe dem hos enhver autotilbehørspusher.
Nogle der er i god kvalitet syntes jeg dog aldrig at have
stødt på. De er allesammen noget dingleværk som
holder nogle år og derefter må udskiftes

--
/Andersen [3650]

andersen snabela nospam dot dk