Et lille hjemmeværksted ;-)
Fra : John Sahl

Dato : 08-10-04 12:45

Bare fjern Porscherne og Mercedes'en, jeg kan godt
nøjes med resten

<http://forums.rennlist.com/rennforums/showthread.php?t=158984>

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-04 12:59

Sånt et vil jeg osse ha VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆL
Esben

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 08-10-04 13:33

> Bare fjern Porscherne og Mercedes'en, jeg kan godt
> nøjes med resten

Damn!
Jeg opdagede det ikke engang, da de kom og tog billeder

Hmmmm, kunne også godt 'nøjes' med sådan et hobbyværksted

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC (nysynet

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 08-10-04 13:47

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "John Sahl" <spamtrap7@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

Hvis jeg kunne tilføje et lille te-køkken og seng, ville jeg bo der! Hvad
mon huslejen ville være, uden bilerne selvføli' ?

Emil

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-10-04 13:59

John Sahl wrote:
> Bare fjern Porscherne og Mercedes'en, jeg kan godt
> nøjes med resten
>
> <http://forums.rennlist.com/rennforums/showthread.php?t=158984>

Flot ser det ud, men det kan da ikke være meget det bliver brugt, så rent
som der er.
Jeg gad da ikke ha' et værksted/garage hvor jeg skulle stille skoene og
vaske tæerne inden jeg gik ind

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 08-10-04 14:21

Per Beer Hansen skrev:

> Flot ser det ud, men det kan da ikke være meget det bliver brugt, så
> rent som der er.

Er det ikke spritnyt?

> Jeg gad da ikke ha' et værksted/garage hvor jeg skulle stille skoene og
> vaske tæerne inden jeg gik ind

Heller ikke jeg.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Peter C:\\>

Dato : 08-10-04 14:49

> Er det ikke spritnyt?

Jo...ifølge teksten fik han strøm på igår (hvornår det så end er skrevet)

> Heller ikke jeg.

Hvis det så ud som på billederne, ville jeg tage sagen op til genovervejelse

´KÆFT det er lækkert

--
MVH Peter C:\
- - -

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-10-04 14:56

> Jo...ifølge teksten fik han strøm på igår (hvornår det så end er
> skrevet)

Tråden i forummet er startet den 15/9-2004
Jeg nøjedes dog bare med at se på billederne

> Hvis det så ud som på billederne, ville jeg tage sagen op til
> genovervejelse
>
> ´KÆFT det er lækkert

Jo det er da lækkert nok, men ville man nænne at bruge det ?

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 08-10-04 15:45

Per Beer Hansen skrev:

> Jo det er da lækkert nok, men ville man nænne at bruge det ?

Jeg ville godt. Hvis man rydder op og så'en efter endt brug så skal det
nok holde sig nogenlunde.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 08-10-04 15:47

Peter C:\> skrev:

> Hvis det så ud som på billederne, ville jeg tage sagen op til
> genovervejelse

Og når du så har tabt en bremseskive på din storetå så vil du tage
det op til overvejelse igen og påmontere sikkerhedssko på dine fusser

> ´KÆFT det er lækkert

Meget - det er jo som en drøm. Ligesom de værksteder i Fast and
Furious-duoen.. daaaamn.

Fra : Elbarto

Dato : 08-10-04 15:46

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse

> Er det ikke spritnyt?

> Heller ikke jeg.
>
> --
> Martin Johansen [6000]
> http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
> Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)
> http://www.spreadfirefox.com - Get Firefox!

Sådan skal et værksted da se ud
Ved ikke noget bedere når alt er rent og man ikke bliver smurt ind i olie
m.m.

Elbarto
OZ3BTO

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 09-10-04 13:53

John Sahl wrote:

> Bare fjern Porscherne og Mercedes'en, jeg kan godt
> nøjes med resten
>
> <http://forums.rennlist.com/rennforums/showthread.php?t=158984>

Det ligner i mine øjne mere show end go.

Jeg kan se noget der ligner en kaffestue med lift, ikke et
værksted. Det er da fint nok at man kan se tv, lave kaffe, spille
på en-armet tyveknægt og køre ræs i simulatorer, men dels er det
ikke noget der fremmer mængden af arbejde der bliver lavet og dels
kommer alle de fine ting hurtigt til at se ret kedelige ud når man
har svejst og brugt vinkelsliber i rummet..

Hvor er det store solide arbejdsbord hvor man kan skille en motor
ad? Hvor er skruestikken og søjleboremaskinen? Svejseværket?
Motorkranen?

For mig at se er det et fint sted til at opbevare biler og et
herligt "herrerum". Som et sted hvor man kan hygge sig og montere
bilstereo er det perfekt, men hvis der skal laves biler
foretrækker jeg et rigtigt værksted med svejseværk, værktøj,
arbejdsborde og den slags, og så big screen tv'et, bilspillene,
kaffemaskinen og det andet i en "slyngelstue" i et tilstødende
rum.

--
Hygge..
Thomas