MS Windows
briani 27239
Tilføj/fjern program virker ikke i XP
Fra : Søren Gadegaard

Dato : 29-10-04 19:45

Når jeg prøver at fjerne et program vha. tilføj/fjern i kontrolpanelet
får jeg denne fejl: "Parser Message" Value creation failed " at line
451.
Jeg bruger Windows XP Pro.

mvh
Søren

Fra : preben nielsen

Dato : 29-10-04 20:19

"Søren Gadegaard (slet R33J8)" <s.gadegaard@R33J8mail.dk> skrev i
en meddelelse
> [...]
> kontrolpanelet
> får jeg denne fejl: "Parser Message" Value creation failed " at

Bruger du StyleXP eller andet forskønnelses-program ? Så skift
over til standard XP skin eller classic skin. Så virker det
igen......

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Søren Gadegaard

Dato : 29-10-04 20:51

preben nielsen <prel@post.tele.dk> skrev:

>Bruger du StyleXP eller andet forskønnelses-program ? Så skift
>over til standard XP skin eller classic skin. Så virker det
>igen......

Jeg bruger ikke StyleXP, men start menu er sat til classic. Samme
fejl.

Søren

Fra : preben nielsen

Dato : 30-10-04 07:47

"Søren Gadegaard" <s.gadegaard@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg bruger ikke StyleXP, men start menu er sat til classic.
> Samme
> fejl.

Pyt med startmenuer - hvilket tema kører du ?

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Søren Gadegaard

Dato : 30-10-04 14:08

>Pyt med startmenuer - hvilket tema kører du ?

Jeg skiftede tema til Windows XP og så virker det igen, tak for
hjælpen

mvh Søren