MS Windows
briani 27239
Vedr. sercicepack?
Fra : Ove Kristensen

Dato : 28-10-04 09:47

Hej Allesammen !

For at jeg kan få USB 2.0 på mit Aus motherboard A7N8X-E deluxe, skal jeg
først installere Sercicepack 1, men hvor finder jeg den? Jeg syntes ikke at
jeg kan finde den på Microsoft hjemmeside som de har lavet om, men
Servicepack 2 ligger der og bliver tilbudt i update, er det sådan, at
Servicepack1 er lagt sammen med Servicepack 2 eller hvad?

Gode ideer modtages med kyshånd

Med venlig hilsen
fra
OveK.

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 28-10-04 09:49

Ove Kristensen

[...]
> er det sådan, at Servicepack1 er lagt sammen med Servicepack 2

Lige præcis.

--
Mvh. Lars

Fra : Ove Kristensen

Dato : 28-10-04 10:01

"Lars Jørgensen" <no@email.invalid> skrev i en meddelelse
> Ove Kristensen

> Lige præcis.

Jamen 1000 tak for det Larts, og en rigtig god dag til dig

Med venlig hilsen
fra
OveK.