MS Windows
briani 27239
Underligt problem efter reinstallation - r~
Fra : CS

Dato : 29-10-04 12:39

Efter en reinstallation af XP Pro, får jeg jo at vide at jeg har 30 dage til
registrering. Så finder jeg mit serienummer frem og klikker på
"Registreringsikonet" - men får med det samme at vide at min XP allerede er
registreret.

Men hver gang jeg genstarter bliver jeg igen bedt om at registrere.

Hvad sker der lige, og er der en workaround ? Gider ikke ringe til MS for at
få en telefonkø i flere timer !!!

Jeg vil gerne have det løst, så jeg een gang for alle kan lave et image jeg
kan reetablere maskinen med - men denne skal lige løses først.

Tak på forhånd
Claus Stensgaard

Fra : Peter Schroeder

Dato : 29-10-04 13:08

"CS" <kamisu@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:41822be3$0$33735$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> registrering. Så finder jeg mit serienummer frem og klikker på
> "Registreringsikonet" - men får med det samme at vide at min XP allerede er

Skal du ikke bare nøjes med at aktivere den?

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : CS

Dato : 29-10-04 17:15

Det er præcist hvad jeg forsøger - men så snart jeg klikker på aktivering
over internet for at indstaste mit serienummer - så får jeg meldingen at den
allerede er aktiveret.

Næste gang jeg genstarter dukker påmindelsen op igen !

Stensgaard

Fra : Leonard

Dato : 29-10-04 17:44

"CS" <kamisu@hotmail.com> wrote:

>Det er præcist hvad jeg forsøger - men så snart jeg klikker på aktivering
>over internet for at indstaste mit serienummer - så får jeg meldingen at den
>allerede er aktiveret.

Så vælg at aktivere den over telefonen og følg vejledningen, den er
lang, kedelig og involverer en hulens masse tastetryk, men helt er
automatisk og gør ikke ondt. Desuden er nummeret et 80-nr og svjv
gratis.

Det vil være til stor hjælp for andre læsere hvis du svarer under det du svarer på og klipper det overflødige væk i citatet.
Læs mere om det her: http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

--
mvh Leonard http://leonard.dk/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-10-04 13:21

CS wrote:

> Hvad sker der lige, og er der en workaround ? Gider ikke ringe til MS for at
> få en telefonkø i flere timer !!!

Du kender altså løsningen, men gider ikke bruge den.
Sidst, jeg måtte ringe, var der ingen kø. Prøv, måske er du heldig. Og
ellers kan du prøve på et "skævt" tidspunkt, hvor der måske er mindre
travlt.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
33 tips og tricks til Internet Explorer