Jan@Stevns.net?
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 09-10-04 06:33

Hej gutter!

Hvad har i gjort af Jan? Det er da snart en måned han har postet et indlæg, og
jeg savner hans pudsige hverdagsoplevelser og bilkøb

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Mogens

Dato : 09-10-04 07:20

> Hvad har I gjort af Jan?

Han er vel ligesom "andre" blot "gået død" på gruppens mange postings.
Jeg kan se på min MSN Messenger, at han stadig lever

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 09-10-04 10:16

Mogens wrote:
> "Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev i en meddelelse

> Han er vel ligesom "andre" blot "gået død" på gruppens mange postings.

Jeg synes ikke at der er flere postings end der plejer at være.
Men derimod synes jeg at der er mange tråde, som ender op i direkte
mudderkastning.
Generelt er tonen blevet noget mere hård herinde, specielt inden for det
sidste års tid eller deromkring, og det er sq synd for gruppen

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 09-10-04 12:32

> [...]
> Generelt er tonen blevet noget mere hård herinde, specielt inden for det
> sidste års tid eller deromkring, og det er sq synd for gruppen

Ja, der er gået "Road Rage" og "Jihad" i mangen en tråd desværre - jeg
fornemmer at gruppen mere er blevet stedet hvor en vis samfundsgruppe
debaterer på samme måde som de kører bil;o(

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 09-10-04 12:36

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Generelt er tonen blevet noget mere hård herinde, specielt inden for det
> sidste års tid eller deromkring, og det er sq synd for gruppen

Samme observation er også gjort i Esbjerg.
Der er vist også sket det at der er nogle af 'de faste' der har fået mere
travlt.

Alt taget i betragtning, så kan det være forklaring nok på Jans manglende
aktivitet.
Vi (jeg) ved jo ikke hvor travlt han har på andre fronter, og ret beset,
så hedder gruppen jo noget med FRItid

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC (nysynet

Fra : Uffe Ravn

Dato : 09-10-04 23:38

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev

> [...]
> aktivitet.
> Vi (jeg) ved jo ikke hvor travlt han har på andre fronter, og ret beset,

De gange jeg har hørt fra ham i hans "fravær" har han haft rigeligt travlt
med projekter, der dog ikke har være hverken internet eller bilrelateret.

Mon ikke han dukker op når det bliver koldt udenfor?

Så vi kan lokke ham udenfor i kulden for at tage billeder*GGGGGGGGGGGGGGG*

Mvh.

Fra : Klaus Rejkjær

Dato : 10-10-04 20:01

> [...]
> Generelt er tonen blevet noget mere hård herinde, specielt inden for det
> sidste års tid eller deromkring, og det er sq synd for gruppen

Du har ret. En del har tilsyneladende valgt at "melde sig ud". Jeg kigger
forbi en gang i mellem, men lader det som regel blive ved det. En del bliver
meget agressive og personlige i deres argumentation, og det niveau har jeg
ikke lyst til at bevæge mig ned på.

MVH Klaus R

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 10-10-04 10:29

Mogens wrote:

> Han er vel ligesom "andre" blot "gået død" på gruppens mange postings.
> Jeg kan se på min MSN Messenger, at han stadig lever

Så hils ham næste gang du støder på ham.

mvh
Henning

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 10-10-04 11:22

Hej!

Mogens wrote:

> "Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev i en meddelelse

> Han er vel ligesom "andre" blot "gået død" på gruppens mange postings.
> Jeg kan se på min MSN Messenger, at han stadig lever

Det kan godt være. Jeg kan ihvertfald ikke overskue 5 dages indlæg når jeg er
hjemme i weekenderne... :-/

--
Mvh, Kim

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 10-10-04 23:40

Kim Voss Schrader <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev :

>Det kan godt være. Jeg kan ihvertfald ikke overskue 5 dages indlæg når jeg er
>hjemme i weekenderne... :-/

Så prøv et par og tyve tusinde ;)

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 11-10-04 08:24

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> Så prøv et par og tyve tusinde ;)

<hopper_rundt_om_den_genopståede.avi>

He's alive - he's alive !

Velgenopstået Jan

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC (nysynet

Fra : jan@stevns.net

Dato : 11-10-04 18:47

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev :

><hopper_rundt_om_den_genopståede.avi>

>He's alive - he's alive !

Det har jeg da været hele tiden, og da osse kratlusket en hel del

(men nok mest levet efter devisen : hvis jeg ikke havde en nyttig
kommentar, såehhh......)

>Velgenopstået Jan

Takker ;)

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why