MS Windows
briani 27239
Slaa autoresize fra i Windows XP
Fra : Paw P Larsen

Dato : 30-10-04 18:52

Hej

Jeg skal prøve at forklare hvad det er der sker. Jeg
ved ikke hvorfor det sker, men jeg vil gerne undgå det.
Det sker ikke altid, men det sker ofte nok til at det
irriterer mig.

Jeg åbner et program. Vinduet er normalt og fylder ca.
halvdelen af skærmen. Jeg maksimerer vinduet. Jeg
lukker programmet. Jeg åbner programmet igen. Vinduet
er ikke maksimeret (hvilket er heller ikke er et
problem), men fra at fylde halvdelen, så fylder vinduet
100%. Jeg skal nu lave størrelsen om på vinduet for at
få den størrelse det havde første gang jeg åbnede
programmet. Problemet sker med flere forskellige
programmer.

Hvordan kan jeg undgå at Windows XP ikke laver den
automatiske resize?

Fra : ebbe hansen

Dato : 30-10-04 19:09

On Sat, 30 Oct 2004 19:52:29 +0200, Paw P Larsen <nospam@wer.dk>
wrote:

>Hvordan kan jeg undgå at Windows XP ikke laver den
>automatiske resize?

Hold SHIFT tasten nede, medens du lukker vinduet
med det sorte x oppe i højre hjørne
mvh Ebbe

Fra : Paw P Larsen

Dato : 30-10-04 19:18

ebbe hansen wrote:

> Hold SHIFT tasten nede, medens du lukker vinduet
> med det sorte x oppe i højre hjørne
> mvh Ebbe

Det er så en mulighed. Men kan jeg ikke slå det helt
fra i Registry eller noget?

Fra : ebbe hansen

Dato : 30-10-04 19:24

On Sat, 30 Oct 2004 20:17:31 +0200, Paw P Larsen <nospam@wer.dk>
wrote:
klip

>Det er så en mulighed. Men kan jeg ikke slå det helt
>fra i Registry eller noget?
Det ved jeg ikke
mvh Ebbe