Mekaniker i Odense
Fra : Peter Jacobsen

Dato : 08-10-04 13:10

Jeg er lige blevet bilejer, og søger en pålidelig mekaniker i
Odenseområdet. Jeg har det med mekanikere lidt ligesom
computerpushere: De er ude på at snyde og bedrage så hvis en har
gode erfaringer med et værksted i Odense hører jeg gerne fra dem!

Med venlig hilsen
Peter Jacobsen

Fra : Olesen

Dato : 08-10-04 15:50

"Peter Jacobsen" <stopspam@stopstamstopspam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> computerpushere: De er ude på at snyde og bedrage så hvis en har
> gode erfaringer med et værksted i Odense hører jeg gerne fra dem!

Nu ved jeg ikke hvad mærke du kører i, men der er een
forhandler, som hedder Frank Toyota...

Om det er Nilfisk eller biler han sælger, ved jeg faktisk ikke..

Fra : Bo Christensen

Dato : 11-10-04 18:31

> Nu ved jeg ikke hvad mærke du kører i, men der er een
> forhandler, som hedder Frank Toyota...
>
> Om det er Nilfisk eller biler han sælger, ved jeg faktisk ikke..
han sælger støvsugere
/bo

Fra : Peter Jacobsen

Dato : 11-10-04 08:27

On Fri, 8 Oct 2004 16:49:46 +0200, "Olesen" <olesen@jubiipost.dk>
wrote:

>Om det er Nilfisk eller biler han sælger, ved jeg faktisk ikke..

Hvis det er ham på Kochsgade, tror jeg han sælger støvsugere! :)

/PJ

Fra : Leonard

Dato : 11-10-04 08:53

Peter Jacobsen <stopspam@stopstamstopspam.dk> wrote:

>Hvis det er ham på Kochsgade, tror jeg han sælger støvsugere! :)

Det er nu ved at være mere end et par år siden at forretningen
flyttede til Østergade, og der sælges både støvsugere, symaskiner og
alsken tilbehør til disse maskiner.

--
Leonard

Fra : Kasper Ladingkær

Dato : 08-10-04 16:26

Hvor bor du??
Og hvilket mærke bil?

Hvis det er i nærheden af centrum, så er LH biler 66 19 39 00, kendt for at
levere god, og fornuftig service, deres speciale er Peugeot.

Jeg har selv brugt http://www.bullerupautoservice.dk/ til min gamle Fiat i 2
år, som det ses ligger de i Odense NØ, de ok i pris, laver et ok stykke
arbejde, og har 2 gange hente "brugte dele" til mine gamle bil, naturligvis
med mit vidende.

Bor du eller kommer du dagligt forbi Vissenbjerg, kan jeg anbefale
www.topcar.dk, hvor jeg købte min gamle bil, og de leverer en fin service og
er rimelig i pris.

--
Venlig hilsen
Kasper Ladingkær

Fra : Peter Jacobsen

Dato : 11-10-04 08:26

On Fri, 8 Oct 2004 17:25:42 +0200, "Kasper Ladingkær"
<ladingkaer@sletdettetdcadsl.dk> wrote:

>Hvor bor du??
>Og hvilket mærke bil?

Hej Kasper,
Jeg bor i Skibhuskvarteret og kører i Peugoet. Jeg tror jeg vil kigge
lidt nærmere på LH Biler så.