MS Windows
briani 27239
undo fdisk
Fra : Calle.

Dato : 27-10-04 13:07

Hej, jeg er kommet til at fdiske en forkert harddisk med 2 partioner. har
ikke lavet nye partioner på den, og har heller ikke bootet på den.
Er der mulighed for at rede dataerne, og med hvad (helst freeware (det
værste er, at det er en bekendts harddisk jeg gjorde det ved ;-(
Håber i har gode råd

--
Calle.

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 27-10-04 15:01

"Calle." <fake@fake.fake> wrote in message
> [...]
> Er der mulighed for at rede dataerne, og med hvad (helst freeware (det
> værste er, at det er en bekendts harddisk jeg gjorde det ved ;-(

Hvorfor være ked af at det er en bekendts disk ? - det havde da været værre
hvis det var din egen

Patition Magic kan genskabe slettede partitioner, men det er jo desværre
ikke freeware.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : kk

Dato : 27-10-04 15:20

> [...]
> Er der mulighed for at rede dataerne, og med hvad (helst freeware (det
> værste er, at det er en bekendts harddisk jeg gjorde det ved ;-(

Du kan prøve med GetDataBack, kan hentes her:
http://www.runtime.org/gdb.htm

Der er en til NTFS og en til FAT,
men om den kan klare din opgave, det ved jeg ikke.
mvh
kk

Fra : TS

Dato : 28-10-04 09:23

> [...]
> http://www.runtime.org/gdb.htm
>
> Der er en til NTFS og en til FAT,
> men om den kan klare din opgave, det ved jeg ikke.

Hejsa
Det program har jeg selv brugt før. Det kan finde data, selvom der er
fdisket, og følgende formatteret. Det er et ret godt program.
Husk bare på at der skal være en alternativ harddisk i maskinen hvor du kan
gemme de reddede data på.
/TS

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 28-10-04 13:24

"TS" <nospam@tosch9.yahoo.dk> wrote in message

> [...]
> fdisket, og følgende formatteret. Det er et ret godt program.
> Husk bare på at der skal være en alternativ harddisk i maskinen hvor du

Hvad gør man når man har scannet den igennem med GetDataBackNTFS ?

--
mvh/rg. Christian

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-10-04 09:56

> [...]
> fdisket, og følgende formatteret. Det er et ret godt program.
> Husk bare på at der skal være en alternativ harddisk i maskinen hvor du

Desværre skal det være en registreret version for at kunne kopiere dataene
(((

--
mvh/rg. Christian

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 27-10-04 21:41

"Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der mulighed for at rede dataerne, og med hvad (helst freeware (det
> værste er, at det er en bekendts harddisk jeg gjorde det ved ;-(

www.pcinspector.de
Gratis og glimrende.

Kurt

Fra : Sofus

Dato : 29-10-04 22:29

Til Christian.. Her er hvad du skal bruge for at GetDataBack for NTFS
Funger..
Bruger navn er Christian og Koden er GURDXQLKULAJXN