Daewoo og Cheverolet???
Fra : Mikael Andresen

Dato : 09-10-04 12:37

Er der ikke noget lidt underligt i at et ærke amerikanske mærke som
Cheverolet ligger røv til Daewoo bilerne.. det har lige overtaget Daewoo
firmaet/navnet i danmark... jeg tror næsten jeg bliver afholdt fra at købe
cheverolet nu ( hvis jeg skulle få råd).. hvem ved om det er en Daewoo pænt
pakket ind

Fra : FJ

Dato : 09-10-04 15:38

"Mikael Andresen" <mikaelandresenFJERN@FJERNcool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> firmaet/navnet i danmark... jeg tror næsten jeg bliver afholdt fra at købe
> cheverolet nu ( hvis jeg skulle få råd).. hvem ved om det er en Daewoo

Eller også ville man nu være bekendt at køre i en "Daewoo" det ser jo lidt
sejere ud med et Chevrolet mærke på fronten.

Fra : GrillBiller

Dato : 09-10-04 16:39

tja.. Scorings navnet er der.. hvis man skal ud og fange en Blondi babe:
"Jeg har mig en Chevrolet.." virker lidt bedre i score lyden .. end at sige:
"Jeg har mig en Daewoo Lanos 1.3 S"

Fra : phk

Dato : 09-10-04 16:30

> [...]

> firmaet/navnet i danmark... jeg tror næsten jeg bliver afholdt fra at købe
> cheverolet nu ( hvis jeg skulle få råd).. hvem ved om det er en Daewoo

Hvad får dig til at tro at chevrolet er bedre end Daewoo?

--
Per, Esbjerg

Fra : Olesen

Dato : 09-10-04 17:03

> Hvad får dig til at tro at chevrolet er bedre end Daewoo?

Mit bud er de amerikanske gener, de lange stræk på Route 66,
stilen, historien osv osv....

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 12-10-04 08:55

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> wrote in message

> Mit bud er de amerikanske gener, de lange stræk på Route 66,
> stilen, historien osv osv....

Sådan lidt som kvalitet af deres præsidenter, politik, kulinariske evner ?

--
mvh/rg. Christian

Fra : Olesen

Dato : 12-10-04 17:40

> Sådan lidt som kvalitet af deres præsidenter, politik, kulinariske evner ?
¨
USA er foregangsland på mange områder, og uanset
du vil det eller ej, så har du mere til fælles med The US
end med Daewoo-land.

hehe.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 13-10-04 07:58

> [...]
> ¨
> USA er foregangsland på mange områder, og uanset
> du vil det eller ej, så har du mere til fælles med The US

Det er der ingen tvivl om, men det gør stadig ikke USA til et bedre land.
Der er helt sikkert mange gode ting, men så sandelig også mange dårlige
ting.

--
mvh/rg. Christian

Fra : Olesen

Dato : 13-10-04 17:53

> Det er der ingen tvivl om, men det gør stadig ikke USA til et bedre land.
> Der er helt sikkert mange gode ting, men så sandelig også mange dårlige
> ting.

Det er Guds eget land, og
der er nok kommet mere godt fra US
end skidt...

Fra : .J.S...

Dato : 09-10-04 18:29

> [...]
> firmaet/navnet i danmark... jeg tror næsten jeg bliver afholdt fra at købe
> cheverolet nu ( hvis jeg skulle få råd).. hvem ved om det er en Daewoo

Det handler jo netop om at kunne sælge til mærkevare-suckers som dig !

Fra : Flemming Frandsen

Dato : 11-10-04 11:47

Mikael Andresen wrote:

> Er der ikke noget lidt underligt i at et ærke amerikanske mærke som
> Cheverolet ligger røv til Daewoo bilerne..

Tjoh.

> det har lige overtaget Daewoo firmaet/navnet i danmark...

Det er nu ikke noget nyt at Chevrolet har købt Daewoo, det er bare
navnet der er skiftet i europa.

I østeuropa har de heddet chevy et stykke tid, i Kina har de heddet
Buick (wtf?!)

> jeg tror næsten jeg bliver afholdt fra at købe cheverolet nu

Tjah, jeg ville nok ikke have købt en Daewoo hvis den havde heddet
Chevy, for jeg vill jo gerne have en økonomisk og pålidelig vogn.

--
Flemming Frandsen aka. Dion of Swamp http://dion.swamp.dk

Fra : Olesen

Dato : 11-10-04 17:06

"Flemming Frandsen" <ff-remove.the.last.invalid@partyticket.net.invalid>
skrev i en meddelelse news:416a64b8$0$255$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]

Har du en Daewoo, så kan du gratis køre bilen ind
til service, og få Daewoomærkerne på ratkrans
samt bagsmæk/front skiftet til Chevy....

Fra : Kim Kristensen

Dato : 12-10-04 09:43

> Har du en Daewoo, så kan du gratis køre bilen ind
> til service, og få Daewoomærkerne på ratkrans
> samt bagsmæk/front skiftet til Chevy....

Så får man da også mulighed for at melde sig ind i en amerikanerbilklub

Med venlig hilsen Kim

Fra : Olesen

Dato : 12-10-04 17:41

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Olesen" <olesen@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> Så får man da også mulighed for at melde sig ind i en amerikanerbilklub

Ved jeg ikke noget om, men der samarbejdes alligevel på kryds og tværs,
bilfabrikanterne imellem, så hvorfor ikke.

Dawwoo har åbenbart noget, det amerikanske firma kan bruge,
og Korea stormer alligevel frem, så de kan lige så godt tages
i opløbet.