MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
problem med exe filer
Fra : news.tele.dk

Dato : 27-10-04 19:45

Hejsa

Sidder der ikke lige en kvik gut/gutinde online der ved hvilken virus eller
hvilket program der har fucket at man ikke kan starte *.exe filer.

Computeren vil have valgt et program til at åbne filen med ligesom hvis
*.jpg ikke er assosieret med noget program.

Syntes jeg kan huske noget lignende fra en win95 for et par år siden hvor en
post i regedit var blevet ændret. Den gang omdøbte jeg *.exe til *.com og
kunne så starte regedit og rette fejlen.
(mit problem er bare at jeg ikke aner hvad der skabte problemet eller hvor
at rette det) Før det rigtigt gik galt var der en mcafee virusscan over
maskinen (sidste mulige opdatering af kernen) og den sagde 0 virus.

Hilsen

Brian

Fra : ///JJ

Dato : 28-10-04 00:08

news.tele.dk wrote:
> Hejsa
>
> Sidder der ikke lige en kvik gut/gutinde online der ved hvilken virus
> eller hvilket program der har fucket at man ikke kan starte *.exe
> filer.

Google er din ven:
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&q=can%27t+run+exe+files

Første link leder til en artikel om emnet - men det er lidt langhåret svj
kan se.

///JJ