MS Windows
briani 27239
Dos program i XP
Fra : Gismo

Dato : 28-10-04 16:44

Jeg skal køre et gammelt DOS program i XP. Uanset hvad jeg prøver på vil
programmet kun køre i et meget lille vindue. Er der en måde dette problem
kan blive løst.

--
Gismo

Fra : Ricko.

Dato : 28-10-04 17:02

"Gismo" <stivnisse_fisk_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> programmet kun køre i et meget lille vindue. Er der en måde dette problem

prøv at højreklik på programmet og vælg kompertilitet (eller sådan noget)
der sætter du den så til win 98 , måske det virker

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 28-10-04 17:15

> [...]
prøver på vil
> programmet kun køre i et meget lille vindue. Er der en

Jeg anvender et ældre DOS-baseret
skoleadministrationsprogram under Windows XP.
Når programmet er startet i det *lille vindue*, får jeg fuld
visning ved tast-kombinationen
Alt+Shift --
På samme måde kommer jeg tilbage til Windows-skrivebordet.
-
Husk så at du kun bør lukke DOS-programmet, inden du lukker
for DOS-vinduet.
Hvis du lukker DOS-programmet - fuld skærm, kan du stadig
komme tilbage til
Windows-skrivebordet ved hjælp af ovennævnte
tast-kombination.

God fornøjelse.

Fra : Kim Larsen

Dato : 28-10-04 17:57

"Hans-Jørgen Sindholt" <sindholt@FJERNESparadis.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg anvender et ældre DOS-baseret
> skoleadministrationsprogram under Windows XP.
> Når programmet er startet i det *lille vindue*, får jeg fuld

Jeg bruger kombinationen alt+enter

Det andet virker ikke hos mig.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 28-10-04 20:27

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> skrev i en meddelelse
> >
> Jeg bruger kombinationen alt+enter
>
> Det andet virker ikke hos mig.
>
> --

So sorry --- det var en fejl fra min side --
tast-kombinationen, jeg beskrev i mit svar
har jeg brugt til noget andet.

Selvfølgelig er det i dette tilfælde Alt+Enter ----

Hans-Jørgen

Fra : Kim Larsen