MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Mail-problemer
Fra : ole

Dato : 31-10-04 07:49

Hver gang jeg vil sende en mail med en større vedhæftning, f.eks. i
form af en zip-fil eller et regneark (fra 1-2mb) får jeg
fejlmeddelelsen: Der opstod timeout i handlingen inden der kom svar
fra serveren til afsendelse (smtp), - det mærkelige er at mailen og
den vedhæftede fil ofte bliver afsendt alligevel, men jeg kan ikke se
det da mailen fortsat bliver liggende i udbakken. Jeg har prøvet at
disable mit virusprogram, men det hjælper ikke. Jeg bruger ikke
softwarefirewall kun den som ligger i min router, men da problemet
først er opstået efter en nylig formatering tror jeg ikke min router
er synderen.
Har nogen et godt forslag ???

Hilsen
Wolle

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 31-10-04 08:33

Den 31 okt 2004 mumlede ole noget i denne stil:

> Har nogen et godt forslag ???

Du har glemt at X-Poste over til den anden gruppe hvor jeg også har
svaret.

Ingen problemer her.

Win XP Home, Outlook 2003 UK, F-Secure antivirus, TDC smtp
(smtp.mail.dk).

Prøv at lave samme liste over de forhold som gør sig gældende på din
PC. Er det Win98? Win XP? Hvilken A-Virus? Udbyder? osv..

--
Palle Jensen

Fra : ole

Dato : 31-10-04 08:56

On 31 Oct 2004 07:33:04 GMT, Palle Hans Jensen
<palle.jensen@tiscali.dk> wrote:

>Prøv at lave samme liste over de forhold som gør sig gældende på din
>PC. Er det Win98? Win XP? Hvilken A-Virus? Udbyder? osv..

TDC - Win XP - Mcafee 2004
Hilsen Wolle