Mondeo
Fra : Ukendt

Dato : 08-10-04 16:35

uuuah
Så røg generatoren til mondeo'en er til mogen.

Bilen var TOTAL død ikke engang lys i kabinen, jeg skulle skynde mig på
arbejde så jeg op på cyklen som var flad på baghjulet. Arrgh hvor har jeg nu
lagt den NYE cykelpumpe henne?

Chok, gisp ralle, cykle 6 Km med flad baghjul på arbejde

Nå men alt tyder på at generatoren har givet op uden at lyset til ladelampen
er begyndt at lyse.
Når jeg sætter laderen på er der 13.5V på batteriet, når jeg tager laderen
af og starter bilen så er der 12V som langsomt falder ned til bilen "dør".

Et tusind seks hundrede kroner for en uoriginal generator; er det ikke lidt
vildt

__
Tom

Fra : Mogens

Dato : 08-10-04 16:39

> Et tusind seks hundrede kroner for en uoriginal generator; er det ikke
lidt
> vildt

Næh - det koster de cirka ved de "kendte".
Kan du ikke handle gennem firmaet?

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-04 16:42

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> lidt
>
> Næh - det koster de cirka ved de "kendte".
> Kan du ikke handle gennem firmaet?

Nej
og jeg kan heller ikke undvære bilen, at cykle er virkelig en grim ting

--
Tom

Fra : Mogens

Dato : 08-10-04 16:51

> Nej

Jamen dog - jeg mente ellers, I havde en "indkøbsklub"
Nuvel - prisniveauet i jeres område er jo relativt
lavt, så det gør nok ikke så meget.

Hva' med Flensburg?
Eller www.duw.de ?

> og jeg kan heller ikke undvære bilen, at cykle er virkelig en grim ting

Tja' - men sundt :)

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 08-10-04 17:07

> Tja' - men sundt :)

Jeps, og 6 km. tager ~15-20 min, dårligt værd at starte bilen for.

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-04 17:20

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.hatessspam@os.dk> skrev i en meddelelse

> "Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeps, og 6 km. tager ~15-20 min, dårligt værd at starte bilen for.

Men dejlig bekvemt

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-04 17:10

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen dog - jeg mente ellers, I havde en "indkøbsklub"
> Nuvel - prisniveauet i jeres område er jo relativt
> lavt, så det gør nok ikke så meget.

Prisniveau og løn plejer at hænge sammen

> Hva' med Flensburg?
> Eller www.duw.de ?

Da bilen skal på vejen igen hurtigst muligt kan jeg ikke vente på evt. post.
Ford i tyskland vil have langt over 2.000 Kr for den, så det bliver Høyers
den bedste der bliver monteret.
Hmmm men små 300.000 Km er vel også OK for den originale

> Tja' - men sundt :)

Jeg var jo ved at få hjerteslag

--
Tom

Fra : Fly Christensen

Dato : 09-10-04 09:09

On Fri, 8 Oct 2004 18:10:16 +0200, "Tom"
<tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>Jeg var jo ved at få hjerteslag

Øvelse gør mester! Tag et smut omkring Ford, Flensburg nu du alligevel
er ude og cykle!

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Ukendt

Dato : 09-10-04 18:33

Så har jeg skiftet generatoren som ganske rigtig var stået af.
Selv om jeg købte hos Høyer stod der alligevel BOSCH på den så helt ringe
burde den jo ikke være.

--
Tom