MS Windows
briani 27239
Computeren fryser efter Servicepakke 2
Fra : Henrik

Dato : 26-10-04 15:30

Jeg køre med XP pro, og efter at jeg har opdateret min computer med SP2, er
den begyndt at fryse efter opstarten.
Jeg har kørt systemgendannelse til før jeg fik SP2, og der køre den fint.
Den kan godt køre i fejlsikker tilstand.
Hvad skal jeg gøre.

MVH

Henrik

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-10-04 19:20

Undersøg hvad det er der er incompatibelt med SP2.
Check muligheder på denne side: http://www.michna.com/kb/WxSP2.htm

Fra : XoDeus

Dato : 28-10-04 13:21

OT: læg et tæppe om den. Så får den det varmere.

//XoDeus