Hvor sidder bundproppen på min WV Vento?
Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 08-10-04 15:56

hej hej

jeg skal lige have skiftet olie imorgen på bilen, men jeg kan ikke
umiddelbart finde den bundproppen så jeg kan få tappet den gamel olie af.

Er der en der har et billede eller en god forklaring på hvor jeg finder den.
Jeg syntes ikke den sad i nærheden af bundkarret.

Anders Hyltoft

Fjern "FJERNDETTE" ved svar på email.
Eller lad være, men så får jeg den ikke

Fra : p.jarnbak

Dato : 08-10-04 16:09

"Anders B. Hyltoft" <anders1@FJERNDETTEhyltoft.dk> wrote in message
> hej hej
>
> jeg skal lige have skiftet olie imorgen på bilen, men jeg kan ikke
> umiddelbart finde den bundproppen så jeg kan få tappet den gamel olie af.

På min seat sidder den på bagsiden af bundkarret horisontalt,så den er ikke
nem
at se,hvis man ikke er på lift.
Hej Palle.

Fra : Snusken

Dato : 08-10-04 16:54

Den sidder på den bagerste side af bundkarret i en lille "niche", så du
skal kigge helt nede under for at se den !..'

mvh eric
-----------------

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 08-10-04 17:08

"Snusken" <snusken@ko_og_kyllingpc.nu> wrote in message
> Den sidder på den bagerste side af bundkarret i en lille "niche", så du
> skal kigge helt nede under for at se den !..'

Oki... så jeg er måske nødt til at hæve den, eller kan jeg møve mig ind og
skrue den af?

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-04 19:05

Sidder den ikke gemt bag et motorskjold/mudderskjold (som på min passat)?

Ole

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 09-10-04 15:41

"Anders B. Hyltoft" <anders1@FJERNDETTEhyltoft.dk> skrev i en meddelelse

> Oki... så jeg er måske nødt til at hæve den, eller kan jeg møve mig ind og
> skrue den af?

På min Golf III med 1,8 liters maskinen kan jeg nå bundproppen hvis jeg
lægger mig ryggen/siden på gulvet sådan at jeg stikker armen ind under
vognen lige foran højre forhjul.

Sådan er det egentlig ikke noget problem at af- og påmontere den ved
olieskift.

Husk i øvrigt en ny kobberpakning til bundproppen.

Mvh
Claus
http://vwgolf.nygaard-pedersen.dk/sv.htm

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 09-10-04 18:40

SNIP

Har ordnet det idag. Gik som smurt (i olie, hø hø...)

Tak for rådene.