MS Windows
briani 27239
Program til optagelse fra skærm
Fra : Kell Larsen

Dato : 27-10-04 05:14

Heller ikke her er jeg sikker på at være i den rigtige gruppe.

Jeg har planer om at lave nogle små computerbaserede brugsanvisninger
til et program. Teknisk lidt i stil med det Thomas Nykrog laver om
Photoshop Elements i tidsskriftet Digital Foto.

Programmet skal altså kunne optage, hvad der foregår på min skærm
samtidig med en lydoptagelse af mine kommentarer.

Programmet skal være brugervenligt og selvfølgelig helst gratis eller
shareware.

Venlig hilsen
Kell Larsen

Fra : BJ Denmark

Dato : 27-10-04 10:33

http://www.brothersoft.com/Multimedia_Graphics_Screen_Capture_CamStudio_3944.html

--
BJ Denmark

Jeg har endnu tilgode at se den dag, hvor argumentet "Du er en idiot"
får nogen til at indse at de ikke har ret.