MS Windows
briani 27239
Pop up´s i Internet explorer
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-11-04 14:13

Hej

Jeg kører med XP Sp2

I internet explorer er der installeret Google Toolbar, i denne kan jeg sætte
bestemte hjemmesider til at at godkende pop-up´s Efter SP2 er der også
kommet popupkiller i internet explorer.. Denne er slået fra, da jeg bruger
google popupkiller...

Men går jeg ind på en side hvor jeg vil have vist popup´s .. Så kommer
pop-up´en men bliver hurtigt lukket ned.. Jeg ved ikke hvilket program eller
dims der gør dette... Jeg kører også med Spybot-SD resident, men svjv skulle
denne ikke gøre noget med pop ups...

Nogen der ved hvad jeg har gjort forkert?

Mvh. Bjarke

Fra : ///JJ

Dato : 01-11-04 14:44

Bjarke Hansen wrote:
> Men går jeg ind på en side hvor jeg vil have vist popup´s .. Så kommer
> pop-up´en men bliver hurtigt lukket ned.. Jeg ved ikke hvilket

Prøv lige at slå Google's pop-up killer fra (bare til denne test) og se om
din side nu forbliver. Hvis ja, skal du nok lige lære Google at huske igen,
ellers skal du formentlig fejlsøge i IE's deaktivere pop-up killer. Evt.
tillade siden der (selvom den burde være ligeglad)

///JJ

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-11-04 16:10

"///JJ" <nospam@tdcadsl.dk> wrote in message

> Prøv lige at slå Google's pop-up killer fra (bare til denne test)

Okay, har bare valgt google fra i IE nu..

Der sker det samme som før.. Jeg tester med www.cbb.dk

> ellers skal du formentlig fejlsøge i IE's deaktivere pop-up killer. Evt.
> tillade siden der (selvom den burde være ligeglad)

Det har jeg lige gjort.. Slår jeg den til, kommer der bjælken nederste hvor
der står der er blocket.... Vælger jeg så at den skal huske www.cbb.dk
fremover, og prøver siden igen.. Sker der det samme.. Siden kommer op og så
bliver lukket. Vælger jeg at jeg midlertidigt vil vedkende mig popup´en
bliver den også lukket...

jeg har også prøvet at lukke Spybot

Fra : ///JJ

Dato : 01-11-04 16:21

Bjarke Hansen wrote:
> [...]
> samme.. Siden kommer op og så bliver lukket. Vælger jeg at jeg
> midlertidigt vil vedkende mig popup´en bliver den også lukket...

Jeg har lige prøvet også - og får nøjagtig samme situation som dig.

Det lyder som om pop-killeren i SP2 er lidt for effektiv.... :(
Eller også skal det vindue forsvinde af sig selv. Der laves nogle gange lidt
forskelligt med sådant et pop-up vindue. Hvis det er et script/cookie/eller
noget, kan det være det lukker sig selv.

///JJ

Fra : Peter Kjær

Dato : 01-11-04 17:31

> Jeg har lige prøvet også - og får nøjagtig samme situation som dig.

Det vindue den prøver at åbne hedder noget med www.instan.... derfor virker
det ikke hvis kun tillader cbb.dk da det ikke er dette websted popup kommer
fra.

Ses,
Peter

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-11-04 18:59

"Peter Kjær" <peterFJERNES@dacor.dk> wrote in message

> Det vindue den prøver at åbne hedder noget med www.instan.... derfor
> virker det ikke hvis kun tillader cbb.dk da det ikke er dette websted
> popup kommer fra.

Ja det har også været min tanke... Men når både Google popupkiller og
Windows´ er slået fra, bliver den stadigt lukket ned.. Så det må stadigt
ligge et problem et andet sted.

Fra : ///JJ

Dato : 01-11-04 20:06

Bjarke Hansen wrote:
> Ja det har også været min tanke... Men når både Google popupkiller og
> Windows´ er slået fra, bliver den stadigt lukket ned.. Så det må
> stadigt ligge et problem et andet sted.

Nej
Ikke hvis vinduet lukker sig selv! Som sagt i en anden tråd....
///JJ