Extreme Polish & Wax 2
Fra : Olesen

Dato : 09-10-04 16:59

Efter 3½ time med puds i garage,
må jeg sige, Sonax Polish & Wax 2
er et godt produkt.

Det er nemt at smøre ind, efterlader
et hvidt lag, som poleres ned i lakken.
En egenskab jeg synes er rar.

Der efterlades ingen hinde ved færdigpoleringen,
og det dufter godt uden at blive kvalmt.

Jeg synes dog, det er lidt tyndt, og kan
virke lidt slattent når man doserer direkte
på kluden. Hældetuden har det med at 'flyde over',
og efterlade middel nede i hullet hvor tuden gemmer
sig når man lukker for dunken.

Pris: 155,-

Er lakken frisk, så brug et produkt med begrænset slibeeffekt
hver 3. gang du polerer.

Fra : Mogens

Dato : 09-10-04 18:40

> Efter 3½ time med puds i garage,
> må jeg sige, Sonax Polish & Wax 2
> er et godt produkt.

Olesen, for fan - det var jo dét, vi sagde

Fra : Olesen

Dato : 09-10-04 21:42

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Olesen" <olesen@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> Olesen, for fan - det var jo dét, vi sagde

Jamen jeg er overrasket, for der stod jo ikke Thurtle på flasken *S*.

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 09-10-04 20:41

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> wrote in message
> Efter 3½ time med puds i garage,
> må jeg sige, Sonax Polish & Wax 2
> er et godt produkt.
>
> Pris: 155,-

Koster kun det halve syd for grænsen i Sonax land - dernede er Sonax på
hylderne i alle supermarkeder med en biltingsafdeling.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Thomas Landberg

Dato : 09-10-04 22:16

> Koster kun det halve syd for grænsen i Sonax land - dernede er Sonax på
> hylderne i alle supermarkeder med en biltingsafdeling.

Kan du nævne bare et eksempel?

I f.eks. Flensburg kan man få det i Real og Autoteile, men den nævnte flaske
koster 15 euro, så det er altså ikke voldsomt meget billigere end
momsforskellen og slet ikke noget der minder om halv pris. Men jeg vil
naturligvis gerne høre om dit sted så jeg kan handle der næste gang jeg er i
Tyskland.

--

MVH

Thomas Landberg
www.bokstuning
Se en masse gode tilbud her: http://www.bokstuning.dk/Tilbud.htm

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 09-10-04 22:26

> [...]
> momsforskellen og slet ikke noget der minder om halv pris. Men jeg vil
> naturligvis gerne høre om dit sted så jeg kan handle der næste gang jeg er

Jeg plejer at købe det enten i Praktiker, Real eller Citti - og mener helt
bestemt at jeg gav en 10-12 Euro da jeg købte sidst, men det er også et år
siden nu.
Jeg googlede lige lidt på tyske priser og Sonax, og fandt da lige et enkelt
sted hvor det koster 11,07 Euro - så helt skeløjet er det vel ikke ?
www.auto-boesken.de/html/body_zubehorangebote.html

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Thomas Landberg

Dato : 10-10-04 08:25

> [...]
> Jeg googlede lige lidt på tyske priser og Sonax, og fandt da lige et
> enkelt sted hvor det koster 11,07 Euro - så helt skeløjet er det vel ikke

Ok, de priser du linker til er rigtigt gode. Men jeg mener nu, at Real og
dem der normalt sælger til "vejledende priser" der ligger omkring de 15
euro. Men jeg skal snart derned igen og kan da lige prøve at tjekke det.

--

MVH

Thomas Landberg
www.bokstuning
Nu også med Garmin navigation til super priser.